Deze post snap ik nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:10 schreef Sarabi het volgende:
Ik blijf fan van Vevina.
Maar blote benen blijven wel raar voelen na jaren van wielrenbroekjes.
Vevina is ook antibenenschuurmiddel.quote:
Dan nogquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vevina is ook antibenenschuurmiddel.
Niet bekend met "chub rub" nee?quote:
Dus met benenschuurmiddel hoef je geen wielrenbroekje onder je rok aan om te voorkomen dat je benen wegrotten gedurende de dag. Wat lekker is, maar ook raar, aangezien ze gewend is een wielrenbroekje te dragen en ze nu de wind voelt waaienquote:
Ah dit snapte ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Jurkje en geen panty en benen die tegen elkaar schuren, no bueno.
"Wielren"broekjes (aka korte legging) of een smeermiddel op siliconenbasis zijn dan een uitkomst.
Is geen gemis hoor.quote:
Dat is niet iets treurigs.quote:
*boks*quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is niet iets treurigs.![]()
Ik zou willen dat ik het niet zou kennen. #teamdijbeenaids
Ja dan is het wel een vage postquote:
Ik ben #teamkortebroek. Of #teamffdoorzettenhetisnogmaareenkleinstukjequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
*boks*
Al ben ik nu #teamdeoleen
Als ik dat laatste lees, ben ik echt blij met HF.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, eten. Zo ook maar eens doen.
En bedenken wat het vanavond wordt.
Mja, als ik niet voor alles allergisch was, had ik wel eens een maaltijdbox geprobeerd ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als ik dat laatste lees, ben ik echt blij met HF.
Zelf(s) weekplannen ging mij niet goed af.
Dit werkt voor mij: in 1 x ‘alles’ in huis en geen gepieker over wátte eten.
Thuis leuk kleden is voor de avonden en weekenden hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Snagtight besteld, voetloos. Ik weet niet precies hoe dik 80 denier is, hopelijk kan ik hem gebruiken als vervanger voor de leggings die ik draag. Die zijn nogal uitgelubberd, @:Barreltje heeft ze ingedragen.
Thuis draag ik, net als @:Blues, en joggingbroek en vest/hoodie. Ik heb ook wel zulke vesten als Myreala, maar helaas, kattenharen. Ik overweeg soms half om me thuis toch iets leuker te kleren. Niet te gek natuurlijk, ik ben geen meisje
DIT!!!!!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooo die hebben ze ook?!! Voetloos? EHRMAGEEER TAKE MY MONNEEEEEEEEY
EN DIT!!!!!!!quote:Waar heb je besteld Lucky? Ik zie het vooral via Instagram voorbij komen en dan ga ik er bij voorbaat al van uit dat er oplichters achter zitten
[..]
Thuis leuk kleden is voor de avonden en weekenden hoorNiet voor thuiswerkdagen
https://snagtights.eu/nlquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooo die hebben ze ook?!! Voetloos? EHRMAGEEER TAKE MY MONNEEEEEEEEY
Waar heb je besteld Lucky? Ik zie het vooral via Instagram voorbij komen en dan ga ik er bij voorbaat al van uit dat er oplichters achter zitten
[..]
Thuis leuk kleden is voor de avonden en weekenden hoorNiet voor thuiswerkdagen
But. Sorry for you.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, als ik niet voor alles allergisch was, had ik wel eens een maaltijdbox geprobeerd ja.
Heb ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuke kleding.
Een smaak hebben die het niet echt goed doet op kantoor.Dus ik heb drie typen kleding in m'n kast.
Ja, in mijn maat zijn kleren vaak enorm prijzig (de leuke kleren dan), omdat ik klein ben moet het ook vermaakt worden en is het model eruit. En nu kan ik het gewoon zelf aanpassen (en op de markt is stof best goedkoop)quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:37 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 wat een uitkomst dat jij zo actief bent met kleding maken na de naailessen.👍🏼
Welneequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
https://snagtights.eu/nl
Met thuis leuk kleden bedoel ik een wollen vest met legging ofzo. Net iets minder tokkie maar wel net zo comfortabel.
Ik draag echt 98% van de tijd hetzelfde. Al jaren. Ik kom ook slechts eens in de week buiten (behalve in de tuin). Ik heb 2 vesten, één 5 jaar, één 10 jaar (met gerafelde mouwen). Ik heb 4 dezelfde joggingbroeken in twee kleuren. Ik koop al 10 jaar steeds dezelfde. Ik wissel twee of drie keer per week, op wasdag. Wel elke dag een schoon uitgelubberd shirtje. Die kocht ik in een pak van 5 kleuren.
Hoewel comfortabel, vind ik dit toch af en toe een beetje sadness. Of ik het sadness genoeg vind om er iets aan te doen is weer een heel ander verhaal. Waarschijnlijk niet.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
https://snagtights.eu/nl
Met thuis leuk kleden bedoel ik een wollen vest met legging ofzo. Net iets minder tokkie maar wel net zo comfortabel.
Ik draag echt 98% van de tijd hetzelfde. Al jaren. Ik kom ook slechts eens in de week buiten (behalve in de tuin). Ik heb 2 vesten, één 5 jaar, één 10 jaar (met gerafelde mouwen). Ik heb 4 dezelfde joggingbroeken in twee kleuren. Ik koop al 10 jaar steeds dezelfde. Ik wissel twee of drie keer per week, op wasdag. Wel elke dag een schoon uitgelubberd shirtje. Die kocht ik in een pak van 5 kleuren.
Hoewel comfortabel, vind ik dit toch af en toe een beetje sadness. Of ik het sadness genoeg vind om er iets aan te doen is weer een heel ander verhaal. Waarschijnlijk niet.
In mijn vorige baan kreeg ik de vraag of ik dat wilde gaan uitzoeken voor de dames en heren van de receptie en de bediening. Na 1 meeting met hen heb ik de opdracht teruggegeven, niet te doen. 25 mensen, 25 meningen. En collega's die jarenlang fijn samenwerkten kregen mot.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat veel kan, vind ook zelden iets echt overdressed, maar ik vind dat allemaal alleen als je het draagt omdat het je eigen keuze is, niets zou chill zijn "als het moet".
Ik heb ook altijd medelijden met mensen in bedrijfskleding. De goedkoopheid spat er van af. Hoeft niet eens in de wasmachine, kun je gewoon met een doekje afnemen soms, zo plastic oogt het allemaal
Moest gister echt al mijn kracht verzamelen me extra leuk te kleden voor onze date.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:47 schreef minilot het volgende:
Overigens is het samenwonen hier wel een factor voor sowieso niet in full-on Ma Floddermodus gaan: dat J. me wenst te bespringen vind ik semi-onbewust toch wel een factor, hoe laag J. de lat wat dat betreft eigenlijk heeft liggenIk weet nog dat hij het hilarisch vond erachter te komen dat ik gewoonlijk bijvoorbeeld even mijn haar borstel als ik weet dat -ie bijna thuiskomt.
![]()
![]()
Dit dit dit dit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Dus belangrijkste: waar je je prettig bij voelt
Een flink deel van m'n "leuke" kleding kan inderdaad ook gewoon naar het werk (sterker nog, dan krijg ik vaak een "wat ben je netjes!"), maar sommige dingen zijn echt meer voor feestjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb ik ook wel ja.![]()
Hoewel ik vaak als ik ergens langer werk steeds meer mijn leuke kleding ga dragen en gewoon kijk wat ze acceptabel vinden. Uiteindelijk vinden ze alles prima meestal
Wij zitten nog in de fase dat een van de twee ineens door om een ringetje te halen de kamer binnen komt en de ander dan van de bank afglijdt en alles weer uitgaatquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moest gister echt al mijn kracht verzamelen me extra leuk te kleden voor onze date.![]()
Ik merk wel dat ik echt steeds luier wordt daarin sinds het veel thuis zijn.
Die fase hķeft niet te eindigen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wij zitten nog in de fase dat een van de twee ineens door om een ringetje te halen de kamer binnen komt en de ander dan van de bank afglijdt en alles weer uitgaat
Door het thuiswerken lopen we er niet zo bijquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wij zitten nog in de fase dat een van de twee ineens door om een ringetje te halen de kamer binnen komt en de ander dan van de bank afglijdt en alles weer uitgaat
Ja dan is het hele dag in kloffie, na het eten gelijk even douchen en dan hop, leuk kleedje an.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Door het thuiswerken lopen we er niet zo bij
Mja seks in de baas zijn tijd is gelukkig wel een optie
Heb vaak zelf wel een beter gevoel over mezelf als ik iets meer mijn best heb gedaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij ben ik wauser dan ik denk want ik kan niet quoten.
@:Isa Je hebt ook gelijk eigenlijk. Dat vervangen is wel jammer inderdaad. Ik heb deze winter wel een nieuw vest nodig. Ik zou eens een andere stijl kunnen proberen. Niet te gek natuurlijk.
Het interesseert J ook werkelijk niet wat ik aan heb dus daar hoef ik het niet voor te doen. Hij zegt sowieso nooit iets over mijn uiterlijk en ziet het ook niet als ik naar de kapper ben geweest of iets nieuws aan heb.
Jouw mantel is wel
Dat herken ik. En mis ik wel in het thuiswerken. Bij mijn kantoorbaan is het casual, maar wel de gelegenheid om een jurkje aan te doen als ik dat wil, of een leuk vest, of dat schattige truitje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb vaak zelf wel een beter gevoel over mezelf als ik iets meer mijn best heb gedaan.
En dat is echt niet je mooiste outfit en vol in de make up. Maar toch wel gewoon kleding aan en mijn haar even gekamd enzo.
Dat heb ik met de "bomvolle oven van van Boven". Maar ik krijg het niet allemaal opquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:15 schreef gcjoel het volgende:
Ottolenghi binnen, omg![]()
Wil nu dingen maken maar heb al weekplanning
Beheheh, zo herkenbaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:07 schreef minilot het volgende:
Voor J. doet hemdje en pyjamabroek en haar in de war het ook wel, maar toch vooral als het allemaal toch een beetje cute en niet écht slonzig is. Weet ik, maar realiseert hij zich niet
ja, zonder schoenen, heerlijk. Ik was vorige week gaan wandelen met dichte schoenen aan, meteen blaren. Vroegah moest ik dan de hele dag doorstrompelen op kantoor en nog dagen last. Nu kwam ik thuis, schoenen uit en na 2 dagen waren de blaren weg en kan ik de schoenen aan zonder blarenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:28 schreef fietsie het volgende:
Hier is thuiswerken gewoon identiek qua kleding aan werken op kantoor, alleen zonder schoenen
O ja!! ook zo'n groot voordeelquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:28 schreef fietsie het volgende:
Hier is thuiswerken gewoon identiek qua kleding aan werken op kantoor, alleen zonder schoenen
*blaarboks*quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ja, zonder schoenen, heerlijk. Ik was vorige week gaan wandelen met dichte schoenen aan, meteen blaren. Vroegah moest ik dan de hele dag doorstrompelen op kantoor en nog dagen last. Nu kwam ik thuis, schoenen uit en na 2 dagen waren de blaren weg en kan ik de schoenen aan zonder blaren
Thuis op dikke sokkenquote:
Hier ook dikke sokken. Vorige week nieuwe gevonden bij Zeeman. Overal waren ze roze of beige, of met die antislip dingen eronder. Nu zwarte, zie je niet dat ze wat viezig zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Thuis op dikke sokken![]()
Of mijn Noorse sloffen uit Noorwegen![]()
Waar ik nu écht afscheid van moet nemen want die bodem ies doot
Op mijn basisschool liepen we de hele dag op sloffenquote:
Hij is lekker bezig!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:45 schreef minilot het volgende:
J. vandaag in Parc Asterix-shirt uit 2006!
Zo geinig waar -ie tegenwoordig weer in past. Tripjes down memory lane, dit dat..
Cool! Hier was de collectieve inkoop trouwens duurder en met kwalitatief mindere materialen dan het lokale zonnepanelenbedrijf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:47 schreef minilot het volgende:
Dude over de vloer gehad voor de collectieve dorpsaanschaf van zonnepanelen binnenkortNegen stuks op het dak, binnenkort
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:47 schreef minilot het volgende:
Net overigens een dude over de vloer gehad voor de collectieve dorpsaanschaf van zonnepanelenNegen stuks op het dak, binnenkort
Ah, hier scheelt het wel flink. Groter dorp, vandaar misschienquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Cool! Hier was de collectieve inkoop trouwens duurder en met kwalitatief mindere materialen dan het lokale zonnepanelenbedrijf.
Ja of gewoon rechtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:49 schreef minilot het volgende:
Ik begin me nu toch sterk af te vragen of ik zonder het te weten hartstikke O-benen heb!#teamnooitschurend
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:47 schreef minilot het volgende:
Net overigens een dude over de vloer gehad voor de collectieve dorpsaanschaf van zonnepanelenNegen stuks op het dak, binnenkort
10 pond Michelin baby hier. Die vetjes zijn er ook nooit echt afgegaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Had volgens mij als baby al schuurplekken #bollebaby
10 pond geloof ik niet, zou het moeten opzoeken. Maar michelin benen en arme Check!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
10 pond Michelin baby hier. Die vetjes zijn er ook nooit echt afgegaan
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Had volgens mij als baby al schuurplekken #bollebaby
Het is hier nog droog. Wel bewolkt. Tussen de zon lijkt door te komen en nacht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, even een tropische regenbui hier en het lijkt wel nacht.
Weten we al of @:derLudolf zijn meeloopdag gehad heeft?
Vandaag voor het eerst de verwarming aangedaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:27 schreef Lonaa het volgende:
Interwebz zegt dat het op weg is hier naar toe, de regen. En ik heb het echt koud.
Ik 2 weken geleden al een keer. Had de gordijnen gewassen en nat weer opgehangen. KOUD.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst de verwarming aangedaan
Er is gewoon niet genoeg zon geweest om tussendoor nog een beetje bij te warmenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik 2 weken geleden al een keer. Had de gordijnen gewassen en nat weer opgehangen. KOUD.
En van de week 2x even in de avond. Ik overweeg m nu ook want tshirt en vest en nog koud.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:38 schreef Barreltje het volgende:
Ik zit in de kelder te werken, en de thermostaat zit boven, waar het warm.is..![]()
Ik heb bijna de neiging om de ramen boven open te zetten..
Lunchwandeling hadden we precies even zonnetje hierquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is nu eindelijk weer eens even droog hier. Zou fijn zijn als het even zo blijft, dan ga ik misschien nog een rondje om vanmiddag. Beweging, ik heb het nodig.
Nais.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lunchwandeling hadden we precies even zonnetje hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |