SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
Mathieu van der Poel, Julian Alaphilippe, Michal Kwiatkowski, Andrea Bagioli, Matteo Trentin, Sonny Colbrelli, Tim Wellens, Benoît Cosnefroy, Alexander Kristoff, Bryan Coquard, John Degenkolb, Edvald Boasson Hagen
Geen Jumbo-Visma hier
Start: 13.00 uur Finish: rond 17.40 uur
Sporza is er om 15.30 uur bij op Eén, Eurosport om 16.30 uur (na afloop van de Giro d’Italia).
Weer
Half bewolkt met een stevige westenwind (windkracht 4-5). Kleine kans op een buitje vooral in de ochtend.
Op zondag 11 oktober Gent-Wevelgem
ParkoersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
Mathieu van der Poel, Bob Jungels, Michal Kwiatkowski, Wout van Aert, Mike Teunissen, Jasper Stuyven, Matteo Trentin, Tim Wellens, Alexander Kristoff, Cees Bol, Tiesj Benoot, Niki Terpstra, Oliver Naesen , Stefan Kung
Sporza is er om 13.30 uur bij op Eén
Finish rond 16:00!!
Weer
Een graad of 11, een grijze dag met een kleine kans op neerslag, weinig wind.
[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 10-10-2020 22:44:08 ]
Wanneer gaat hij aanvallen? Eerste keer Schavei op 70 kilometer of kan hij zich een beetje inhouden en het pas op 50 kilometer van de meet proberen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:34 schreef DeeBee het volgende:
MatjeGOAT klaar om verder te schroeien?
Uitlopen tegen een duo van Sunweb, impressionant.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:57 schreef Mykonos het volgende:
Brown trekt de goede vorm door lijkt het.
Ja, erg sterk. Lippert is anders ook aan een uitstekend jaar bezig, daar gaan we de komende jaren nog wel meer van horen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uitlopen tegen een duo van Sunweb, impressionant.
WVA doet mee gent wevelgemquote:
Jammer dat de Amstel is geannuleerd, anders was de winnaar gekend.quote:
Heerlijke koers zo, lijken wel junioren.quote:
Was vorig jaar ook al een leuke wedstrijd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jammer dat de Amstel is geannuleerd, anders was de winnaar gekend.
[..]
Heerlijke koers zo, lijken wel junioren.
Ja, leukquote:
Ja maar Colbrelli is al een keer gelost!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lol, Teuns zou niet voor Colbrelli moeten rijden.
BelgiëGod
Echt fascinerend.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja maar Colbrelli is al een keer gelost!
Dit kon echt niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lol, Teuns zou niet voor Colbrelli moeten rijden.
BelgiëGod
Yep, voordeel is dat men nu met VDP naar de finish durft te rijden...hij is niet onklopbaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:16 schreef Aguero het volgende:
Gelukkig is het maar de Brabantse Pijl.
Hij verslaat vooral zichzelf.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, voordeel is dat men nu met VDP naar de finish durft te rijden...hij is niet onklopbaar.
Een bed heeft hij zo te horen niet nodig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:25 schreef heywoodu het volgende:
Tjeu uit de buurt van bruggen houden vandaag
Sowieso dat Mathieu genoeg gaat aanvallen. Die heeft er echt zin in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:20 schreef Aguero het volgende:
Morgen eindelijk hút grote duel, landgenoot Wout tegen ONZE Mathieu. Ik eis volle bak koers vanaf de eerste keer Kemmel, minimaal.
Straks is het zoals een gemiddelde veldritwedstrijd in 2018 ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:20 schreef Aguero het volgende:
Morgen eindelijk hút grote duel, landgenoot Wout tegen ONZE Mathieu. Ik eis volle bak koers vanaf de eerste keer Kemmel.
Ik heb hiervoor een apart topic geopendquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:23 schreef Momo het volgende:
Geen Benoot dus vanwege interactie met de positieve Bakelants
Omdat ze bedacht hebben dat het een goed idee is om de vrouwen na de mannen uit te zenden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:55 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet verder uit elkaar?
Is Roglic al genoemd als superspreader?quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:42 schreef Steven184 het volgende:
[ twitter ]
Doet Thijs een keer een normale uitspraak, voelen ze zich in Belgie aangevallen
We worden verwend.quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Over een kwartiertje begint al de voorbeschouwing.
Michel en José gewoon.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er al bekend wie commentaar geeft? Michel Wuyts zat aan dezelfde tafel van covidpatient Jan Bakelands
wss in een apart hok elkquote:
Zeker. Is al im quarantiane geplaatstquote:Op zondag 11 oktober 2020 09:43 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Is Roglic al genoemd als superspreader?
Renaat zit in Italië, Ruben doet de vrouwen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gummibeer op de motor, waarom?
Zouden ze weten dat we het ook best zonder man op de motor overleven?quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Renaat zit in Italië, Ruben doet de vrouwen.
Wat een domme opmerking.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zouden ze weten dat we het ook best zonder man op de motor overleven?
Verre van. Als je een mannetje op een motor zet om alleen geloste Belgen te volgen en te herhalen wat we zojuist op de televisie gezien hebben voegt het niets toe. Als het straks daadwerkelijk aan alle kanten uit elkaar waait lijkt het me behoorlijk handig om te weten wie waar zit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zouden ze weten dat we het ook best zonder man op de motor overleven?
Val jij hier nu door de mand en blijk je eigenlijk Carl Berteele te zijn?quote:
WLR / [Wielrennen] #457 Jesse Reinout Johannes Adrianus de Rooijquote:Op zondag 11 oktober 2020 10:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Waar wordt Parijs - Tours besproken en waar mag ik melden dat Enzo Leijnse na twee kilometer al in de remmen geknepen heeft?
Ze zaten mooi op afstand. Dus van een nauw contact is geen sprake.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er al bekend wie commentaar geeft? Michel Wuyts zat aan dezelfde tafel van covidpatient Jan Bakelands
Om 13:30 zijn ze terug.quote:
Ik neem aan dat Cav Bahrein gewoon netjes betaalt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rod Ellingworth wil zijn contract zelfs verlengen!
Contributie wordt weer voor een jaar overgemaakt!quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Cav Bahrein gewoon netjes betaalt.
Mark is een lulquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:55 schreef DeeBee het volgende:
Enige dat nog mist is dat Mark echt heel erg hard gaat zeggen dat kritiek hem niets doet en haters altijd haters zullen zijn.
Bijna op de Belg!quote:
Die had nooit bij L1 weg moeten gaan, dat is helemaal zijn niveau.quote:
Sander was het niveau van L1 al jaren ontstegen. Goed dat hij zijn vleugels heeft uitgeslagen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die had nooit bij L1 weg moeten gaan, dat is helemaal zijn niveau.
Niet hier aan?quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:38 schreef Chiappucci het volgende:
Bij het horen van de naam Gilles De Wilde moet ik onwillekeurig toch aan Gilles De Bilde denken.
Dat was ook wel een hoogtepuntje inderdaad. Maar Gilles was een van mijn eerste voetbalhelden.quote:
Doullquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:55 schreef Steven184 het volgende:
Rowe is normaal toxh wel de waaiergod
Dat Cavendish al een hele tijd als een natte krant rijdt mag niet meer gezegd worden van Cavendish? Of waar gaat dit over?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:52 schreef Aguero het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop dat jullie trots zijn. Walgelijk!
Dat wint Wout danquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Laat Wout en Mathieu maar samen naar de finish rijden.
Ze moeten in ieder geval die dikke noor niet meenemenquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Laat Wout en Mathieu maar samen naar de finish rijden.
Dat heb je ook al 30x gemeld inmiddels.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het regent hier. Ik woon 30km van ieper.
De laatste jaren is het altijd een mooie koers, ongeacht het weer.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Komt het erop neer dat Gent Wevelgem een kutkoers is als het windstil en zon is maar een heerlijke koers als het kutweer is.
Daarjuist gemeld dat de zon scheenquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat heb je ook al 30x gemeld inmiddels.
Dan boeit het nietquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Hier is het droog. Ik woon niet 30 kilometer van Ieper.
Hier is het droog. Ik zit op 162km van Ieper.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het regent hier. Ik woon 30km van ieper.
Hier droog. 289 van Ieperquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:18 schreef Bill_Hillie het volgende:
Hier regent het. Ik woon 470 km van Ieper.
De heren veldrijders mogen er daar wel even een goede snok aan geven.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:21 schreef Chiappucci het volgende:
Interessante ontwikkeling. Benieuwd naar de Kemmel zometeen.
Die zullen volgende week toch belangrijker vinden.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:23 schreef Momo het volgende:
Groot gat toch en Wout en Matje kunnen beide niet echt achtervolgen met ploeggenoot
Maar beide ook niet met een favoriet vooraan. Normaal zijn Trentin en Pedersen toch sterker. En Vanmarcke en Küng wellicht ook wel .quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:23 schreef Momo het volgende:
Groot gat toch en Wout en Matje kunnen beide niet echt achtervolgen met ploeggenoot
Uiteraard, maar daar hoef je toch niet 7 dagen van tevoren voor te sparen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zullen volgende week toch belangrijker vinden.
Maar ook niet alles eruit trekken, terwijl ze een ploegmaat vooraan hebben zittenquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daar hoef je toch niet 7 dagen van tevoren voor te sparen?
Zeker dit seizoen zou dat onverstandig zijn. Je moet pakken wat je pakken kan.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daar hoef je toch niet 7 dagen van tevoren voor te sparen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |