Die zijn er ook maar er zijn ook echt van die doorschijnende maksersquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:14 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zijn van die spatschermen toch? Kun je wel goed schoonmaken.
Ik zie hier geen kuthaan. Maar oook een goedemorguh ☕️quote:
Ik denk dat een doorschijnend masker ook al angst op kan roepen want het is 'vreemd', glimt etc.quote:
nee hoor jij werd persoonlijk ik niet..... ik heb de ervaring jij heb meer voorstellingsvermogen laten we aub daar op houden . einde dit gesprek over ons in de zorgquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
En dan straks weer met een sneer komen?
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik denk dat een doorschijnend masker ook al angst op kan roepen want het is 'vreemd', glimt etc.
Ik drink geen koffie oliebolquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan ook zwarte koffie drinken, suikerbom
oh lekker hier staat de kraam al wekenquote:
Nee, jij bagatelliseert Jacq. En geen sneren achteraf graag. Of je discusseert verder met argumenten of we stoppen er gewoon overquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hoor jij werd persoonlijk ik niet..... ik heb de ervaring jij heb meer voorstellingsvermogen laten we aub daar op houden . einde dit gesprek over ons in de zorg
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
totieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Alles goed daar? En met miniToTje?quote:
denk nu echt dat we langs elkaar heen praattequote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, jij bagatelliseert Jacq. En geen sneren achteraf graag. Of je discusseert verder met argumenten of we stoppen er gewoon over
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |