Ik heb maar een bestelbundel geactiveerd, was HelloFresh een beetje zat na de vorige ‘lockdown’.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
Er heerst iig grote drukte online, de AH app geeft de ene fout na de andere.
Nee, niet bij degenen die stug "het is niet verplicht!" lezen in zo'n bord, die hebben idd een bord met "mondkapje verplicht" nodig.quote:
De supermarkten zullen hier gezamenlijk een besluit over nemen. Ik denk dat het gros een mondkapje opzet als een supermarkt een bordje ophangt dat het verplicht is. Vervolgens doet de sociale controle de rest van het werk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:37 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop dat winkels en andere organisaties die een "publieke binnenruimte" in eigendom of beheer hebben een voorschot nemen op de wetgeving die mondkapjes verplicht, dat kan immers wel, en dan mogen ze je gewoon weigeren zonder mondkapje.
Ben benieuwd welke winkels, bibliotheken en gemeentehuizen(!!!) hun beleid al per (over)morgen aanpassen.
Genoeg mensen die lak hebben aan zo'n bordje en dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, niet bij degenen die stug "het is niet verplicht!" lezen in zo'n bord, die hebben idd een bord met "mondkapje verplicht" nodig.
Gelukkig dan maar het dat het jouw toko niet is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welk gedoe bij de deur? Mijn toko, mijn regels.
En als het je niet bevalt dan ga je maar naar huis
Als we maar geen Turkse taferelen krijgen in Nederland.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:03 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ik zie nu diverse auto's die zich vol laden met drank.
Soort nieuwe hamsteren
Heerlijk
Eerder Amerikaanse, alcohol op straat in papieren zakken e.d. zodat het niet zo opvalt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als we maar geen Turkse taferelen krijgen in Nederland.
NWS / 44 doden in Turkije na drinken vervalste alcohol
Er zal wel beveiliging komen voor de mensen die alsnog niet willen luisteren. Bij mijn Lidl staat er in ieder geval zo'n gast op vrijdag en in het weekend.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, niet bij degenen die stug "het is niet verplicht!" lezen in zo'n bord, die hebben idd een bord met "mondkapje verplicht" nodig.
Hopelijk verplichten ze mensen binnenkort ook een rondje voor de winkel te galloperen en door hoepels te springen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 01:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er zal wel beveiliging komen voor de mensen die alsnog niet willen luisteren. Bij mijn Lidl staat er in ieder geval zo'n gast op vrijdag en in het weekend.
Die kan dan gelijk de karretjes ontsmettenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 01:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er zal wel beveiliging komen voor de mensen die alsnog niet willen luisteren. Bij mijn Lidl staat er in ieder geval zo'n gast op vrijdag en in het weekend.
Beetje matig dat mensen niet zelf door een ontsmettende tunnel/douche oid moeten lopen. Wie weet wat ze in hun kleding en op hun lichaam allemaal meedragen voor virusdeeltjes!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 01:30 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die kan dan gelijk de karretjes ontsmetten
Nee, moet je bij mijn Lidl zelf doen, beveiliging gast staat tussen een kassa en poortje tot ingang winkel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 01:30 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog nét een snoekduik kunnen maken naar een slot bij Picnic.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
Er heerst iig grote drukte online, de AH app geeft de ene fout na de andere.
Bij de AH staat nu een karretjesontsmettunnelquote:Op woensdag 14 oktober 2020 01:30 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Mensen die dan in discussie gaan waarom ze een mondkapje op moetenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:44 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Lopen dan alleen maar klanten mis en risico op gedoe bij de deur.
Ik ben niet plotseling online gaan bestellen. Ik doe dat al geruime tijd. Geen idee waarom anderen ineens online bestellenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:33 schreef djkoelkast het volgende:
De winkels blijven gewoon open hoor?
Hier heb je sowieso al niet veel keuze qua bezorgdiensten. De AH officieel niet, maar je kunt dan op de site je bestelling printen als pdf en die mailen naar de winkel, dan komen ze het brengen. Kost wel 5 piek extra.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:47 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik ben niet plotseling online gaan bestellen. Ik doe dat al geruime tijd. Geen idee waarom anderen ineens online bestellen
De ILT vindt dat niet zo’n goed idee:quote:Op woensdag 14 oktober 2020 01:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Beetje matig dat mensen niet zelf door een ontsmettende tunnel/douche oid moeten lopen. Wie weet wat ze in hun kleding en op hun lichaam allemaal meedragen voor virusdeeltjes!
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:09 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
De ILT vindt dat niet zo’n goed idee:
https://www.deondernemer.(...)el-nederland~2548310
Lekker verneveld desinfectiemiddel inademen.quote:Zowel het desinfectiemiddel als de manier waarop het gebruikt wordt, door het te sprayen en te vernevelen, zou in Nederland niet toegestaan zijn.
Dan zijn je luchtwegen gelijk gedesinfecteerd. Briljant toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
[..]
Lekker verneveld desinfectiemiddel inademen.
Je kunt zo een bank gaan overvallenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 01:49 schreef Steven_Stil het volgende:
Ik heb mijn supermarkt met beveiliging outfit al klaar.
[ afbeelding ]
Dat zat er dik in! Wie volgt....quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:49 schreef Nober het volgende:
Deen Supermarkten sluit vanaf donderdag alle vestigingen om 20.00 uur, meldt het Noordhollands Dagblad woensdag.
De keten zegt dat het door het kabinet afgekondigde verbod op alcoholverkoop na dat tijdstip niet of nauwelijks te handhaven is.
Normaliter sluiten de meeste winkels van Deen om 21.00 uur en sommige vestigingen een uur later. Een woordvoerder zegt tegen de krant dat de keten met het oog op de veiligheid van de medewerkers eieren voor haar geld kiest. De maatregel moet voorkomen dat die in "oeverloze discussies" met klanten verzeild raken.
Voor wat betreft mondkapjes wacht Deen af of er een mondkapjesplicht wordt ingevoerd. Nu geldt een dringend advies om in publieke binnenruimtes een niet-medisch mondmasker te dragen.
Deen heeft zo'n tachtig supermarkten in Nederland, voornamelijk in Noord-Holland.
https://www.nu.nl/economi(...)ie-voor-te-zijn.html
Ik heb geen idee, maar ik denk dat het personeel ook niet zit te wachten op al dat gezeik over alcohol....quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Denk dat de AH's en Jumboos wel open zullen blijven. Plus misschien niet.
Mooi voorbeeld van een maatregel die een averechts effect zal hebben.quote:
Dit soort posts helpen niet hè..... niemand is erbij gebaat als er gehamsterd wordt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:27 schreef quirina het volgende:
Let op bijalbert heijn kan je over twee weken pas weer online bestellen dus als je snel bent hamsteren !
Ik heb nooit 50 euro aan boodschappenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:27 schreef quirina het volgende:
Let op bijalbert heijn kan je over twee weken pas weer online bestellen dus als je snel bent hamsteren !
Er word helaas weer gehamsterd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit soort posts helpen niet hè..... niemand is erbij gebaat als er gehamsterd wordt.
Bij de Heijn wordt savonds de alcohol afgezet met rolcontainers.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Denk dat de AH's en Jumboos wel open zullen blijven. Plus misschien niet.
Lekker krap bij mijn lokale AH.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij de Heijn wordt savonds de alcohol afgezet met rolcontainers.
Hier bij de AH niet, maar alles prima op voorraad en geen achterlijk volle winkelwagentjes. Wel het bier in de reclame trouwensquote:
Als je geen auto hebt is het toch wel handig om de grote en zware producten te laten bezorgen. En veel verse producten en brood bestel ik bij Too Good To Go. Veel goedkoper en je hoeft nooit het winkelgedeelte in. Binnen een minuut sta je meestal weer buiten met je boodschappen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nooit 50 euro aan boodschappen
Groetjes,
iemand die wel van vers eten houdt.
Laat me denken aan de eerste lockdown: iedereen aan het ruziën bij het brood en ik loop daarna het plaatselijke bakkertje in, die had voorraad zat. Mensheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |