Deze post snap ik nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:10 schreef Sarabi het volgende:
Ik blijf fan van Vevina.
Maar blote benen blijven wel raar voelen na jaren van wielrenbroekjes.
Vevina is ook antibenenschuurmiddel.quote:
Dan nogquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vevina is ook antibenenschuurmiddel.
Niet bekend met "chub rub" nee?quote:
Dus met benenschuurmiddel hoef je geen wielrenbroekje onder je rok aan om te voorkomen dat je benen wegrotten gedurende de dag. Wat lekker is, maar ook raar, aangezien ze gewend is een wielrenbroekje te dragen en ze nu de wind voelt waaienquote:
Ah dit snapte ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Jurkje en geen panty en benen die tegen elkaar schuren, no bueno.
"Wielren"broekjes (aka korte legging) of een smeermiddel op siliconenbasis zijn dan een uitkomst.
Is geen gemis hoor.quote:
Dat is niet iets treurigs.quote:
*boks*quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is niet iets treurigs.![]()
Ik zou willen dat ik het niet zou kennen. #teamdijbeenaids
Ja dan is het wel een vage postquote:
Ik ben #teamkortebroek. Of #teamffdoorzettenhetisnogmaareenkleinstukjequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
*boks*
Al ben ik nu #teamdeoleen
Als ik dat laatste lees, ben ik echt blij met HF.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, eten. Zo ook maar eens doen.
En bedenken wat het vanavond wordt.
Mja, als ik niet voor alles allergisch was, had ik wel eens een maaltijdbox geprobeerd ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als ik dat laatste lees, ben ik echt blij met HF.
Zelf(s) weekplannen ging mij niet goed af.
Dit werkt voor mij: in 1 x ‘alles’ in huis en geen gepieker over wátte eten.
Thuis leuk kleden is voor de avonden en weekenden hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Snagtight besteld, voetloos. Ik weet niet precies hoe dik 80 denier is, hopelijk kan ik hem gebruiken als vervanger voor de leggings die ik draag. Die zijn nogal uitgelubberd, @:Barreltje heeft ze ingedragen.
Thuis draag ik, net als @:Blues, en joggingbroek en vest/hoodie. Ik heb ook wel zulke vesten als Myreala, maar helaas, kattenharen. Ik overweeg soms half om me thuis toch iets leuker te kleren. Niet te gek natuurlijk, ik ben geen meisje
DIT!!!!!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooo die hebben ze ook?!! Voetloos? EHRMAGEEER TAKE MY MONNEEEEEEEEY
EN DIT!!!!!!!quote:Waar heb je besteld Lucky? Ik zie het vooral via Instagram voorbij komen en dan ga ik er bij voorbaat al van uit dat er oplichters achter zitten
[..]
Thuis leuk kleden is voor de avonden en weekenden hoorNiet voor thuiswerkdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |