Hij verslaat vooral zichzelf.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, voordeel is dat men nu met VDP naar de finish durft te rijden...hij is niet onklopbaar.
Een bed heeft hij zo te horen niet nodig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:25 schreef heywoodu het volgende:
Tjeu uit de buurt van bruggen houden vandaag
Sowieso dat Mathieu genoeg gaat aanvallen. Die heeft er echt zin in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:20 schreef Aguero het volgende:
Morgen eindelijk hút grote duel, landgenoot Wout tegen ONZE Mathieu. Ik eis volle bak koers vanaf de eerste keer Kemmel, minimaal.
Straks is het zoals een gemiddelde veldritwedstrijd in 2018 ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:20 schreef Aguero het volgende:
Morgen eindelijk hút grote duel, landgenoot Wout tegen ONZE Mathieu. Ik eis volle bak koers vanaf de eerste keer Kemmel.
Ik heb hiervoor een apart topic geopendquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:23 schreef Momo het volgende:
Geen Benoot dus vanwege interactie met de positieve Bakelants
Omdat ze bedacht hebben dat het een goed idee is om de vrouwen na de mannen uit te zenden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:55 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet verder uit elkaar?
Is Roglic al genoemd als superspreader?quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:42 schreef Steven184 het volgende:
[ twitter ]
Doet Thijs een keer een normale uitspraak, voelen ze zich in Belgie aangevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |