Laat ikweethetookniet dit maar niet lezen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
Ajax keert sneaky lekker bonussen uit ondanks aanspraak op de NOW2-regeling.
https://www.accountant.nl(...)anks-beroep-op-now2/
hier roddelen we niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat ikweethetookniet dit maar niet lezen.
Dit ging weer HEEL makkelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
hier roddelen we niet.
@:ikweethetookniet
Las in het FD dat ze het nog hebben laten toetsen bij Deloitte en de huisjuristen. Vanwege het gebroken boekjaar zou het geen probleem zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Las in het FD dat ze het nog hebben laten toetsen bij Deloitte en de huisjuristen. Vanwege het gebroken boekjaar zou het geen probleem zijn
Vandaag wel ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Jij verveelt je wel heel erg hé?
Wel een leuke podcast trouwens, prima verhaaltjes. Ook voor de niet fan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Vandaag wel ja.
Uurtje gesport net maar @:ggmm @:onlogisch
Vind het vooral bijzonder dat Krabby goed te pruimen is, als schrijvende pers heb ik er meestal een hele andere mening over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een leuke podcast trouwens, prima verhaaltjes ook voor de niet fan.
Hij kan goed vertellen maar heeft er gewoon niet zo heel veel verstand van. Dan kun je beter wegblijven bij teveel tactiek. Een beetje hetzelfde als Freek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het vooral bijzonder dat Krabby goed te pruimen is, als schrijvende pers heb ik er meestal een hele andere mening over.
Bedankt grote vriendquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, daar ben je weer. Ik heb je gemist.
Kan dit vertaald worden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:03 schreef Doevelaer het volgende:
Harrie Derks van Achilles is flink de lul
[ twitter ]
Donder op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:03 schreef Doevelaer het volgende:
[ twitter ]
Dat kan.quote:
Gewoon kut en anders niksquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat kan.
De beste man probeerde af te spreken met een 14 jarig meisje, natuurlijk een Catfish. In het Whatsapp gesprek werd nog even benadrukt dat ze 14 is, maar dat leek hem weinig te deren. Op de plek waar afgesproken was, werd hij natuurlijk opgewacht door niet een14 jarig meisje.
Hij is in ieder geval geen homo, dat valt dan weer mee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat kan.
De beste man probeerde af te spreken met een 14 jarig meisje, natuurlijk een Catfish. In het Whatsapp gesprek werd nog even benadrukt dat ze 14 is, maar dat leek hem weinig te deren. Op de plek waar afgesproken was, werd hij natuurlijk opgewacht door niet een14 jarig meisje.
Dat kan ik doen. Maar ik deel liever een tweetje waarin een of andere gast dit roept, spelfouten incluis, dan dat ik de screenshots van het gesprek + de video a 2,5 minuut waarin ze hem confronteren direct post.quote:
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat kan ik doen. Maar ik deel liever een tweetje waarin een of andere gast dit roept, spelfouten incluis, dan dat ik de screenshots van het gesprek + de video a 2,5 minuut waarin ze hem confronteren direct post.
Rot op met deze onzin.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat kan ik doen. Maar ik deel liever een tweetje waarin een of andere gast dit roept, spelfouten incluis, dan dat ik de screenshots van het gesprek + de video a 2,5 minuut waarin ze hem confronteren direct post.
man man man laat die man lekkerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik hoop maar dat ze de mensen die hem dit geflikt hebben flink aanpakken!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
man man man laat die man lekker
misschien gingen ze wel knikkeren
Ze zijn overgestapt van jaar- naar halfjaarbonussen. Dat is hetgeen sneaky lijkt. Maar weet de details verder niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Las in het FD dat ze het nog hebben laten toetsen bij Deloitte en de huisjuristen. Vanwege het gebroken boekjaar zou het geen probleem zijn
Gelezen zojuistquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gelezen zojuist![]()
En nu stoom uit mijn oren
Doe jij dat? wel eerlijk zijn. Als het goed is ben jij Rotterdammer dus dat zou me vies van je tegenvallen.quote:
en drinken ook nogquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:14 schreef Coco het volgende:
[..]
@:KingRoland en ik vinden dit onvoldoende informatie.
Wat voor een pizza?
Nee, niet gedaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doe jij dat? wel eerlijk zijn. Als het goed is ben jij Rotterdammer dus dat zou me vies van je tegenvallen.
volgens mij is tegenvallen aan elkaar.
Lekker man. Kinderkutje vingeren, is toch heerlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat kan.
met kermis altijd 16 jarigen aanrandenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekker man. Kinderkutje vingeren, is toch heerlijk.
Wat vind jij van Hindoes?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef fetX het volgende:
@:de_boswachter is helemaal door het dolle. Die moet even mee met zo'n witte meneer.
Ben trouwens tegen racisme.
sow koekoek, strafbaar dit!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekker man. Kinderkutje vingeren, is toch heerlijk.
Meer dan bij Wopke?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gelezen zojuist![]()
En nu stoom uit mijn oren
Ik lees het nu ja, hij komt ietwat geagiteerd over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef fetX het volgende:
@:de_boswachter is helemaal door het dolle. Die moet even mee met zo'n witte meneer.
Ben trouwens tegen racisme.
Ik krijg al rillingen van de manier van schrijven van die bloedmongool die de tweet schrijft. Kansloos Facebook/Twitter tuig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:03 schreef Doevelaer het volgende:
[ twitter ]
TJITSKEE !!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.lc.nl/friesla(...)rnamen-26082715.html
@:muskusboktor57
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
En Rimmer is ook wel een mooie naam.
Flevoland de minste, dat zou je toch niet verwachten met al die negers daar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.lc.nl/friesla(...)rnamen-26082715.html
@:muskusboktor57
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:43 schreef Caland het volgende:
Er is blijkbaar een Fries die Fake heet
Als ie ‘dan Nijs van zijn achternaam heet kan ‘ie zo bij de Leeuwarder courant aan de slag.
In 1978 zag hij er al niet erg gezond meer uit, hij heeft het nog lang volgehouden.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:43 schreef Caland het volgende:
Er is blijkbaar een Fries die Fake heet
Als ie ‘dan Nijs van zijn achternaam heet kan ‘ie zo bij de Leeuwarder courant aan de slag.
Even wat drugs erin gooien maat. Ben je zo weer boven Jan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb vandaag mijn verstandskies laten trekken. Wat doet het godverdomme zeer als die verdoving is uitgewerkt.
Mietekoek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb vandaag mijn verstandskies laten trekken. Wat doet het godverdomme zeer als die verdoving is uitgewerkt.
Ik moet dat ook laten doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:47 schreef Buitendam het volgende:
Letterlijk dezelfde situatie bij mij. Dit was de laatste.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet dat ook laten doen
Al een jaar of 5
Mijn tandarts werd de laatste keer behoorlijk mad op me omdat hij dus al 5 jaar lang elk half jaar een verwijskaartje voor me schrijft (lol)
Dit ter info trouwens
Ik ben er opzich niet zo heel bang voor maar het moet aan beide kanten en dus in twee keer. Daar heb ik vooral geen zin inquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Letterlijk dezelfde situatie bij mij. Dit was de laatste.
Ja, de Gordon-versie. Ik ben niet verbaasd bij jou.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dingen lagen over dwars in mijn kaak.
Stel je niet aan, flikker. Stelt echt geen reet voor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er opzich niet zo heel bang voor maar het moet aan beide kanten en dus in twee keer. Daar heb ik vooral geen zin in
Je vadsige slettenmoederquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Stel je niet aan, flikker. Stelt echt geen reet voor.
Ingreep zelf is echt niks. Maar dit zeurende pijn daarna is echt naaiend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er opzich niet zo heel bang voor maar het moet aan beide kanten en dus in twee keer. Daar heb ik vooral geen zin in
Je gaat morgenochtend naar het ziekenhuis bellen en een afspraak maken. Doe het nu het nog kan voor de tweede golf !!quote:
Ik vond het ook niet erg prettig destijds. Lekker veel pijnstillers slikken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ingreep zelf is echt niks. Maar dit zeurende pijn daarna is echt naaiend.
Ik kreeg ibuprofen 400 voorgeschreven. Niks meer. Tegenvaller.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet erg prettig destijds. Lekker veel pijnstillers slikken.
Nog steeds geen hartverknettering?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kreeg ibuprofen 400 voorgeschreven. Niks meer. Tegenvaller.
Niet een voorraad pammetjes in huis hebbenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien kun je even naar je vriendin toe lopen en zeggen: Schat, ik ben een verschrikkelijk slappe zeikerd omdat het een beetje nazeurt in m'n mond.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet best nee. Gewoon 2 van pakken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die zijn het best na een avondje sos.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet een voorraad pammetjes in huis hebben
Normaliter nazeur ik alleen je moeder vol in d'r mond.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien kun je even naar je vriendin toe lopen en zeggen: Schat, ik ben een verschrikkelijk slappe zeikerd omdat het een beetje nazeurt in m'n mond.
If she confirms she's a keeper.
3 tegelijkertijd laten trekken en de volgende dag moeiteloos een ietwat kwijlende presentatie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ingreep zelf is echt niks. Maar dit zeurende pijn daarna is echt naaiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vandaag 25.000 kilo getild in de gym.Dit kan beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vandaag 25.000 kilo getild in de gym.Probeer je nu @Caland belachelijk te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ik iedereen heb gevangen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Probeer je nu @:Caland belachelijk te maken?
Ik vertrek nu als de sodemieter naar het Ajaxtopic om mee te lezen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:56 schreef Coco het volgende:
Leuke discussie tussen @:fetx en @:shreyas in het ajax topic.
Toedeledokiquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:56 schreef Coco het volgende:
Leuke discussie tussen @:fetx en @:shreyas in het ajax topic.
Zojuist voor een tweede keer vandaag een bolus gedraaid.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:13 schreef fetX het volgende:
Ik produceer een lucht op dit moment, niet normaal. Verf flikkert van de muren.
Hoogtepunten van de dag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zojuist voor een tweede keer vandaag een bolus gedraaid.
Ik ben wat je noemt lekker bezig.
Je bent van suiker dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Keurig. Al is dat voor mij dagelijkse routine. Uurtje of 10, uurtje of 14. Zoiets.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
65plus?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Keurig. Al is dat voor mij dagelijkse routine. Uurtje of 10, uurtje of 14. Zoiets.
Geeft niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben beledigd.
Godverdomme net 30 man.
Ik schijt ook altijd tussen 08:00 en 08:30 hoor.quote:
Gewoon in het keeltjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker staafje in je hersenpan laten duwen
Succes
Ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is dat seizoen in London toch?
Nee, die is geen reet aan.
waarom vraag je het danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja.
Jammer. Krijgt wel bijna een 9 op IMDB. Ga hem dus toch maar kijken!
Ohquote:
Idd, dat zag ik ook en dacht direct "wat stom!".quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Nou dat kan ik me wel voorstellen
Dat seizoen heeft ook maar 12 afleveringen trouwens. (waarom heet het dan 24)
Je kan je toch nergens meer laten testen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker staafje in je hersenpan laten duwen
Succes
Laten testen of je een snotneus hebtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:33 schreef Caland het volgende:
Meteen even voor de gein gecheckt.
[ afbeelding ]
90 en 70 kilometer uit de buurt
WANBELEID
@:scrummie @:kyran @:knetterkrankjorum
Hugogodquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:33 schreef Caland het volgende:
Meteen even voor de gein gecheckt.
[ afbeelding ]
90 en 70 kilometer uit de buurt
WANBELEID
@:scrummie @:kyran @:knetterkrankjorum
Snap vooral niet zo goed waarom je het zelf zou willen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Denk je dat ik hierdoor sneller weg ga?
Het tegendeel is waar en dat weet je zelf ook dondersgoed.
Wat heb jij gegeten als ontbijt?
Dat geeft niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap vooral niet zo goed waarom je het zelf zou willen.
Dat is zeker geinig jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:43 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel geinig dat je steeds weer andere hits krijgt
Het is dus nog wel een live omgeving, valt me mee.
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:43 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel geinig dat je steeds weer andere hits krijgt
Het is dus nog wel een live omgeving, valt me mee.
Kijk nog liever hoe verf droog wordt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:45 schreef Paul het volgende:
Jullie zijn trouwens hier welkom voor de voorbeschouwing
VBL / [Oefenwedstrijd] Nederland - Mexico
moet jij wetenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik twijfel omdat het de eerste wedstrijd van De Boer is.
....quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet.
@:Solotovski
@:rozevla
@:Neef_Wuppie
@onlogisch beste userquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet.
@:Solotovski
@:rozevla
@:Neef_Wuppie
Is toch een kwaliteit.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:52 schreef GGMM het volgende:
Als iemand weet hoe het is om in een SC te posten waar niemand op je zit te wachten dan is het onlogisch.
Hoezo is dat onlogischquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:52 schreef GGMM het volgende:
Als iemand weet hoe het is om in een SC te posten waar niemand op je zit te wachten dan is het onlogisch.
Al een afspraak gemaakt? Vanaf deze week hebben ze sneltesten. Binnen een kwartiertje weet je of je het hebtquote:
Nee joh, voor een beetje keelpijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al een afspraak gemaakt? Vanaf deze week hebben ze sneltesten. Binnen een kwartiertje weet je of je het hebt
Sowieso alles onder de rivierenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:57 schreef Caland het volgende:
Ik krijg ook nog liever corona dan dat ik naar Helmond moet
Dit even ter info.
Lekker zweten, lekker zwaar ademen. Lekker al die aerosolen verspreidenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh, voor een beetje keelpijn.
Vanmiddag na het werk meteen de gym slopen en het is weer voorbij.
quote:
Prima ventilatie bij mijn sportschool makkerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker zweten, lekker zwaar ademen. Lekker al die aerosolen verspreiden
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:59 schreef Paul het volgende:
[..]Ja en de Mexicanen zijn nog ziedend over de penalty van Robben
Dat @Neef_Wuppie geestelijk niet in orde is betekent natuurlijk niet opeens dat @KingRoland geen grote debiel is.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik maar denken dat @:kingroland een grote debiel was
Mentions harkenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat @:neef_wuppie geestelijk niet in orde is betekent natuurlijk niet opeens dat @:kingroland geen grote debiel is.
Alhoewel ik @:kingroland wel aardig vind eigenlijk.
Prachtig inderdaad. Misschien zelfs wel grotere calimero's dan een aantal uit het PSV topic.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:59 schreef Paul het volgende:
[..]Ja en de Mexicanen zijn nog ziedend over de penalty van Robben
Echt de grootst mogelijke onzin dat er nu weer oefeninterlands gespeeld worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:37 schreef fetX het volgende:
Dat wordt trouwens zeer aantrekkelijk voetbal vanavond met De Boer. De eerste wedstrijd met Ajax onder de Boer was in ieder geval best genot.
Eens. Eerlijk gezegd kijk ik de laatste jaren amper meer het Nederlands Elftal. Ook niet in de Nations League.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt de grootst mogelijke onzin dat er nu weer oefeninterlands gespeeld worden.
Ik kijk meestal wel, maar dat is meer omdat er rond die dagen niks anders op TV is. Toernooitjes ga ik vaak wel goed voor zitten, maar dan maakt het me eigenlijk ook weinig uit of Nederland niet mee doet. Al zijn de vele BBQ's dan wel weer een voordeel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Eerlijk gezegd kijk ik de laatste jaren amper meer het Nederlands Elftal. Ook niet in de Nations League.
#successupporter
Ik hoop dat Frank de Boer compleet mislukt bij het Nederlands elftalquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Eerlijk gezegd kijk ik de laatste jaren amper meer het Nederlands Elftal. Ook niet in de Nations League.
#successupporter
Nou dat hoop ik dan weer niet. Wil wel weer eens een leuk toernooitje spelen. Heb er alleen weinig vertrouwen in met de Boer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat Frank de Boer compleet mislukt bij het Nederlands elftal
Vaak ook een kleine piemel heb ik mij laten vertellen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:49 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hopen op een mislukking van een ander hebben vaak zelf weinig succes.
Ik vind het ook niet supergrappig ofzoquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Voorzichtig gesponsord plaatje.
Ik eigenlijk ook niet echt, maar zit me stierlijk te vervelen deze ochtend.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet supergrappig ofzo
Tja, hoef niet echt te glimlachen ofzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Aan jou hebben we niks gevraagd mongooltje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Tja, hoef niet echt te glimlachen ofzo.
viesmadquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan jou hebben we niks gevraagd mongooltje.
Stop hier maar mee.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag dat @Solotovski je aan het uitleggen was hoe je moet moddenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:31 schreef onlogisch het volgende:
@:Chia heeft zojuist een van jouw posts
* onlogisch klikt weg
Jij hebt me aangenomen dus je bek houwequote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag dat @:solotovski je aan het uitleggen was hoe je moet modden
Dit doet me denken aan Mario Been die uitlegt hoe Feyenoord moet spelen.
Iedereen maakt wel eens een klein foutje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij hebt me aangenomen dus je bek houwe
Je ouders zijn een uitstekend voorbeeldquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens een klein foutje.
Flikkertje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij hebt me aangenomen dus je bek houwe
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je ouders zijn een uitstekend voorbeeld
Klein foutje, daar doe ik het wel voorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens een klein foutje.
Ziedend.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:48 schreef Charrell het volgende:
@:lenny_leonard
Kap met mij in dat kutFEE te taggen en te vragen wanneer ik mijn pompoenen ga showen, voordat ik een rotte pompoen op je bakkes mik.
woestquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:48 schreef Charrell het volgende:
Kap met mij in dat kutFEE te taggen en te vragen wanneer ik mijn pompoenen ga showen, voordat ik een rotte pompoen op je bakkes mik.
Weet ik, heb meestal wel gelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hier sla je de spijker op zijn kop, Carrie !!
Ze doen zeer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:49 schreef GGMM het volgende:
Overigens zou ik ook geen nee zeggen tegen foto's van je pompoenen.
Mag evt in de app of via dm
Doe rustig, gek.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:48 schreef Charrell het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:48 schreef Charrell het volgende:
Oke:quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik geef een compliment, zou jij ook eens moeten doen.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Al afspraak bij de kaakchirurg gemaakt?
Koekwaus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Zolang ik er geen last van heb kan mij het allemaal verrotten toch
Ja zeg dat wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:55 schreef Charrell het volgende:
[..]
Hallo meneer wandelend maximaal libido.
Ben je bij mij destijds vies van teruggekomen hè, ha ha haquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
Zolang je je problemen maar lang genoeg negeert gaan ze vanzelf weg.
Juist!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Zolang ik er geen last van heb kan mij het allemaal verrotten toch
@Charrell post hier gewoon nogquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
Dat dachten je ouders ook van jou.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
Jij ziet wat je wil zien.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe rustig, gek.
En nu is het ineens kutFEE? Nog altijd mad om FEE?
Halloquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
Staat de kerstboom alquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:57 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jij ziet wat je wil zien.
Ik vraag of je stopt met dat taggen.
Daardoor post ik er juist niet.
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:59 schreef Charrell het volgende:
[..]
Hoop dat je stikt in je koffieboon.
Denk je dat je pompoenen nu nog groter worden?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:00 schreef Charrell het volgende:
Wel mega fijn dat ik mijn hormonen hier kan botvieren en daarna weer vrolijk ben.
Sodemieter op, dat embryo moet eerst levensvatbaar blijken. Je zwangerschap is nu nog geen excuus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:00 schreef Charrell het volgende:
Wel mega fijn dat ik mijn hormonen hier kan botvieren en daarna weer vrolijk ben.
Bedanktquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:03 schreef Buitendam het volgende:
Is Charrell zwanger? Van harte gefeliciteerd!
Het eerste trimester is juist de grootste verandering en aanmaak van organen van de baby, kneus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sodemieter op, dat embryo moet eerst levensvatbaar blijken. Je zwangerschap is nu nog geen excuus.
Zekersquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk je dat je pompoenen nu nog groter worden?
Dat zegt toch niets?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:04 schreef Charrell het volgende:
[..]
Het eerste trimester is juist de grootste verandering en aanmaak van organen van de baby, kneus.
Oh, werkt dat hier ook? Dan ga ik je wat vaker taggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:57 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jij ziet wat je wil zien.
Ik vraag of je stopt met dat taggen.
Daardoor post ik er juist niet.
2 van Fok.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:04 schreef Caland het volgende:
Hoeveel mannen heb je moeten appen om het te vertellen, @:charrell ?
Eens met wuppie. Walgelijk @haags_kwartiertjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Er begint hier een zogenaamd vrouw te posten en heel VBL krijgt een stijve.____!
Tsja als iedereen hier elk weekend kijkt naar 22 mannen die rennen achter bal. Lijkt me logisch dat users hier daar opgewonden van rakenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Er begint hier een zogenaamd vrouw te posten en heel VBL krijgt een stijve.____!
Ik ben helemaal in m'n sas.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:05 schreef Caland het volgende:
Er hangt hier een gespannen sfeertje voor een woensdag
In de peeskamer van je moeder ging het ook hard gisteren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:07 schreef KingRoland het volgende:
Het gaat hier hard tegen hard in de sc
crewbash TR gezetquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:07 schreef KingRoland het volgende:
@:tjacka teringmongool
Die krijg je nog van me
@coco.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef Caland het volgende:
Hier kwam net zaagmans langs trouwens
@:jancees @:coco.
TR meegepaktquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef Charrell het volgende:
Neem die rechten van die homo af!!!@:ggmm
Doe eens normaalquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef Charrell het volgende:
Neem die rechten van die homo af!!!@:ggmm
@Coco.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef KingRoland het volgende:
Tjacka is ook gewoon een randdebiel
daarom post ik dat gifje godsammequote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef Caland het volgende:
Onlo is voor racismequote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef Elan het volgende:
En die gele apenpost laat hij gewoon lekker staan, onlo held
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:04 schreef Charrell het volgende:
[..]
Het eerste trimester is juist de grootste verandering en aanmaak van organen van de baby, kneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |