Ik heb al van alles gemaakt. Maar ja, ik gebruik dan ook geen schoonmaakmiddel als ingrediënt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:18 schreef Metalfrost het volgende:
Hoe dom kun je zijn.
Terwijl alcohol, dat voor consumptie geschikt is, relatief gemakkelijk te maken valt.
Geen velgenreiniger als basis gebruikenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb al van alles gemaakt. Maar ja, ik gebruik dan ook geen schoonmaakmiddel als ingrediënt.
Of Russische toestanden. Daar vielen ook geregeld tientallen doden door een foute batch zelfgestookte wodka. Maar daar hoor ik eigenlijk nooit meer wat over tegenwoordig.quote:
Klopt, goede vriendin deed dat ook voor de lol thuis omdat ze toevallig een overschot aan een bepaalde soort fruit had en 't een en andere van 't proces wist. Het was matig op zn best, maar wel aardig.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:18 schreef Metalfrost het volgende:
Hoe dom kun je zijn.
Terwijl alcohol, dat voor consumptie geschikt is, relatief gemakkelijk te maken valt.
Tof. Hoe zorg je dat je brouwvat een constante minimumtemperatuur heeft?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:36 schreef hollandia02 het volgende:
Wij maken zelf Bier op school als praktijkopdracht. Is niet zo lastig.
Gewoon een hitte sleeve erom met temperatuursensor.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tof. Hoe zorg je dat je brouwvat een constante minimumtemperatuur heeft?
Psies, want echte muzelmannen mogen helemaal geen alcohol.quote:
Omdat die geitenneuker ook van een slokje houdtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Psies, want echte muzelmannen mogen helemaal geen alcohol.
Dat ome Erdo de raki nog niet in de ban heeft gedaan verbaast me dan ook zeer.
KusaDasty?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:18 schreef Starhopper het volgende:
Stoken met schoonmaakmiddelhoe verzinnen ze het
Dat heeft meer te maken met het hoogexplosieve gehalte van onveilig vodka stoken dan de verkeerde ingrediënten als ik het goed heb.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:17 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Of Russische toestanden. Daar vielen ook geregeld tientallen doden door een foute batch zelfgestookte wodka. Maar daar hoor ik eigenlijk nooit meer wat over tegenwoordig.
quote:
Dat was de belastingverhoging op alcohol reeds.quote:
Dit, is wel een mini versie, ben weleens in een echte brouwerij geweest.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:07 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Gewoon een hitte sleeve erom met temperatuursensor.
En een worm erin met koud stromend water als je wilt koelen.
Zijn legio oplossingen voor legio budgetten.
Een worm?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:42 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dit, is wel een mini versie, ben weleens in een echte brouwerij geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |