Kijk nog liever hoe verf droog wordt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:45 schreef Paul het volgende:
Jullie zijn trouwens hier welkom voor de voorbeschouwing
VBL / [Oefenwedstrijd] Nederland - Mexico
moet jij wetenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik twijfel omdat het de eerste wedstrijd van De Boer is.
....quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet.
@:Solotovski
@:rozevla
@:Neef_Wuppie
@onlogisch beste userquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet.
@:Solotovski
@:rozevla
@:Neef_Wuppie
Is toch een kwaliteit.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:52 schreef GGMM het volgende:
Als iemand weet hoe het is om in een SC te posten waar niemand op je zit te wachten dan is het onlogisch.
Hoezo is dat onlogischquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:52 schreef GGMM het volgende:
Als iemand weet hoe het is om in een SC te posten waar niemand op je zit te wachten dan is het onlogisch.
Al een afspraak gemaakt? Vanaf deze week hebben ze sneltesten. Binnen een kwartiertje weet je of je het hebtquote:
Nee joh, voor een beetje keelpijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al een afspraak gemaakt? Vanaf deze week hebben ze sneltesten. Binnen een kwartiertje weet je of je het hebt
Sowieso alles onder de rivierenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:57 schreef Caland het volgende:
Ik krijg ook nog liever corona dan dat ik naar Helmond moet
Dit even ter info.
Lekker zweten, lekker zwaar ademen. Lekker al die aerosolen verspreidenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh, voor een beetje keelpijn.
Vanmiddag na het werk meteen de gym slopen en het is weer voorbij.
quote:
Prima ventilatie bij mijn sportschool makkerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker zweten, lekker zwaar ademen. Lekker al die aerosolen verspreiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |