abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195461670
pi_195461677
Ik doe niet mee aan dat Facetimen. Thuis werken is verschrikkelijk voor me, omdat zelfde kutwerk, geen hilarische collega's die de dag voorbij doen vliegen. In return hoef ik mn haar niet te kammen, geen make op te doen en als het echt een zware start is me niet te douchen en aan te kleden. Dat ga ik niet inleveren om onnodig met mn gezicht in beeld te kunnen zitten :D

Dat is precies bij nul van mn meetings noodzakelijk, dus whatever. Kom vechte als je er wat van vindt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195461706
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:10 schreef Sarabi het volgende:

Ik blijf fan van Vevina.
Maar blote benen blijven wel raar voelen na jaren van wielrenbroekjes.
Deze post snap ik niet :@
pi_195461713
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:44 schreef Blues het volgende:

[..]

Deze post snap ik niet :@
Vevina is ook antibenenschuurmiddel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_195461720
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Vevina is ook antibenenschuurmiddel.
Dan nog :?
pi_195461725
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:45 schreef Blues het volgende:

[..]

Niet bekend met "chub rub" nee?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195461735
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:45 schreef Blues het volgende:

[..]

Dus met benenschuurmiddel hoef je geen wielrenbroekje onder je rok aan om te voorkomen dat je benen wegrotten gedurende de dag. Wat lekker is, maar ook raar, aangezien ze gewend is een wielrenbroekje te dragen en ze nu de wind voelt waaien :D
pi_195461738
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Niet bekend met "chub rub" nee?
Nee ;(
pi_195461744
Jurkje en geen panty en benen die tegen elkaar schuren, no bueno.

"Wielren"broekjes (aka korte legging) of een smeermiddel op siliconenbasis zijn dan een uitkomst.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195461751
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Jurkje en geen panty en benen die tegen elkaar schuren, no bueno.

"Wielren"broekjes (aka korte legging) of een smeermiddel op siliconenbasis zijn dan een uitkomst.
Ah dit snapte ik *G*
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:47:23 #11
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195461757
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:46 schreef Blues het volgende:

[..]

Nee ;(
Is geen gemis hoor. :D Maar dan snap ik dat het je niets zegt. Schuurplekken op je bovenbenen waar ze elkaar raken enzo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195461774
quote:

[..]

Nee ;(
Dat is niet iets treurigs. :D

Ik zou willen dat ik het niet zou kennen. #teamdijbeenaids
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195461797
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is niet iets treurigs. :D

Ik zou willen dat ik het niet zou kennen. #teamdijbeenaids
*boks*

Al ben ik nu #teamdeoleen
pi_195461841
quote:

[..]

Nee ;(
Ja dan is het wel een vage post :D

Wat ideaal trouwens O+
Ik ging echt dood als ik geen wielrenbroekje onder een rok/jurkje aan had.
pi_195461854
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*boks*

Al ben ik nu #teamdeoleen
Ik ben #teamkortebroek. Of #teamffdoorzettenhetisnogmaareenkleinstukje ;(

Van die korte leggings zijn vaak net iets te lang ofzo. Ik vind het zichtbaar zijn van je anti-been-aids-oplossing echt heel heel erg oncharmant namelijk. Dus dan maar geen korte jurkjes/rokjes. Of wel, maar alleen op dagen dat ik weinig beweeg. :+
pi_195461856
wat ook lastig met optreden was, want onder de meeste kostuums past geen wielrenbroekje.

Toen ook even deo geprobeerd maar dat werkte bij mij niet.
Dus nu Vevina O+
pi_195461904
Ik heb wel eens een soort van die kousenband reclames gezien, maar dan breder... Maar dat zag er dus wel kantig uit ook. Als ze dan net net even hoog zitten wordt het toch een ellendige raspbende... :?
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:56:06 #18
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195461906
Ik noemde het trouwens chub rub, maar het is echt puur afhankelijk van hoe je benen/heupen staan.

* IJsdraakje is nog steeds te dik, maar heeft geen last meer van schuurpoten
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195461910
Goed, tijd om Dooooooora op te pakken en Dex op te halen voor een wandeling. Beter gaan ze niet lopen eikelen samen. :')
pi_195461935
Laatst ging Dora rondjes om me heen rennen aan de korte riem en Dex er achteraan want herder. Het was matig. :')
pi_195461939
Mijn collega heeft net ontbeten dus die zal wel ergens in een hoekje gaan liggen verteren in plaats van een beetje bijdrage leveren -O-
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:02:11 #22
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195461997
Oh ja, eten. Zo ook maar eens doen.

En bedenken wat het vanavond wordt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195462108
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, eten. Zo ook maar eens doen.

En bedenken wat het vanavond wordt. :')
Als ik dat laatste lees, ben ik echt blij met HF.
Zelf(s) weekplannen ging mij niet goed af.
Dit werkt voor mij: in 1 x ‘alles’ in huis en geen gepieker over wát -O- te eten.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:13:09 #24
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195462149
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:10 schreef AnneX het volgende:

[..]

Als ik dat laatste lees, ben ik echt blij met HF.
Zelf(s) weekplannen ging mij niet goed af.
Dit werkt voor mij: in 1 x ‘alles’ in huis en geen gepieker over wát -O- te eten.
Mja, als ik niet voor alles allergisch was, had ik wel eens een maaltijdbox geprobeerd ja. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195462168
Snagtight besteld, voetloos. Ik weet niet precies hoe dik 80 denier is, hopelijk kan ik hem gebruiken als vervanger voor de leggings die ik draag. Die zijn nogal uitgelubberd, @Barreltje heeft ze ingedragen.

Thuis draag ik, net als @Blues, en joggingbroek en vest/hoodie. Ik heb ook wel zulke vesten als Myreala, maar helaas, kattenharen. Ik overweeg soms half om me thuis toch iets leuker te kleren. Niet te gek natuurlijk, ik ben geen meisje :{w
Spoilers!
pi_195462183
Oooo die hebben ze ook?!! Voetloos? EHRMAGEEER TAKE MY MONNEEEEEEEEY :D

Waar heb je besteld Lucky? Ik zie het vooral via Instagram voorbij komen en dan ga ik er bij voorbaat al van uit dat er oplichters achter zitten :D

quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Snagtight besteld, voetloos. Ik weet niet precies hoe dik 80 denier is, hopelijk kan ik hem gebruiken als vervanger voor de leggings die ik draag. Die zijn nogal uitgelubberd, @:Barreltje heeft ze ingedragen.

Thuis draag ik, net als @:Blues, en joggingbroek en vest/hoodie. Ik heb ook wel zulke vesten als Myreala, maar helaas, kattenharen. Ik overweeg soms half om me thuis toch iets leuker te kleren. Niet te gek natuurlijk, ik ben geen meisje :{w
Thuis leuk kleden is voor de avonden en weekenden hoor :D Niet voor thuiswerkdagen :D
pi_195462215
Ik heb in mijn leven nauwelijks/geen jurkjes gedragen dus vandaar dat ik het niet ken.
En heb ik in de tijd dat ik 105+ woog zéker geen blote benen/jurkjes gedragen.. dan had ik het denk ik wel geweten.
Ik had vorig zomer 2 jurkjes en blote benen, ik voelde me er sowieso niet senang in, dus dat was geen blijvertje toen ze eenmaal te groot werden. Ook 2 winterjurken gehad maar nee, het is het niet voor mij :)
Dus 1 rokkie met dikke panty en geen schuurpootcrisis en verder altijd broeken.
pi_195462225
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
DIT!!!!!!
quote:
Waar heb je besteld Lucky? Ik zie het vooral via Instagram voorbij komen en dan ga ik er bij voorbaat al van uit dat er oplichters achter zitten :D
[..]

Thuis leuk kleden is voor de avonden en weekenden hoor :D Niet voor thuiswerkdagen :D
EN DIT!!!!!!!

(Na ja, niet helemaal, avonden en weekenden thuis zijn ook voor jogging look )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195462236
De zon :o :o :o
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:20:45 #30
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195462239
Gewoon de instagramlink volgen, dat zijn de echte. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195462243
Nu écht huis gaan houden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:21:19 #32
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195462246
Snagtights.eu :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195462278
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

https://snagtights.eu/nl

Met thuis leuk kleden bedoel ik een wollen vest met legging ofzo. Net iets minder tokkie maar wel net zo comfortabel.

Ik draag echt 98% van de tijd hetzelfde. Al jaren. Ik kom ook slechts eens in de week buiten (behalve in de tuin). Ik heb 2 vesten, één 5 jaar, één 10 jaar (met gerafelde mouwen). Ik heb 4 dezelfde joggingbroeken in twee kleuren. Ik koop al 10 jaar steeds dezelfde. Ik wissel twee of drie keer per week, op wasdag. Wel elke dag een schoon uitgelubberd shirtje. Die kocht ik in een pak van 5 kleuren.
Hoewel comfortabel, vind ik dit toch af en toe een beetje sadness. Of ik het sadness genoeg vind om er iets aan te doen is weer een heel ander verhaal. Waarschijnlijk niet.
Spoilers!
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:28:40 #34
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195462356
Leuke kleding. O+

Een smaak hebben die het niet echt goed doet op kantoor. :') Dus ik heb drie typen kleding in m'n kast. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195462380
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mja, als ik niet voor alles allergisch was, had ik wel eens een maaltijdbox geprobeerd ja. :P
But. Sorry for you.
pi_195462390
Ik kleed me, wat in het zicht van de camera is, "netjes" en afwisselend. Maar heb een paar makkelijke jogging broeken eronder. En nu ook een "nette" broek die zit als een jogging broek maar waar je ook best boodschappen mee kunt doen. Daar ga ik er meer van maken.
Ook een paar vesten, altijd over m'n kont/heupen met een shirt eronder. En nu bezig met het maken van een vest. Hopelijk net zo makkelijk als de broek, dan maak ik er daar ook nog meer van. Makkelijk, netjes en vooral ook goedkoop. Nu ik thuis zit voel ik niet de noodzaak om dure kleding aan te hebben,. Hoef geen gasten te ontvangen, niemand te begeleiden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_195462453
@Kaatje1 wat een uitkomst dat jij zo actief bent met kleding maken na de naailessen.👍🏼
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:38:39 #38
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195462466
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuke kleding. O+

Een smaak hebben die het niet echt goed doet op kantoor. :') Dus ik heb drie typen kleding in m'n kast. :+
Heb ik ook wel ja. _O-
Hoewel ik vaak als ik ergens langer werk steeds meer mijn leuke kleding ga dragen en gewoon kijk wat ze acceptabel vinden. Uiteindelijk vinden ze alles prima meestal :D
pi_195462469
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:37 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 wat een uitkomst dat jij zo actief bent met kleding maken na de naailessen.👍🏼
Ja, in mijn maat zijn kleren vaak enorm prijzig (de leuke kleren dan), omdat ik klein ben moet het ook vermaakt worden en is het model eruit. En nu kan ik het gewoon zelf aanpassen (en op de markt is stof best goedkoop)
pi_195462482
Zelf nooit scheurende dij-ellende ervaren, ook niet toen ik >90 kg woog. J. wel bij lange dagen in pretparken rondlopen met spijkerbroeken waarvan het kruis wat lager hing. :Y

Hmmm @ de 'logisch' van Cat over kleding die 10-15 jaar oud is alleen nog thuis dragen - ik denk dat het gros van wat ik momenteel draag, dus ook naar buiten toe best zo oud is! :D
Zou het niet hebben van een droger nog schelen in slijtage van kleding, vraag ik me af?
Let me see you stripped down to the bone
pi_195462527
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

Met thuis leuk kleden bedoel ik een wollen vest met legging ofzo. Net iets minder tokkie maar wel net zo comfortabel.

Ik draag echt 98% van de tijd hetzelfde. Al jaren. Ik kom ook slechts eens in de week buiten (behalve in de tuin). Ik heb 2 vesten, één 5 jaar, één 10 jaar (met gerafelde mouwen). Ik heb 4 dezelfde joggingbroeken in twee kleuren. Ik koop al 10 jaar steeds dezelfde. Ik wissel twee of drie keer per week, op wasdag. Wel elke dag een schoon uitgelubberd shirtje. Die kocht ik in een pak van 5 kleuren.
Hoewel comfortabel, vind ik dit toch af en toe een beetje sadness. Of ik het sadness genoeg vind om er iets aan te doen is weer een heel ander verhaal. Waarschijnlijk niet.
Welnee :D Je bent cultureel geindoctrineerd te geloven dat je er altijd piekfijn bij moet lopen. Ik vind het echt nonsens. Gewoon wat lekker zit. En dan wat netter als je weg gaat of andere mensen ziet, want dan voel je je waarschijnlijk niet zo heel erg op je gemak in joggingbroek en oud vest. Dus belangrijkste: waar je je prettig bij voelt :7

Ik heb een heel leuk vest voor als ik het koud heb. Ik vind het te druk om ergens anders aan te doen :+ En ik heb een heel mooie wollen grijs met witte mantel gekregen met kerst jaren geleden en dat is ook heel fijn om om me heen te wikkelen O+

Verder heb ik ook maar een paar kledingstukken en meeste al vrij oud :+ Het is alleen jammer dat het slijt, want dan moet je eens wat vervangen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195462533
:D Voordeel van in Rotterdam wonen, waar je ook bent, je kunt werkelijk in alles naar de supermarkt :D
pi_195462570
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

*O*
pi_195462593
Ik vind dat veel kan, vind ook zelden iets echt overdressed, maar ik vind dat allemaal alleen als je het draagt omdat het je eigen keuze is, niets zou chill zijn "als het moet".

Ik heb ook altijd medelijden met mensen in bedrijfskleding. De goedkoopheid spat er van af. Hoeft niet eens in de wasmachine, kun je gewoon met een doekje afnemen soms, zo plastic oogt het allemaal :r
pi_195462610
Overigens is het samenwonen hier wel een factor voor sowieso niet in full-on Ma Floddermodus gaan: dat J. me wenst te bespringen vind ik semi-onbewust toch wel een factor, hoe laag J. de lat wat dat betreft eigenlijk heeft liggen :+ Ik weet nog dat hij het hilarisch vond erachter te komen dat ik gewoonlijk bijvoorbeeld even mijn haar borstel als ik weet dat -ie bijna thuiskomt. :@ :D :s)
Let me see you stripped down to the bone
pi_195462635
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat veel kan, vind ook zelden iets echt overdressed, maar ik vind dat allemaal alleen als je het draagt omdat het je eigen keuze is, niets zou chill zijn "als het moet".

Ik heb ook altijd medelijden met mensen in bedrijfskleding. De goedkoopheid spat er van af. Hoeft niet eens in de wasmachine, kun je gewoon met een doekje afnemen soms, zo plastic oogt het allemaal :r
In mijn vorige baan kreeg ik de vraag of ik dat wilde gaan uitzoeken voor de dames en heren van de receptie en de bediening. Na 1 meeting met hen heb ik de opdracht teruggegeven, niet te doen. 25 mensen, 25 meningen. En collega's die jarenlang fijn samenwerkten kregen mot.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:50:08 #47
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195462657
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:47 schreef minilot het volgende:
Overigens is het samenwonen hier wel een factor voor sowieso niet in full-on Ma Floddermodus gaan: dat J. me wenst te bespringen vind ik semi-onbewust toch wel een factor, hoe laag J. de lat wat dat betreft eigenlijk heeft liggen :+ Ik weet nog dat hij het hilarisch vond erachter te komen dat ik gewoonlijk bijvoorbeeld even mijn haar borstel als ik weet dat -ie bijna thuiskomt. :@ :D :s)
Moest gister echt al mijn kracht verzamelen me extra leuk te kleden voor onze date. _O-
Ik merk wel dat ik echt steeds luier wordt daarin sinds het veel thuis zijn.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:51:08 #48
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195462677
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Dus belangrijkste: waar je je prettig bij voelt
Dit dit dit dit. *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:38 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Heb ik ook wel ja. _O-
Hoewel ik vaak als ik ergens langer werk steeds meer mijn leuke kleding ga dragen en gewoon kijk wat ze acceptabel vinden. Uiteindelijk vinden ze alles prima meestal :D
Een flink deel van m'n "leuke" kleding kan inderdaad ook gewoon naar het werk (sterker nog, dan krijg ik vaak een "wat ben je netjes!"), maar sommige dingen zijn echt meer voor feestjes. :+ Ik voel me niet prettig bij een enorm decolleté als ik een klant op bezoek kan krijgen, bijvoorbeeld. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:54:01 #49
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195462725
En bedrijfskleding, prima. Voor "vieze" beroepen dan. Olie in je kleding. :r
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195462748
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Moest gister echt al mijn kracht verzamelen me extra leuk te kleden voor onze date. _O-
Ik merk wel dat ik echt steeds luier wordt daarin sinds het veel thuis zijn.
Wij zitten nog in de fase dat een van de twee ineens door om een ringetje te halen de kamer binnen komt en de ander dan van de bank afglijdt en alles weer uitgaat :')
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:55:48 #51
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195462753
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wij zitten nog in de fase dat een van de twee ineens door om een ringetje te halen de kamer binnen komt en de ander dan van de bank afglijdt en alles weer uitgaat :')
Die fase hķeft niet te eindigen. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')