abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195461670
pi_195461677
Ik doe niet mee aan dat Facetimen. Thuis werken is verschrikkelijk voor me, omdat zelfde kutwerk, geen hilarische collega's die de dag voorbij doen vliegen. In return hoef ik mn haar niet te kammen, geen make op te doen en als het echt een zware start is me niet te douchen en aan te kleden. Dat ga ik niet inleveren om onnodig met mn gezicht in beeld te kunnen zitten :D

Dat is precies bij nul van mn meetings noodzakelijk, dus whatever. Kom vechte als je er wat van vindt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195461706
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:10 schreef Sarabi het volgende:

Ik blijf fan van Vevina.
Maar blote benen blijven wel raar voelen na jaren van wielrenbroekjes.
Deze post snap ik niet :@
pi_195461713
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:44 schreef Blues het volgende:

[..]

Deze post snap ik niet :@
Vevina is ook antibenenschuurmiddel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_195461720
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Vevina is ook antibenenschuurmiddel.
Dan nog :?
pi_195461725
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:45 schreef Blues het volgende:

[..]

Niet bekend met "chub rub" nee?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195461735
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:45 schreef Blues het volgende:

[..]

Dus met benenschuurmiddel hoef je geen wielrenbroekje onder je rok aan om te voorkomen dat je benen wegrotten gedurende de dag. Wat lekker is, maar ook raar, aangezien ze gewend is een wielrenbroekje te dragen en ze nu de wind voelt waaien :D
pi_195461738
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Niet bekend met "chub rub" nee?
Nee ;(
pi_195461744
Jurkje en geen panty en benen die tegen elkaar schuren, no bueno.

"Wielren"broekjes (aka korte legging) of een smeermiddel op siliconenbasis zijn dan een uitkomst.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195461751
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Jurkje en geen panty en benen die tegen elkaar schuren, no bueno.

"Wielren"broekjes (aka korte legging) of een smeermiddel op siliconenbasis zijn dan een uitkomst.
Ah dit snapte ik *G*
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:47:23 #11
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195461757
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:46 schreef Blues het volgende:

[..]

Nee ;(
Is geen gemis hoor. :D Maar dan snap ik dat het je niets zegt. Schuurplekken op je bovenbenen waar ze elkaar raken enzo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195461774
quote:

[..]

Nee ;(
Dat is niet iets treurigs. :D

Ik zou willen dat ik het niet zou kennen. #teamdijbeenaids
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195461797
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is niet iets treurigs. :D

Ik zou willen dat ik het niet zou kennen. #teamdijbeenaids
*boks*

Al ben ik nu #teamdeoleen
pi_195461841
quote:

[..]

Nee ;(
Ja dan is het wel een vage post :D

Wat ideaal trouwens O+
Ik ging echt dood als ik geen wielrenbroekje onder een rok/jurkje aan had.
pi_195461854
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*boks*

Al ben ik nu #teamdeoleen
Ik ben #teamkortebroek. Of #teamffdoorzettenhetisnogmaareenkleinstukje ;(

Van die korte leggings zijn vaak net iets te lang ofzo. Ik vind het zichtbaar zijn van je anti-been-aids-oplossing echt heel heel erg oncharmant namelijk. Dus dan maar geen korte jurkjes/rokjes. Of wel, maar alleen op dagen dat ik weinig beweeg. :+
pi_195461856
wat ook lastig met optreden was, want onder de meeste kostuums past geen wielrenbroekje.

Toen ook even deo geprobeerd maar dat werkte bij mij niet.
Dus nu Vevina O+
pi_195461904
Ik heb wel eens een soort van die kousenband reclames gezien, maar dan breder... Maar dat zag er dus wel kantig uit ook. Als ze dan net net even hoog zitten wordt het toch een ellendige raspbende... :?
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:56:06 #18
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195461906
Ik noemde het trouwens chub rub, maar het is echt puur afhankelijk van hoe je benen/heupen staan.

* IJsdraakje is nog steeds te dik, maar heeft geen last meer van schuurpoten
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195461910
Goed, tijd om Dooooooora op te pakken en Dex op te halen voor een wandeling. Beter gaan ze niet lopen eikelen samen. :')
pi_195461935
Laatst ging Dora rondjes om me heen rennen aan de korte riem en Dex er achteraan want herder. Het was matig. :')
pi_195461939
Mijn collega heeft net ontbeten dus die zal wel ergens in een hoekje gaan liggen verteren in plaats van een beetje bijdrage leveren -O-
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:02:11 #22
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195461997
Oh ja, eten. Zo ook maar eens doen.

En bedenken wat het vanavond wordt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195462108
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, eten. Zo ook maar eens doen.

En bedenken wat het vanavond wordt. :')
Als ik dat laatste lees, ben ik echt blij met HF.
Zelf(s) weekplannen ging mij niet goed af.
Dit werkt voor mij: in 1 x ‘alles’ in huis en geen gepieker over wát -O- te eten.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:13:09 #24
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195462149
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:10 schreef AnneX het volgende:

[..]

Als ik dat laatste lees, ben ik echt blij met HF.
Zelf(s) weekplannen ging mij niet goed af.
Dit werkt voor mij: in 1 x ‘alles’ in huis en geen gepieker over wát -O- te eten.
Mja, als ik niet voor alles allergisch was, had ik wel eens een maaltijdbox geprobeerd ja. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195462168
Snagtight besteld, voetloos. Ik weet niet precies hoe dik 80 denier is, hopelijk kan ik hem gebruiken als vervanger voor de leggings die ik draag. Die zijn nogal uitgelubberd, @Barreltje heeft ze ingedragen.

Thuis draag ik, net als @Blues, en joggingbroek en vest/hoodie. Ik heb ook wel zulke vesten als Myreala, maar helaas, kattenharen. Ik overweeg soms half om me thuis toch iets leuker te kleren. Niet te gek natuurlijk, ik ben geen meisje :{w
Spoilers!
pi_195462183
Oooo die hebben ze ook?!! Voetloos? EHRMAGEEER TAKE MY MONNEEEEEEEEY :D

Waar heb je besteld Lucky? Ik zie het vooral via Instagram voorbij komen en dan ga ik er bij voorbaat al van uit dat er oplichters achter zitten :D

quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Snagtight besteld, voetloos. Ik weet niet precies hoe dik 80 denier is, hopelijk kan ik hem gebruiken als vervanger voor de leggings die ik draag. Die zijn nogal uitgelubberd, @:Barreltje heeft ze ingedragen.

Thuis draag ik, net als @:Blues, en joggingbroek en vest/hoodie. Ik heb ook wel zulke vesten als Myreala, maar helaas, kattenharen. Ik overweeg soms half om me thuis toch iets leuker te kleren. Niet te gek natuurlijk, ik ben geen meisje :{w
Thuis leuk kleden is voor de avonden en weekenden hoor :D Niet voor thuiswerkdagen :D
pi_195462215
Ik heb in mijn leven nauwelijks/geen jurkjes gedragen dus vandaar dat ik het niet ken.
En heb ik in de tijd dat ik 105+ woog zéker geen blote benen/jurkjes gedragen.. dan had ik het denk ik wel geweten.
Ik had vorig zomer 2 jurkjes en blote benen, ik voelde me er sowieso niet senang in, dus dat was geen blijvertje toen ze eenmaal te groot werden. Ook 2 winterjurken gehad maar nee, het is het niet voor mij :)
Dus 1 rokkie met dikke panty en geen schuurpootcrisis en verder altijd broeken.
pi_195462225
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
DIT!!!!!!
quote:
Waar heb je besteld Lucky? Ik zie het vooral via Instagram voorbij komen en dan ga ik er bij voorbaat al van uit dat er oplichters achter zitten :D
[..]

Thuis leuk kleden is voor de avonden en weekenden hoor :D Niet voor thuiswerkdagen :D
EN DIT!!!!!!!

(Na ja, niet helemaal, avonden en weekenden thuis zijn ook voor jogging look )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195462236
De zon :o :o :o
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:20:45 #30
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195462239
Gewoon de instagramlink volgen, dat zijn de echte. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195462243
Nu écht huis gaan houden.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:21:19 #32
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195462246
Snagtights.eu :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195462278
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

https://snagtights.eu/nl

Met thuis leuk kleden bedoel ik een wollen vest met legging ofzo. Net iets minder tokkie maar wel net zo comfortabel.

Ik draag echt 98% van de tijd hetzelfde. Al jaren. Ik kom ook slechts eens in de week buiten (behalve in de tuin). Ik heb 2 vesten, één 5 jaar, één 10 jaar (met gerafelde mouwen). Ik heb 4 dezelfde joggingbroeken in twee kleuren. Ik koop al 10 jaar steeds dezelfde. Ik wissel twee of drie keer per week, op wasdag. Wel elke dag een schoon uitgelubberd shirtje. Die kocht ik in een pak van 5 kleuren.
Hoewel comfortabel, vind ik dit toch af en toe een beetje sadness. Of ik het sadness genoeg vind om er iets aan te doen is weer een heel ander verhaal. Waarschijnlijk niet.
Spoilers!
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:28:40 #34
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195462356
Leuke kleding. O+

Een smaak hebben die het niet echt goed doet op kantoor. :') Dus ik heb drie typen kleding in m'n kast. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195462380
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mja, als ik niet voor alles allergisch was, had ik wel eens een maaltijdbox geprobeerd ja. :P
But. Sorry for you.
pi_195462390
Ik kleed me, wat in het zicht van de camera is, "netjes" en afwisselend. Maar heb een paar makkelijke jogging broeken eronder. En nu ook een "nette" broek die zit als een jogging broek maar waar je ook best boodschappen mee kunt doen. Daar ga ik er meer van maken.
Ook een paar vesten, altijd over m'n kont/heupen met een shirt eronder. En nu bezig met het maken van een vest. Hopelijk net zo makkelijk als de broek, dan maak ik er daar ook nog meer van. Makkelijk, netjes en vooral ook goedkoop. Nu ik thuis zit voel ik niet de noodzaak om dure kleding aan te hebben,. Hoef geen gasten te ontvangen, niemand te begeleiden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_195462453
@Kaatje1 wat een uitkomst dat jij zo actief bent met kleding maken na de naailessen.👍🏼
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:38:39 #38
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195462466
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuke kleding. O+

Een smaak hebben die het niet echt goed doet op kantoor. :') Dus ik heb drie typen kleding in m'n kast. :+
Heb ik ook wel ja. _O-
Hoewel ik vaak als ik ergens langer werk steeds meer mijn leuke kleding ga dragen en gewoon kijk wat ze acceptabel vinden. Uiteindelijk vinden ze alles prima meestal :D
pi_195462469
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:37 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 wat een uitkomst dat jij zo actief bent met kleding maken na de naailessen.👍🏼
Ja, in mijn maat zijn kleren vaak enorm prijzig (de leuke kleren dan), omdat ik klein ben moet het ook vermaakt worden en is het model eruit. En nu kan ik het gewoon zelf aanpassen (en op de markt is stof best goedkoop)
pi_195462482
Zelf nooit scheurende dij-ellende ervaren, ook niet toen ik >90 kg woog. J. wel bij lange dagen in pretparken rondlopen met spijkerbroeken waarvan het kruis wat lager hing. :Y

Hmmm @ de 'logisch' van Cat over kleding die 10-15 jaar oud is alleen nog thuis dragen - ik denk dat het gros van wat ik momenteel draag, dus ook naar buiten toe best zo oud is! :D
Zou het niet hebben van een droger nog schelen in slijtage van kleding, vraag ik me af?
Let me see you stripped down to the bone
pi_195462527
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

Met thuis leuk kleden bedoel ik een wollen vest met legging ofzo. Net iets minder tokkie maar wel net zo comfortabel.

Ik draag echt 98% van de tijd hetzelfde. Al jaren. Ik kom ook slechts eens in de week buiten (behalve in de tuin). Ik heb 2 vesten, één 5 jaar, één 10 jaar (met gerafelde mouwen). Ik heb 4 dezelfde joggingbroeken in twee kleuren. Ik koop al 10 jaar steeds dezelfde. Ik wissel twee of drie keer per week, op wasdag. Wel elke dag een schoon uitgelubberd shirtje. Die kocht ik in een pak van 5 kleuren.
Hoewel comfortabel, vind ik dit toch af en toe een beetje sadness. Of ik het sadness genoeg vind om er iets aan te doen is weer een heel ander verhaal. Waarschijnlijk niet.
Welnee :D Je bent cultureel geindoctrineerd te geloven dat je er altijd piekfijn bij moet lopen. Ik vind het echt nonsens. Gewoon wat lekker zit. En dan wat netter als je weg gaat of andere mensen ziet, want dan voel je je waarschijnlijk niet zo heel erg op je gemak in joggingbroek en oud vest. Dus belangrijkste: waar je je prettig bij voelt :7

Ik heb een heel leuk vest voor als ik het koud heb. Ik vind het te druk om ergens anders aan te doen :+ En ik heb een heel mooie wollen grijs met witte mantel gekregen met kerst jaren geleden en dat is ook heel fijn om om me heen te wikkelen O+

Verder heb ik ook maar een paar kledingstukken en meeste al vrij oud :+ Het is alleen jammer dat het slijt, want dan moet je eens wat vervangen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195462533
:D Voordeel van in Rotterdam wonen, waar je ook bent, je kunt werkelijk in alles naar de supermarkt :D
pi_195462570
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

*O*
pi_195462593
Ik vind dat veel kan, vind ook zelden iets echt overdressed, maar ik vind dat allemaal alleen als je het draagt omdat het je eigen keuze is, niets zou chill zijn "als het moet".

Ik heb ook altijd medelijden met mensen in bedrijfskleding. De goedkoopheid spat er van af. Hoeft niet eens in de wasmachine, kun je gewoon met een doekje afnemen soms, zo plastic oogt het allemaal :r
pi_195462610
Overigens is het samenwonen hier wel een factor voor sowieso niet in full-on Ma Floddermodus gaan: dat J. me wenst te bespringen vind ik semi-onbewust toch wel een factor, hoe laag J. de lat wat dat betreft eigenlijk heeft liggen :+ Ik weet nog dat hij het hilarisch vond erachter te komen dat ik gewoonlijk bijvoorbeeld even mijn haar borstel als ik weet dat -ie bijna thuiskomt. :@ :D :s)
pi_195462635
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat veel kan, vind ook zelden iets echt overdressed, maar ik vind dat allemaal alleen als je het draagt omdat het je eigen keuze is, niets zou chill zijn "als het moet".

Ik heb ook altijd medelijden met mensen in bedrijfskleding. De goedkoopheid spat er van af. Hoeft niet eens in de wasmachine, kun je gewoon met een doekje afnemen soms, zo plastic oogt het allemaal :r
In mijn vorige baan kreeg ik de vraag of ik dat wilde gaan uitzoeken voor de dames en heren van de receptie en de bediening. Na 1 meeting met hen heb ik de opdracht teruggegeven, niet te doen. 25 mensen, 25 meningen. En collega's die jarenlang fijn samenwerkten kregen mot.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:50:08 #47
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195462657
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:47 schreef minilot het volgende:
Overigens is het samenwonen hier wel een factor voor sowieso niet in full-on Ma Floddermodus gaan: dat J. me wenst te bespringen vind ik semi-onbewust toch wel een factor, hoe laag J. de lat wat dat betreft eigenlijk heeft liggen :+ Ik weet nog dat hij het hilarisch vond erachter te komen dat ik gewoonlijk bijvoorbeeld even mijn haar borstel als ik weet dat -ie bijna thuiskomt. :@ :D :s)
Moest gister echt al mijn kracht verzamelen me extra leuk te kleden voor onze date. _O-
Ik merk wel dat ik echt steeds luier wordt daarin sinds het veel thuis zijn.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:51:08 #48
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195462677
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Dus belangrijkste: waar je je prettig bij voelt
Dit dit dit dit. *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:38 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Heb ik ook wel ja. _O-
Hoewel ik vaak als ik ergens langer werk steeds meer mijn leuke kleding ga dragen en gewoon kijk wat ze acceptabel vinden. Uiteindelijk vinden ze alles prima meestal :D
Een flink deel van m'n "leuke" kleding kan inderdaad ook gewoon naar het werk (sterker nog, dan krijg ik vaak een "wat ben je netjes!"), maar sommige dingen zijn echt meer voor feestjes. :+ Ik voel me niet prettig bij een enorm decolleté als ik een klant op bezoek kan krijgen, bijvoorbeeld. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:54:01 #49
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195462725
En bedrijfskleding, prima. Voor "vieze" beroepen dan. Olie in je kleding. :r
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195462748
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Moest gister echt al mijn kracht verzamelen me extra leuk te kleden voor onze date. _O-
Ik merk wel dat ik echt steeds luier wordt daarin sinds het veel thuis zijn.
Wij zitten nog in de fase dat een van de twee ineens door om een ringetje te halen de kamer binnen komt en de ander dan van de bank afglijdt en alles weer uitgaat :')
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:55:48 #51
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195462753
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wij zitten nog in de fase dat een van de twee ineens door om een ringetje te halen de kamer binnen komt en de ander dan van de bank afglijdt en alles weer uitgaat :')
Die fase hķeft niet te eindigen. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:56:39 #52
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195462765
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Door het thuiswerken lopen we er niet zo bij ;(
Mja seks in de baas zijn tijd is gelukkig wel een optie :9
pi_195462783
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Door het thuiswerken lopen we er niet zo bij ;(
Mja seks in de baas zijn tijd is gelukkig wel een optie :9
Ja dan is het hele dag in kloffie, na het eten gelijk even douchen en dan hop, leuk kleedje an.
pi_195462798
Volgens mij ben ik wauser dan ik denk want ik kan niet quoten.

@ISA Je hebt ook gelijk eigenlijk. Dat vervangen is wel jammer inderdaad. Ik heb deze winter wel een nieuw vest nodig. Ik zou eens een andere stijl kunnen proberen. Niet te gek natuurlijk.

Het interesseert J ook werkelijk niet wat ik aan heb dus daar hoef ik het niet voor te doen. Hij zegt sowieso nooit iets over mijn uiterlijk en ziet het ook niet als ik naar de kapper ben geweest of iets nieuws aan heb.

Jouw mantel is wel O+
Spoilers!
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:01:58 #55
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195462851
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij ben ik wauser dan ik denk want ik kan niet quoten.

@:Isa Je hebt ook gelijk eigenlijk. Dat vervangen is wel jammer inderdaad. Ik heb deze winter wel een nieuw vest nodig. Ik zou eens een andere stijl kunnen proberen. Niet te gek natuurlijk.

Het interesseert J ook werkelijk niet wat ik aan heb dus daar hoef ik het niet voor te doen. Hij zegt sowieso nooit iets over mijn uiterlijk en ziet het ook niet als ik naar de kapper ben geweest of iets nieuws aan heb.

Jouw mantel is wel O+
Heb vaak zelf wel een beter gevoel over mezelf als ik iets meer mijn best heb gedaan.
En dat is echt niet je mooiste outfit en vol in de make up. Maar toch wel gewoon kleding aan en mijn haar even gekamd enzo. :D
pi_195462905
Ik heb meestal een maxirok aan + shirtje.
Geen idee of dat netter is dan een joggingbroek/legging.
Het zit vooral heerlijk.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:05:25 #57
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195462912
En over veeleisend gesproken, ik krijg kerel het wildst als ik een stokoude sportbroek aantrek. Dus eh, mannen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195462944
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Heb vaak zelf wel een beter gevoel over mezelf als ik iets meer mijn best heb gedaan.
En dat is echt niet je mooiste outfit en vol in de make up. Maar toch wel gewoon kleding aan en mijn haar even gekamd enzo. :D
Dat herken ik. En mis ik wel in het thuiswerken. Bij mijn kantoorbaan is het casual, maar wel de gelegenheid om een jurkje aan te doen als ik dat wil, of een leuk vest, of dat schattige truitje.
Doe ik thuis allemaal niet. Omdat ik het dan niet de moeite vind of omdat de katten erop of erin gaan hangen en dat is zonde.

Zelfde met douchen. Nu het geen zweetweer is kan ik best een dagje overslaan en alleen een snel wasje op de kritieke plekken doen. Terwijl ik, als ik naar kantoor moet, elke ochtend douche. Voor de frisheid en om wakker te worden. Dus wat dat betreft verslons ik wel een beetje :@ Al is mijn velletje er wel weer blij mee, veel minder droge benen.

Maar inmiddels wel de benedenverdieping uitgepuind. *O* Ook dat is dankbaar werk, als je katten hebt. Haren overal :')
pi_195462950
Voor J. doet hemdje en pyjamabroek en haar in de war het ook wel, maar toch vooral als het allemaal toch een beetje cute en niet écht slonzig is. Weet ik, maar realiseert hij zich niet :7
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:15:07 #60
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195463070
Ottolenghi binnen, omg :9
Wil nu dingen maken maar heb al weekplanning ;(
pi_195463085
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:15 schreef gcjoel het volgende:
Ottolenghi binnen, omg :9
Wil nu dingen maken maar heb al weekplanning ;(
Dat heb ik met de "bomvolle oven van van Boven". Maar ik krijg het niet allemaal op :P
pi_195463115
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:07 schreef minilot het volgende:
Voor J. doet hemdje en pyjamabroek en haar in de war het ook wel, maar toch vooral als het allemaal toch een beetje cute en niet écht slonzig is. Weet ik, maar realiseert hij zich niet :7
Beheheh, zo herkenbaar :D
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:28:23 #63
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195463236
Hier is thuiswerken gewoon identiek qua kleding aan werken op kantoor, alleen zonder schoenen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195463272
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:28 schreef fietsie het volgende:
Hier is thuiswerken gewoon identiek qua kleding aan werken op kantoor, alleen zonder schoenen
ja, zonder schoenen, heerlijk. Ik was vorige week gaan wandelen met dichte schoenen aan, meteen blaren. Vroegah moest ik dan de hele dag doorstrompelen op kantoor en nog dagen last. Nu kwam ik thuis, schoenen uit en na 2 dagen waren de blaren weg en kan ik de schoenen aan zonder blaren *O*
pi_195463295
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:28 schreef fietsie het volgende:
O ja!! ook zo'n groot voordeel :D

AL trek ik op kantoor regelmatig m'n schoenen uit en hoor ik maar heel zelden "WAAROM HEBBIE NOU GEEN SCHOENEN AAN"

Want seriously, how often do you really look at a mens shoes?
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ja, zonder schoenen, heerlijk. Ik was vorige week gaan wandelen met dichte schoenen aan, meteen blaren. Vroegah moest ik dan de hele dag doorstrompelen op kantoor en nog dagen last. Nu kwam ik thuis, schoenen uit en na 2 dagen waren de blaren weg en kan ik de schoenen aan zonder blaren *O*
*blaarboks* :r
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:33:53 #66
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195463311
De hele dag op sloffen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195463417
Ik doe mijn schoenen op kantoor soms ook uit. O+

En als ik alleen ben... dan laat ik de wc deur op een kiertje :@ *O*
pi_195463433
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Thuis op dikke sokken O+

Of mijn Noorse sloffen uit Noorwegen O+ O+ Waar ik nu écht afscheid van moet nemen want die bodem ies doot ;(
pi_195463495
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Thuis op dikke sokken O+

Of mijn Noorse sloffen uit Noorwegen O+ O+ Waar ik nu écht afscheid van moet nemen want die bodem ies doot ;(
Hier ook dikke sokken. Vorige week nieuwe gevonden bij Zeeman. Overal waren ze roze of beige, of met die antislip dingen eronder. Nu zwarte, zie je niet dat ze wat viezig zijn :P
pi_195463525
J. vandaag in Parc Asterix-shirt uit 2006! :7
Zo geinig waar -ie tegenwoordig weer in past. Tripjes down memory lane, dit dat.. O+
pi_195463526
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Op mijn basisschool liepen we de hele dag op sloffen O+ (Dat was toen nog vrij uniek, als ik naar vriendjes op andere scholen keek.)

Ik draag eigenlijk altijd mijn 'gewone kloffie'. Douche wel elke dag, maar was mijn haren niet elke dag. Dat deed ik al niet, en nu frommel ik het toch ook vaak in een knot omdat het vaak moet. (Snijpractica, staldiensten = haar vast.) En in die collegezalen met mondmasker ben je toch vrij onherkenbaar :P .

Echte pyamadagen vind ik meestal uiteindelijk toch niet zo fijn. Voelt minder fris, te slonzig. Niet dat vriend er iets om geeft als het af en toe wel zo is, maar ik wil gewoon zelf ook de deur uit kunnen of inderdaad, me een beetje aantrekkelijk voelen.

Op het werk in de DAP droeg ik vaak wel spijkerbroeken (en geen rokken of harembroeken, hoewel die laatste dan wel op de fiets er naartoe) maar dat was vooral uit praktisch oogpunt.
Het werk in het ZH deed ik wel in waar ik zin in had, want dat deden veel van mijn collega's ook gewoon. Alleen jurkjes waren niet zo handig, want ik zat regelmatig half met mijn benen wijd om iemand's knie heen (dit klinkt vreeeeemd :') ) en ook niet zelden liet ik iemand zijn/haar arm op mijn been steunen.

En oh, ja op de HKU was het altijd een bonte stoet van mensen, wat kleding en haar e.d. betreft. Dat vond ik echt wel tof hoor. En op festivals zag je dat juist de belangrijkste figuren van PIXAR e.d. in hun Hawaii shirts en in korte broek presentaties gaven. Niks opsmuk, gewoon laten zien wat je doet en kunt.

(Waarmee ik niet wil zeggen dat ik een mooie man in een mooi pak zo af en toe niet kan waarderen :9~ )
pi_195463563
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:45 schreef minilot het volgende:
J. vandaag in Parc Asterix-shirt uit 2006! :7
Zo geinig waar -ie tegenwoordig weer in past. Tripjes down memory lane, dit dat.. O+
Hij is lekker bezig! ^O^
pi_195463572
Net overigens een dude over de vloer gehad voor de collectieve dorpsaanschaf van zonnepanelen *O* Negen stuks op het dak, binnenkort ^O^
pi_195463584
Team schurende dijen trouwens hier. Althans, inmiddels ex- maar ik heb er dus wel de aanleg voor. Paar kilo zwaarder, en mijn spijkerbroeken schuren er letterlijk kapot van }:|
pi_195463593
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:47 schreef minilot het volgende:
Dude over de vloer gehad voor de collectieve dorpsaanschaf van zonnepanelen binnenkort *O* Negen stuks op het dak, binnenkort ^O^
Cool! Hier was de collectieve inkoop trouwens duurder en met kwalitatief mindere materialen dan het lokale zonnepanelenbedrijf.
Spoilers!
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:49:33 #76
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195463604
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:47 schreef minilot het volgende:
Net overigens een dude over de vloer gehad voor de collectieve dorpsaanschaf van zonnepanelen *O* Negen stuks op het dak, binnenkort ^O^
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195463609
Ik begin me nu toch sterk af te vragen of ik zonder het te weten hartstikke O-benen heb! :) #teamnooitschurend
pi_195463619
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Cool! Hier was de collectieve inkoop trouwens duurder en met kwalitatief mindere materialen dan het lokale zonnepanelenbedrijf.
Ah, hier scheelt het wel flink. Groter dorp, vandaar misschien :)
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:52:33 #79
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195463653
Lunch was tosties met overgebleven salsa er tussen :Y) vanavond is het couscous met rundermerquez worstjes en restjes sla, to.aat en komkommer..

Nu even een afterlunch dip en die kan je thuis heerlijk op de bank doorbrengen *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_195463659
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:49 schreef minilot het volgende:
Ik begin me nu toch sterk af te vragen of ik zonder het te weten hartstikke O-benen heb! :) #teamnooitschurend
Ja of gewoon recht :D Ik heb en beetje X-benen. Niet heel erg, maar net irritant genoeg dus als ik wat meer vlees op mijn benen heb. (Ik ben wat dat betreft benieuwd of mijn voornemen om de komende tijd 2x per week te bodypumpen gaat betekenen. Dat betekende 2 jaar terug namelijk iets stevigere benen )
pi_195463666
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:47 schreef minilot het volgende:
*O*
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:03:12 #82
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195463822
Ik heb nu net genoeg extra kilo's waardoor het nu wel schuurt ;(
Gelukkig blote benen seizoen voorbij, ik zie het volgend jaar wel weer _O-
pi_195463978
Ik denk dat ik een lichte O-been vorm van mijn vader heb georven. Dikke bovenbenen, geen schuurplekken *O* Niet bij spijkerbroek en niet bij blote benen jurkjes.
pi_195464034
Had volgens mij als baby al schuurplekken #bollebaby
pi_195464046
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
10 pond Michelin baby hier. Die vetjes zijn er ook nooit echt afgegaan :')
pi_195464070
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

10 pond Michelin baby hier. Die vetjes zijn er ook nooit echt afgegaan :')
10 pond geloof ik niet, zou het moeten opzoeken. Maar michelin benen en arme Check!
pi_195464093
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
:D

Ik heb niet hele erge x-benen maar al mijn gewicht zit wel zo'n beetje op mijn bovenbenen.
Nog een reden waarom ik meestal rokken of jurken aan heb :D broeken zijn echt lastig te vinden want dan zijn ze weer veel te groot in mijn taille.
pi_195464921
Zo, even een tropische regenbui hier en het lijkt wel nacht.

Weten we al of @derLudolf zijn meeloopdag gehad heeft?
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:25:19 #89
63722 z80
I fink you freaky
pi_195465076
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, even een tropische regenbui hier en het lijkt wel nacht.

Weten we al of @:derLudolf zijn meeloopdag gehad heeft?
Het is hier nog droog. Wel bewolkt. Tussen de zon lijkt door te komen en nacht.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_195465109
Interwebz zegt dat het op weg is hier naar toe, de regen. En ik heb het echt koud.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:28:09 #91
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195465114
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 14:27 schreef Lonaa het volgende:
Interwebz zegt dat het op weg is hier naar toe, de regen. En ik heb het echt koud.
Vandaag voor het eerst de verwarming aangedaan ;(
pi_195465138
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 14:28 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Vandaag voor het eerst de verwarming aangedaan ;(
Ik 2 weken geleden al een keer. Had de gordijnen gewassen en nat weer opgehangen. KOUD.

En van de week 2x even in de avond. Ik overweeg m nu ook want tshirt en vest en nog koud. ;(
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:31:48 #93
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195465155
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 14:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik 2 weken geleden al een keer. Had de gordijnen gewassen en nat weer opgehangen. KOUD.

En van de week 2x even in de avond. Ik overweeg m nu ook want tshirt en vest en nog koud. ;(
Er is gewoon niet genoeg zon geweest om tussendoor nog een beetje bij te warmen
pi_195465174
Vloerverwarming springt volgens mij snachts al afentoe aan.

Verder is het erg mooi zonnig nu hier, maar aan de donkere wolken achter het huis te zien gaat dat niet lang meer duren.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:37:44 #95
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195465236
Het is nu eindelijk weer eens even droog hier. Zou fijn zijn als het even zo blijft, dan ga ik misschien nog een rondje om vanmiddag. Beweging, ik heb het nodig. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:38:32 #96
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195465251
Ik zit in de kelder te werken, en de thermostaat zit boven, waar het warm.is.. :{

Ik heb bijna de neiging om de ramen boven open te zetten.. :+
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:39:13 #97
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195465267
Daar ben ik wel blij om, ik zit naast de thermostaat. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195465280
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 14:38 schreef Barreltje het volgende:
Ik zit in de kelder te werken, en de thermostaat zit boven, waar het warm.is.. :{

Ik heb bijna de neiging om de ramen boven open te zetten.. :+
:D snap ik
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:42:11 #99
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195465328
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is nu eindelijk weer eens even droog hier. Zou fijn zijn als het even zo blijft, dan ga ik misschien nog een rondje om vanmiddag. Beweging, ik heb het nodig. :')
Lunchwandeling hadden we precies even zonnetje hier O+
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:44:18 #100
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195465369
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 14:42 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Lunchwandeling hadden we precies even zonnetje hier O+
Nais. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195466006
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier ook dikke sokken. Vorige week nieuwe gevonden bij Zeeman. Overal waren ze roze of beige, of met die antislip dingen eronder. Nu zwarte, zie je niet dat ze wat viezig zijn :P
Zijn die met een zooltje of gewoon lekker dik? O+
pi_195466013
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:21 schreef Blues het volgende:

[..]

Zijn die met een zooltje of gewoon lekker dik? O+
gewoon lekker dik (en ook zacht)
pi_195466099
Ik naar de HEMA, begeeft een van de twee pinautomaten het. Rij tot aan de andere zijde van de winkel.... lama zitten, ik overleef het nog wel even zonder schrijfpapier :')

Als ze nu nog Takkie-mondmaskertjes hadden gehad, had ik het nog wel getrotseerd, maar juist dié hadden ze niet meer....sorry @Lucky_Strike
pi_195466206
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:22 schreef Kaatje1 het volgende:

gewoon lekker dik (en ook zacht)
Even checken of er een zeeman op loopafstand van werk zit, heb ik meteen een doel voor lunchwandel morgen.
Ik heb erg snel en vaak kouwe voeten en mn pantoffels zijn eigenlijk aan vervanging toe (spaanse sloffen) maar ik trek nu ook vaak dubbele sokken aan en dat helpt ook al.
pi_195466225
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:27 schreef Candaasje het volgende:
Ik naar de HEMA, begeeft een van de twee pinautomaten het. Rij tot aan de andere zijde van de winkel.... lama zitten, ik overleef het nog wel even zonder schrijfpapier :')

Als ze nu nog Takkie-mondmaskertjes hadden gehad, had ik het nog wel getrotseerd, maar juist dié hadden ze niet meer....sorry @:Lucky_Strike
Takkie mondmaskers _O- O+

Wij gaven een jaar of 2 geleden voor de zomervakantie zo'n takkie drijfdinges voor in het zwembad aan het kleinkind A. was een succes.
pi_195466254
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:35 schreef Blues het volgende:

[..]

Takkie mondmaskers _O- O+

Wij gaven een jaar of 2 geleden voor de zomervakantie zo'n takkie drijfdinges voor in het zwembad aan het kleinkind A. was een succes.
wij hadden zo'n worst...
het is even blazen.. maar dan heb je er ook onwijs lol van.
pi_195466277
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik noemde het trouwens chub rub, maar het is echt puur afhankelijk van hoe je benen/heupen staan.

* IJsdraakje is nog steeds te dik, maar heeft geen last meer van schuurpoten
Het een beetje met X-benen lopen, geloof ik. Hebben veel vrouwen doordat ze brede heupen hebben.

* Tele6 is nooit te dik geweest en heeft wel schuurpoten gehad tot ze sterkere benen en een betere houding kreeg
pi_195466318
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

wij hadden zo'n worst...
Oh ja die zag ik toen ook :D
pi_195466373
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

De zwarte worden bij mij juist snel goor, want veel stof in mijn huis is lichtgrijs en dat steekt lekker af :')
Ik wil er eigenlijk met een patroontje, ik denk dat daarop het minst opvalt dat ze vuil zijn. Ik heb vorig jaar bij de Action iig een paar donkerblauw met gele sterren gevonden, die voldoen wel. :)
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:44:40 #110
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195466386
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

wij hadden zo'n worst...
-O- nu wil ik op vakantie naar een warm land en in een zwembad drijven op zijn worst O+
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:45:50 #111
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195466406
Bwuh.. net collega aan de lijn.. hij gaat even niet meer naar het eiland want zn dochter heeft sinds kort anorexia en is in 3 maanden 20 kilo kwijt geraakt.. een meisje van 14.. :X
pi_195466417
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:52 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja of gewoon recht :D Ik heb en beetje X-benen. Niet heel erg, maar net irritant genoeg dus als ik wat meer vlees op mijn benen heb. (Ik ben wat dat betreft benieuwd of mijn voornemen om de komende tijd 2x per week te bodypumpen gaat betekenen. Dat betekende 2 jaar terug namelijk iets stevigere benen )
Trainen kan ook juist wel helpen. Vooral oefeningen voor stabilisatie vanuit enkel tot aan heup. Lunges, single leg deadlifts, dingen waarbij je op één been moet staan. En met squats heel netjes je knieën naar buiten duwen ipv naar binnen laten vallen.
pi_195466451
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:45 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh.. net collega aan de lijn.. hij gaat even niet meer naar het eiland want zn dochter heeft sinds kort anorexia en is in 3 maanden 20 kilo kwijt geraakt.. een meisje van 14.. :X
Oh :{
pi_195466455
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]

-O- nu wil ik op vakantie naar een warm land en in een zwembad drijven op zijn worst O+
Op wie zijn worst? :D
pi_195466462
quote:
Oef, wat heftig :{
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:51:06 #116
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195466500
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

ZO'N worst.. tnx autocorrect... :@
pi_195466518
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Trainen kan ook juist wel helpen. Vooral oefeningen voor stabilisatie vanuit enkel tot aan heup. Lunges, single leg deadlifts, dingen waarbij je op één been moet staan. En met squats heel netjes je knieën naar buiten duwen ipv naar binnen laten vallen.
Kijk, ik ben goed bezig dan. In de routine die ik nu doe zitten maar een stuk of 100 squats (en mijn squat houding is zover ik altijd zag best netjes!), en de lunges komen ook uitgebreid aan bod 8-)
pi_195466537
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Nouja, ik weet wel waar ik liever...........

en Ho maar weer Daasje.... Het is nog geen vrijdagmiddag :+
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:57:47 #119
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_195466651
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Die opblaasdingen zijn wel echt geweldig.
Spoilers!
pi_195466682
De convo van vanmorgen deed me mijn thuiskleding situatie nog eens onder de loep nemen. Vooral sommige broeken konden écht niet meer. Dus nu twee paar sweatpants én een vestje rijker van de Bristol *O*

En paarse parka gekocht bij de ANWB B-)

Klaar voor de winter ben ik.
pi_195466697
quote:
;( Nare ziekte dat.
pi_195466699
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik zit echt op mijn handen nu :')

(Ja ik ben een bakvis :6 )
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:59:47 #123
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195466706
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:52 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nouja, ik weet wel waar ik liever...........

en Ho maar weer Daasje.... Het is nog geen vrijdagmiddag :+
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195466720
quote:
Oh bah, wat erg voor dat gezin.
pi_195466733
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
De convo van vanmorgen deed me mijn thuiskleding situatie nog eens onder de loep nemen. Vooral sommige broeken konden écht niet meer. Dus nu twee paar sweatpants én een vestje rijker van de Bristol *O*

Ik ben zo blij dat ik nu 150km van mijn kledingkast/stapel verwijderd ben, want dan hoef ik ook niks uit te zoeken :P

(Maar nog steeds wel nieuwe broeken nodig.)
pi_195466758
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

_O- _O-
pi_195466763
quote:
-O- Wat heftig
pi_195466771
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:00 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat ik nu 150km van mijn kledingkast/stapel verwijderd ben, want dan hoef ik ook niks uit te zoeken :P

(Maar nog steeds wel nieuwe broeken nodig.)
Vandaag geen kracht meer (lees: te lui) om de kledingkast te wisselen. Dat komt van het weekend wel. En dan gaat er zeker ook het een en ander in de textielzak.

Dit waren mijn eerste kleding aankopen in een half jaar _O-
pi_195466786
Geen dikke huissokken maar wel nieuwe Happy Socks O+

dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:03:54 #130
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195466801
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

Heb vorige week nog 3 zakken kleding en schoenen in de kledingbak gegooid.
En uiteraard enkele nieuwe dingen gekocht toen :D

gele regenjas O+ Nu mega blij mee met dit stomme weer.
pi_195466833
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:03 schreef Sarabi het volgende:
Geen dikke huissokken maar wel nieuwe Happy Socks O+

[ afbeelding ]
Happy socks zijn de beste O+

Eten en katten :Y) O+ _O_
pi_195466935
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Happy socks zijn de beste O+

Eten en katten :Y) O+ _O_
Ja, misschien stom maar ik word er wel echt blij van :')
pi_195466957
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Niet stom, want ik heb dat ook.
Net ook weer blijheid toen ik mijn bolletjessokken aandeed :Y
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:12:10 #134
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195466965
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vrolijke sokken zijn leuk!
pi_195466980
*Kijkt ietwat sip naar haar lade vol zwarte sokken*

(Wel verdomd makkelijk met de was, je hoeft ze nooit uit te zoeken)
pi_195467000
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:13 schreef Candaasje het volgende:

Ik zoek mijn sokken uberhaupt nooit uit.
pi_195467007
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zoek mijn sokken uberhaupt nooit uit.
Jij doet gewoon zoals Youp van 't Hek? Aan elke voet een andere sok 8-)
pi_195467056
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Jij doet gewoon zoals Youp van 't Hek? Aan elke voet een andere sok 8-)
Ik grijp er 2, ja. :@

Een groot deel is wel zwart. Sommige hebben een randje om de tenen (blauw en rood) Een deel is grijs. Er is geloof ik ook wel kanarie-geel en ITS SO FLUFFY-sokken. En sokken met poesjes. En bolletjes.
pi_195467080
quote:

Awww
Ik ben wel blij dat ik nu makkelijker zie welke sokken van mijn man zijn en welke van mij
pi_195467085
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:44 schreef Barreltje het volgende:

:D :D

quote:
Wat is t toch een k*tziekte ;(
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:19:46 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_195467103
Ja kut. ANWB-jassen zijn duur. Laat maar weer.
Spoilers!
pi_195467107
quote:

Ik ook bijna alleen maar zwarte.
g is hier degene met de kleurtjes O+
pi_195467117
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk! Unisex met F. ^) |:)
pi_195467123
Oh ja. Ik zat een boek te lezen :W
pi_195467125
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk eens op marktplaats, daar haalde een vriendin laatst een jas van de ANWB vandaan, voor 1/3 van de prijs volgens haar. De mevrouw droeg 'm toch niet en kon 'm niet meer terugbrengen. Nooit gedragen
pi_195467126
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:20 schreef Blues het volgende:

[..]

F. heeft geen ANWB-jas.
pi_195467139
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Awww
Ik ben wel blij dat ik nu makkelijker zie welke sokken van mijn man zijn en welke van mij
Wij zijn heel ANWB unisex wat sokken betreft.
Met andere woorden: we hebben samen 1 grote lade met zwarte sokken :')
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:24:08 #148
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195467173
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kijk eens op marktplaats, daar haalde een vriendin laatst een jas van de ANWB vandaan, voor 1/3 van de prijs volgens haar. De mevrouw droeg 'm toch niet en kon 'm niet meer terugbrengen. Nooit gedragen
Of vinted! werkt echt top.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:25:16 #149
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_195467201
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Veeeeel te veel gedoe. Ik doe het wel nog een seizoen met mijn niet goed passende en te korte jasje. Als het echt koud wordt heb ik een goede winterjas maar die is donsgevuld dus dan moet het wel rond de 8 graden worden.

Ik maak alvast goede voornemens voor 2021. Ooit koop ik vast een goede jas :Y
Spoilers!
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:26:55 #150
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195467231
Ik kocht een herfstjas van ademende stof.

De conclusie na 3 dagen gebruik is dat ie net zo goed ademt als dat een vuilniszak van KOMO zou doen.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:27:29 #151
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_195467242
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:20 schreef Blues het volgende:

[..]

Welke F? Mijn J heeft een geweldige Helly Hansenjas.
Spoilers!
pi_195467245
Ik wacht ook wel met een nieuwe winterjas. Heb 2 goede en 1 vorig jaar van het bedrijf gekregen. Logo eraf gehaald :P . Is wind en water dicht en toch ademend (alleen niet als het 20 gr. is, dan zweet je je kapot).
Een mooiere/betere jas koop ik wel weer wanneer ik 'm dagelijks ga gebruiken.
pi_195467268
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:26 schreef fietsie het volgende:
Ik kocht een herfstjas van ademende stof.

De conclusie na 3 dagen gebruik is dat ie net zo goed ademt als dat een vuilniszak van KOMO zou doen.
Ik kreeg zo'n te klein geworden jas van de ANWB van mijn moeder. Oerlelijk ding ten eerste, maar ik dacht: oh handig: ademend en beetje regen werend. nee dus. Ik zweet er direct als een otter in. En je blijft ķķk niet droog als het motregend. Oerlelijk en doet niet wat het zegt te doen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195467269
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:22 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wij zijn heel ANWB unisex wat sokken betreft.
Met andere woorden: we hebben samen 1 grote lade met zwarte sokken :')
Daar heeft mijn man echt te grote poten voor :D
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:34:06 #155
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195467344
Ik had ook een jas die ademend en tegen regen zou zijn.
Beide niet! echt irritant.
Dus nu mooie gele regenjas van America Today, ademt niet maar houdt wel de regen buiten en staat leuk.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:34:19 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195467347
Mijn pupillen zien er momenteel uit alsof ik flink aan de speed heb gezeten.
Moest (vanwege diabetes) een ksyos-test ondergaan en dan wordt er tropicamide in het oog gedruppeld om de pupillen flink te verwijden.
Ook nog een doorverwijzing gekregen voor een optometrist, want sterkte van 1 oog is wel wat veranderd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')