Geheel volgens verwachting, toch wel gedacht “nah, zo diep zinkt ie toch niet” en jawel hoor. Deze tweet staat weer garant voor een paar duizend extra doden. Wat een walgelijke, walgelijke man.quote:
Nee ik bedoelde met veel zijn hele haarquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n wit blond geverfde kapsel.
Dieper dan zijn zwaai rondje in de auto kan hij niet zinken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Geheel volgens verwachting, toch wel gedacht “nah, zo diep zinkt ie toch niet” en jawel hoor. Deze tweet staat weer garant voor een paar duizend extra doden. Wat een walgelijke, walgelijke man.
Laten we dat niet doen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde met veel zijn hele haarEn helemaal verven is anders dan een paar plukjes
kan ook nog zo trouwens:
[ afbeelding ]
Niet aerodynamischquote:
Je gaat het bijna wel denken ja.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:17 schreef Momo het volgende:
Zou mij ook niks verbazen als hij het niet heeft gehad eigenlijk dat dit 1 grote laatste stap is om alsnog de verkiezingen te winnen.
Ik zie dit totaal niet als een voordeel voor hem eigenlijk?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:17 schreef Momo het volgende:
Zou mij ook niks verbazen als hij het niet heeft gehad eigenlijk dat dit 1 grote laatste stap is om alsnog de verkiezingen te winnen.
Meer menselijk lijken, toch een paar keer nu...quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie dit totaal niet als een voordeel voor hem eigenlijk?
Hij zou er wel heel erg standvastig in zijn ja. Als je het al zo lang achter elkaar hebt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:21 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Denk trouwens dat Wout zijn haar zo natuurlijk is, zou hij het anders al zo geverfd hebben op zijn 13de ?
Hmm ik denk niet dat dat werkt in dit geval, aangezien hij al maanden roept dat het niets voorstelt. Nu deze tweet weer, terwijl er al 200.000 Amerikanen dood zijn. Trump-supporters stemmen al Trump en zullen nooit veranderen, maar of de rest hier op zit te wachten..?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Meer menselijk lijken, toch een paar keer nu...
Paar dagen niet mogen tweten en hij oogt gelijk al menselijker. Daarna nog even zwaaien naar het gepeupel. En dan weer terug naar de twitterdiarree.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Meer menselijk lijken, toch een paar keer nu...
Wout is te herkennen uit duizenden. Is dat Mathieu in het midden?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:21 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Denk trouwens dat Wout zijn haar zo natuurlijk is, zou hij het anders al zo geverfd hebben op zijn 13de ?
Ja denk natuurlijk danquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:21 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dank!quote:
Jaquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:22 schreef Momo het volgende:
Ik vind het trouwens prachtig dat welke foto je ook opzoekt van een jonge Wout Mathieu er ook op staat
Wel mooi om te zien dat ze allebei dat talent wat ze op jonge leeftijd hadden ook echt zo ontwikkeld hebben tot de wereldtoppers die ze nu zijn!quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:22 schreef Momo het volgende:
Ik vind het trouwens prachtig dat welke foto je ook opzoekt van een jonge Wout Mathieu er ook op staat
Ik ga kijken, ik denk dat mijn bloeddruk het aan kan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Gaan jullie ook kijken naar het olijke duo Gommers & Famke Louise bij Jinek? Begint al om 21:30.
Gok eens, die rijdt ook rond in het peleton nuquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:24 schreef Redefine het volgende:
Wie is die Fransman eigenlijk op de foto?
Victor du Reine.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:24 schreef Redefine het volgende:
Wie is die Fransman eigenlijk op de foto?
Deze wilde ik nog even meenemenquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heeft die bij de bovenste foto ondersteboven op zijn fiets gezeten?
Maarten Ducrot vindt dit leuk.
Benjamin Thomas?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Gok eens, die rijdt ook rond in het peleton nu
Daar was ik nooit opgekomen. Mijn tweede antwoord zou Madouas zijnquote:
Ik als niet echt wieler kenner durf deze gok niet te maken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Gok eens, die rijdt ook rond in het peleton nu
Non, le monsieur à droite!quote:
DIE TWITTER DIARREE WAS ER VANDAAG AL. VOTE!quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Paar dagen niet mogen tweten en hij oogt gelijk al menselijker. Daarna nog even zwaaien naar het gepeupel. En dan weer terug naar de twitterdiarree.
Er stond dan ook niets in mijn reactie die dat ontkracht. Covfefe!quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:33 schreef Dave het volgende:
[..]
DIE TWITTER DIARREE WAS ER VANDAAG AL. VOTE!
Wel iets ja!quote:
Dan is nog lang wachten tot de test he. Een vriendin van mij kreeg wel binnen 24 uur de uitslag vorige week.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel iets ja!Vooral ademhaling blijft vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |