Ja lachen hier....quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:47 schreef mthecatlover het volgende:
De ''virologen'' zijn hier ook al neergestreken....
Nee wel veel Chips en Frisdrank, veel tieners (15 tm 20) houden hun eigen film feestjes op hun (zolder) kamer, geen agent die dat kan handhaven (deur = dicht) beneden licht uit, gordijnen overal dicht.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:31 schreef Fer het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al mensen/jongeren gespot die netjes met hun mondkapje op het winkelwagentje vol laden met bier en wijn voor een privé feestje?
Omdat ?quote:
Omdat het in het weekend wel heel erg stoort in de reguliere boodschappenroutines als het van 09.30 tot 11.00 uur ouderenuurtje in de supermarkt is.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:44 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Nee wel veel Chips en Frisdrank, veel tieners (15 tm 20) houden hun eigen film feestjes op hun (zolder) kamer, geen agent die dat kan handhaven (deur = dicht) beneden licht uit, gordijnen overal dicht.
Dat valt me nu veel op dat echt alles potdicht zit maar je hoort wel veel muziek, film en gezelschapsgeluiden geluiden in de avonden wanneer je een ommetje maakt.
Tja
[..]
Omdat ?
Ha, was in een rustige Coop vandaag en het merendeel had een mondkapje op...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:07 schreef Cynicio het volgende:
Was weer teringdruk vandaag. Niet bijster veel mondkapjes gezien, voornamelijk de ouderen die er een op hadden. Ik snap het idee van dat verplichte winkelwagentje maar het zorgt voor opstoppingen van jewelste.
Die dingen zijn meer voor bescherming van de ogen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:19 schreef macca728 het volgende:
Bij Dirk hadden de cassieres een soort ME plastic bescherm kap op. Erg effectief lijkt het me niet, want de zijkanten zijn open.
Nee hoor, helemaal niet. Dat gedrag verwacht je nu eenmaal bij pubers.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:19 schreef Bocaj het volgende:
Ja, ik ben vast een lul volgens jullie!
Gewoon onvolwassen, waren we allemaal ooit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, ik ben vast een lul volgens jullie!
Wait... die hoort in de onderbroek en broek te zitten?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:12 schreef quirina het volgende:
Mensen hang je neus niet uit je mondkapje! Dat is hetzelfde als met je lul uit je onderbroek lopen. Zinloos.
bij de coronapolitiequote:Op zondag 11 oktober 2020 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
Je moest je winkelmandje weer terugzetten bij de ingang. Waar de volgende klant het direct weer mee pakte
Waar kan ik aangifte doen
Dat was hier ook, waar slaat dat op idd.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
Je moest je winkelmandje weer terugzetten bij de ingang. Waar de volgende klant het direct weer mee pakte
Waar kan ik aangifte doen
Integendeel, je voelt je een van de weinigen met nog een beetje verstand die niet schaapachtig de meute volgt. Die stoffen lappen helpen niets en zijn alleen voor de bühne. Omdat de rest het ook doet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:16 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dan voel je je bijna bezwaard als je zowat de enige zonder bent.
Jawel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden om te smilen?
Dat is bij de AH hier ook. Heel veel mensen gaan met zijn tweeën boodschappen doen en hebben/moeten dan allebei een karretje waardoor het extra druk is en je nergens meer langs kan omdat alle karren in de weg staan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:07 schreef Cynicio het volgende:
Was weer teringdruk vandaag. Niet bijster veel mondkapjes gezien, voornamelijk de ouderen die er een op hadden. Ik snap het idee van dat verplichte winkelwagentje maar het zorgt voor opstoppingen van jewelste.
Anti oudjes maatregelen..quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:38 schreef Tyr80 het volgende:
Ze zouden in alle supermarkten gewoon een constante luchtstroom van 7-8 Beaufort moeten bewerkstelligen. Aanzuigen vanaf het dak, waar geen Corona komt, en dan woosh door de gangpaden heen en ondergronds afzuigen naar de riolering.
Het is misschien even wennen maar dan kunnen we wel van dat debiele gedoe met die kutkarretjes af.
Oh, ook minder kapjes vandaag ja, werd nu aangekeken omdat ik er 1 ophad ipv omdat ik er geen ophad zoals vorige keer.
Karen's.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:46 schreef quirina het volgende:
Winkels die zich niet aan de regels houden moet je gewoon “name&shame” op toepassen.Eerst klagen bij de manager en gewoon filmen.
Dat doen echte Gerda’s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |