Hij verslaat vooral zichzelf.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, voordeel is dat men nu met VDP naar de finish durft te rijden...hij is niet onklopbaar.
Een bed heeft hij zo te horen niet nodig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:25 schreef heywoodu het volgende:
Tjeu uit de buurt van bruggen houden vandaag
Sowieso dat Mathieu genoeg gaat aanvallen. Die heeft er echt zin in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:20 schreef Aguero het volgende:
Morgen eindelijk hút grote duel, landgenoot Wout tegen ONZE Mathieu. Ik eis volle bak koers vanaf de eerste keer Kemmel, minimaal.
Straks is het zoals een gemiddelde veldritwedstrijd in 2018 ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:20 schreef Aguero het volgende:
Morgen eindelijk hút grote duel, landgenoot Wout tegen ONZE Mathieu. Ik eis volle bak koers vanaf de eerste keer Kemmel.
Ik heb hiervoor een apart topic geopendquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:23 schreef Momo het volgende:
Geen Benoot dus vanwege interactie met de positieve Bakelants
Omdat ze bedacht hebben dat het een goed idee is om de vrouwen na de mannen uit te zenden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:55 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet verder uit elkaar?
Is Roglic al genoemd als superspreader?quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:42 schreef Steven184 het volgende:
[ twitter ]
Doet Thijs een keer een normale uitspraak, voelen ze zich in Belgie aangevallen
We worden verwend.quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Over een kwartiertje begint al de voorbeschouwing.
Michel en José gewoon.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er al bekend wie commentaar geeft? Michel Wuyts zat aan dezelfde tafel van covidpatient Jan Bakelands
wss in een apart hok elkquote:
Zeker. Is al im quarantiane geplaatstquote:Op zondag 11 oktober 2020 09:43 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Is Roglic al genoemd als superspreader?
Renaat zit in Italië, Ruben doet de vrouwen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gummibeer op de motor, waarom?
Zouden ze weten dat we het ook best zonder man op de motor overleven?quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Renaat zit in Italië, Ruben doet de vrouwen.
Wat een domme opmerking.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zouden ze weten dat we het ook best zonder man op de motor overleven?
Verre van. Als je een mannetje op een motor zet om alleen geloste Belgen te volgen en te herhalen wat we zojuist op de televisie gezien hebben voegt het niets toe. Als het straks daadwerkelijk aan alle kanten uit elkaar waait lijkt het me behoorlijk handig om te weten wie waar zit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zouden ze weten dat we het ook best zonder man op de motor overleven?
Val jij hier nu door de mand en blijk je eigenlijk Carl Berteele te zijn?quote:
WLR / [Wielrennen] #457 Jesse Reinout Johannes Adrianus de Rooijquote:Op zondag 11 oktober 2020 10:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Waar wordt Parijs - Tours besproken en waar mag ik melden dat Enzo Leijnse na twee kilometer al in de remmen geknepen heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |