Ze zaten mooi op afstand. Dus van een nauw contact is geen sprake.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er al bekend wie commentaar geeft? Michel Wuyts zat aan dezelfde tafel van covidpatient Jan Bakelands
Om 13:30 zijn ze terug.quote:
Ik neem aan dat Cav Bahrein gewoon netjes betaalt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rod Ellingworth wil zijn contract zelfs verlengen!
Contributie wordt weer voor een jaar overgemaakt!quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Cav Bahrein gewoon netjes betaalt.
Mark is een lulquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:55 schreef DeeBee het volgende:
Enige dat nog mist is dat Mark echt heel erg hard gaat zeggen dat kritiek hem niets doet en haters altijd haters zullen zijn.
Bijna op de Belg!quote:
Die had nooit bij L1 weg moeten gaan, dat is helemaal zijn niveau.quote:
Sander was het niveau van L1 al jaren ontstegen. Goed dat hij zijn vleugels heeft uitgeslagen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die had nooit bij L1 weg moeten gaan, dat is helemaal zijn niveau.
Niet hier aan?quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:38 schreef Chiappucci het volgende:
Bij het horen van de naam Gilles De Wilde moet ik onwillekeurig toch aan Gilles De Bilde denken.
Dat was ook wel een hoogtepuntje inderdaad. Maar Gilles was een van mijn eerste voetbalhelden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |