Laat ikweethetookniet dit maar niet lezen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
Ajax keert sneaky lekker bonussen uit ondanks aanspraak op de NOW2-regeling.
https://www.accountant.nl(...)anks-beroep-op-now2/
hier roddelen we niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat ikweethetookniet dit maar niet lezen.
Dit ging weer HEEL makkelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
hier roddelen we niet.
@:ikweethetookniet
Las in het FD dat ze het nog hebben laten toetsen bij Deloitte en de huisjuristen. Vanwege het gebroken boekjaar zou het geen probleem zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Las in het FD dat ze het nog hebben laten toetsen bij Deloitte en de huisjuristen. Vanwege het gebroken boekjaar zou het geen probleem zijn
Vandaag wel ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Jij verveelt je wel heel erg hé?
Wel een leuke podcast trouwens, prima verhaaltjes. Ook voor de niet fan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Vandaag wel ja.
Uurtje gesport net maar @:ggmm @:onlogisch
Vind het vooral bijzonder dat Krabby goed te pruimen is, als schrijvende pers heb ik er meestal een hele andere mening over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een leuke podcast trouwens, prima verhaaltjes ook voor de niet fan.
Hij kan goed vertellen maar heeft er gewoon niet zo heel veel verstand van. Dan kun je beter wegblijven bij teveel tactiek. Een beetje hetzelfde als Freek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het vooral bijzonder dat Krabby goed te pruimen is, als schrijvende pers heb ik er meestal een hele andere mening over.
Bedankt grote vriendquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, daar ben je weer. Ik heb je gemist.
Kan dit vertaald worden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:03 schreef Doevelaer het volgende:
Harrie Derks van Achilles is flink de lul
[ twitter ]
Donder op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:03 schreef Doevelaer het volgende:
[ twitter ]
Dat kan.quote:
Gewoon kut en anders niksquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat kan.
De beste man probeerde af te spreken met een 14 jarig meisje, natuurlijk een Catfish. In het Whatsapp gesprek werd nog even benadrukt dat ze 14 is, maar dat leek hem weinig te deren. Op de plek waar afgesproken was, werd hij natuurlijk opgewacht door niet een14 jarig meisje.
Hij is in ieder geval geen homo, dat valt dan weer mee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat kan.
De beste man probeerde af te spreken met een 14 jarig meisje, natuurlijk een Catfish. In het Whatsapp gesprek werd nog even benadrukt dat ze 14 is, maar dat leek hem weinig te deren. Op de plek waar afgesproken was, werd hij natuurlijk opgewacht door niet een14 jarig meisje.
Dat kan ik doen. Maar ik deel liever een tweetje waarin een of andere gast dit roept, spelfouten incluis, dan dat ik de screenshots van het gesprek + de video a 2,5 minuut waarin ze hem confronteren direct post.quote:
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat kan ik doen. Maar ik deel liever een tweetje waarin een of andere gast dit roept, spelfouten incluis, dan dat ik de screenshots van het gesprek + de video a 2,5 minuut waarin ze hem confronteren direct post.
Rot op met deze onzin.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat kan ik doen. Maar ik deel liever een tweetje waarin een of andere gast dit roept, spelfouten incluis, dan dat ik de screenshots van het gesprek + de video a 2,5 minuut waarin ze hem confronteren direct post.
man man man laat die man lekkerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik hoop maar dat ze de mensen die hem dit geflikt hebben flink aanpakken!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
man man man laat die man lekker
misschien gingen ze wel knikkeren
Ze zijn overgestapt van jaar- naar halfjaarbonussen. Dat is hetgeen sneaky lijkt. Maar weet de details verder niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Las in het FD dat ze het nog hebben laten toetsen bij Deloitte en de huisjuristen. Vanwege het gebroken boekjaar zou het geen probleem zijn
Gelezen zojuistquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gelezen zojuist![]()
En nu stoom uit mijn oren
Doe jij dat? wel eerlijk zijn. Als het goed is ben jij Rotterdammer dus dat zou me vies van je tegenvallen.quote:
en drinken ook nogquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:14 schreef Coco het volgende:
[..]
@:KingRoland en ik vinden dit onvoldoende informatie.
Wat voor een pizza?
Nee, niet gedaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doe jij dat? wel eerlijk zijn. Als het goed is ben jij Rotterdammer dus dat zou me vies van je tegenvallen.
volgens mij is tegenvallen aan elkaar.
Lekker man. Kinderkutje vingeren, is toch heerlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat kan.
met kermis altijd 16 jarigen aanrandenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekker man. Kinderkutje vingeren, is toch heerlijk.
Wat vind jij van Hindoes?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef fetX het volgende:
@:de_boswachter is helemaal door het dolle. Die moet even mee met zo'n witte meneer.
Ben trouwens tegen racisme.
sow koekoek, strafbaar dit!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekker man. Kinderkutje vingeren, is toch heerlijk.
Meer dan bij Wopke?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gelezen zojuist![]()
En nu stoom uit mijn oren
Ik lees het nu ja, hij komt ietwat geagiteerd over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef fetX het volgende:
@:de_boswachter is helemaal door het dolle. Die moet even mee met zo'n witte meneer.
Ben trouwens tegen racisme.
Ik krijg al rillingen van de manier van schrijven van die bloedmongool die de tweet schrijft. Kansloos Facebook/Twitter tuig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:03 schreef Doevelaer het volgende:
[ twitter ]
TJITSKEE !!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.lc.nl/friesla(...)rnamen-26082715.html
@:muskusboktor57
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
En Rimmer is ook wel een mooie naam.
Flevoland de minste, dat zou je toch niet verwachten met al die negers daar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.lc.nl/friesla(...)rnamen-26082715.html
@:muskusboktor57
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:43 schreef Caland het volgende:
Er is blijkbaar een Fries die Fake heet
Als ie ‘dan Nijs van zijn achternaam heet kan ‘ie zo bij de Leeuwarder courant aan de slag.
In 1978 zag hij er al niet erg gezond meer uit, hij heeft het nog lang volgehouden.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:43 schreef Caland het volgende:
Er is blijkbaar een Fries die Fake heet
Als ie ‘dan Nijs van zijn achternaam heet kan ‘ie zo bij de Leeuwarder courant aan de slag.
Even wat drugs erin gooien maat. Ben je zo weer boven Jan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb vandaag mijn verstandskies laten trekken. Wat doet het godverdomme zeer als die verdoving is uitgewerkt.
Mietekoek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb vandaag mijn verstandskies laten trekken. Wat doet het godverdomme zeer als die verdoving is uitgewerkt.
Ik moet dat ook laten doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:47 schreef Buitendam het volgende:
Letterlijk dezelfde situatie bij mij. Dit was de laatste.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet dat ook laten doen
Al een jaar of 5
Mijn tandarts werd de laatste keer behoorlijk mad op me omdat hij dus al 5 jaar lang elk half jaar een verwijskaartje voor me schrijft (lol)
Dit ter info trouwens
Ik ben er opzich niet zo heel bang voor maar het moet aan beide kanten en dus in twee keer. Daar heb ik vooral geen zin inquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Letterlijk dezelfde situatie bij mij. Dit was de laatste.
Ja, de Gordon-versie. Ik ben niet verbaasd bij jou.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dingen lagen over dwars in mijn kaak.
Stel je niet aan, flikker. Stelt echt geen reet voor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er opzich niet zo heel bang voor maar het moet aan beide kanten en dus in twee keer. Daar heb ik vooral geen zin in
Je vadsige slettenmoederquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Stel je niet aan, flikker. Stelt echt geen reet voor.
Ingreep zelf is echt niks. Maar dit zeurende pijn daarna is echt naaiend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er opzich niet zo heel bang voor maar het moet aan beide kanten en dus in twee keer. Daar heb ik vooral geen zin in
Je gaat morgenochtend naar het ziekenhuis bellen en een afspraak maken. Doe het nu het nog kan voor de tweede golf !!quote:
Ik vond het ook niet erg prettig destijds. Lekker veel pijnstillers slikken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ingreep zelf is echt niks. Maar dit zeurende pijn daarna is echt naaiend.
Ik kreeg ibuprofen 400 voorgeschreven. Niks meer. Tegenvaller.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet erg prettig destijds. Lekker veel pijnstillers slikken.
Nog steeds geen hartverknettering?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kreeg ibuprofen 400 voorgeschreven. Niks meer. Tegenvaller.
Niet een voorraad pammetjes in huis hebbenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien kun je even naar je vriendin toe lopen en zeggen: Schat, ik ben een verschrikkelijk slappe zeikerd omdat het een beetje nazeurt in m'n mond.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet best nee. Gewoon 2 van pakken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die zijn het best na een avondje sos.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet een voorraad pammetjes in huis hebben
Normaliter nazeur ik alleen je moeder vol in d'r mond.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien kun je even naar je vriendin toe lopen en zeggen: Schat, ik ben een verschrikkelijk slappe zeikerd omdat het een beetje nazeurt in m'n mond.
If she confirms she's a keeper.
3 tegelijkertijd laten trekken en de volgende dag moeiteloos een ietwat kwijlende presentatie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ingreep zelf is echt niks. Maar dit zeurende pijn daarna is echt naaiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vandaag 25.000 kilo getild in de gym.Dit kan beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vandaag 25.000 kilo getild in de gym.Probeer je nu @Caland belachelijk te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ik iedereen heb gevangen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Probeer je nu @:Caland belachelijk te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |