Op zondag 11 oktober 2020 22:42 schreef Momo het volgende:[..]
Op Facebook
Als er ooit nog 1ne Belg voor die belachelijke vent in blauw rood en wit supportert rijd zelf niet voor te winnen maar om Wout te doen verliezen. Top reactie laatste kilometer Wout.
Erg van Van Der Poel.... liever verliezen dan Wout zo winnen! Maar op de VRT vinden ze het allemaal goed! Proficiat Wuyts en Van Nieuwkerke 🤮 #fail. Wel mooie winnaar!
ECHT ALS JE EEN GROTE NAAM ALS M VAN DE POEL HEB,( VELDRIJDER DIE ALLES KAPOT RIJD, REED)KAN IK GEEN ENKEL SIMPATIE VOELEN VOOR JOU! WAT HAD JE VANDAAG GEDACHT?WAT JIJ KAN ,KAN IK OOK?ZIELIG VAN DE GROOTE MVDP.EN MICHEL WUYTS EEN GOEDE RAAD VAN TANTE KAAT:MET WAT JE WAKKER WORDT, GA JE SLAPEN.
er js terug een wieletjes zuiger zoals vorige nederlanders niet meer overnemen schandalig in naam van der poel liever verliezen dan van aert te kans te geven om te winnen zijb baam is gemaakt
Alleen heeft Mathieu VDP veel van mijn sympathie verloren vandaag,...duidelijk op het wiel van Wout ,...maar vol overnemen ...nee ,...en telkens weer opnieuw...wachten totwojt wat deed en dan ernaartoe springen ,...wout heeft gelijk als hij zegt dat er blijkbaar ene was ,die liever zag dat wout niet won ,dan dat hij zelf wilde winnen,..Mathieu,..als je dit gaat blijven doen ga je hier veel bewonderaars verliezen ,..niet dat dat voor U van belang zal zijn,...duidelijk Van Aert alle bressen laten dichten ,er dan naartoe tot in het wiel ,en niet verder,...zo zal er nog dikwijls een ander met de 1e prijs gaan lopen ...e dan die Degekolb....bach....maar dat weet we al lang hee,...
k was een grote fan van VDP tot vandaag maar dat is nu veranderd. Wat een lafaard zeg. Nog liever verliezen dan Van Aert, die de sterkste was in koers, voor hem te laten eindigen. Zelfs als voorlaatste nog constant achterom kijken uit schrik om geklopt te worden en dan toch geklopt worden in de sprint met 2. Triestig ventje.
wat een ongelooflijke KLOOTZAK die Van der Poel
Zeer klein van VDP. Als Van Aert maar niet wint. Zo supporter ik niet meer voor de Hollander.