Ze heeft ook een beetje een Ellie Goulding vibe hier op de foto.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:27 schreef kwaliteitsfunctionaris het volgende:
Die Freek is een dertien uit een dozijn, maar die Susan heeft wel een gouden keeltje hoor. Goh kwaliteitsfunctionaris, hoe weet je dat?
Nou, ik heb dus Beste Zangers gekeken (Stef Bos deed mee, sorry) en daar kwam ik erachter dat die Susan écht wel kan zingen.
Een ‘Tante Sidonia vibe’ bedoel je zeker?quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:28 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ze heeft ook een beetje een Ellie Goulding vibe hier op de foto.
Geen idee wie dat is.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:31 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Een ‘Tante Sidonia vibe’ bedoel je zeker?
Diegene naast de cock.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:28 schreef K.Indertent het volgende:
Maar welke van de 2 is dan Victor Reinier?
Echt knap hoe dit soort middelmatige bagger altijd massa's publiek krijgt. Waarom waardeert niemand kwaliteit? Wat is dat toch, waarom neemt de massa genoegen met minder? Ik snap er geen arie van.quote:
Sommige mensen eten een big mac en anderen eten 5* haute cuisine. Desondanks zal de big mac altijd gretigere aftrek vinden.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:38 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Echt knap hoe dit soort middelmatige bagger altijd massa's publiek krijgt. Waarom waardeert niemand kwaliteit? Wat is dat toch, waarom neemt de massa genoegen met minder? Ik snap er geen arie van.
Maar muziek is gratis te beluisteren. 25 miljoen views voor een middelmatig nummer, terwijl artiesten die duizenden uren zitten te zwoegen mogen rekenen op een 10k views als ze geluk hebben. Kuddedieren.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:40 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Sommige mensen eten een big mac en anderen eten 5* haute cuisine. Desondanks zal de big mac altijd gretigere aftrek vinden.
Wat noem jij kwaliteit?quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:38 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Echt knap hoe dit soort middelmatige bagger altijd massa's publiek krijgt. Waarom waardeert niemand kwaliteit? Wat is dat toch, waarom neemt de massa genoegen met minder? Ik snap er geen arie van.
Nee het dubbele.quote:
Hoe?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom eens met een van kwaliteit dan, en dan niet eentje uit de jaren 80.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:42 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Maar muziek is gratis te beluisteren. 25 miljoen views voor een middelmatig nummer, terwijl artiesten die duizenden uren zitten te zwoegen mogen rekenen op een 10k views als ze geluk hebben. Kuddedieren.
Hoe was Onderweg Naar Morgen je nog bevallen?quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag dat ze een prachtig nummer van Stef Bos hadden verkracht met hun zweverig gedoe.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Schijnbaar worden ze heel baak aangezien voor broer en zus.
Dat zijn gewoon hun echte namen, dus zo puur als maar zijn kan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:43 schreef KREEFTx het volgende:
Wel lekker kneuterige artiestennamen, het klinkt echt zo van “we moeten naar die verjaardag van Suzan en Freek, echt geen zin in”.
Daarnaast vind ik dat Susan wel bijzonder hoog mooi en zuiver kan zingen. Freek niet echt bijzonder idd.
[..]
Ik kijk dat nietquote:Op maandag 5 oktober 2020 19:33 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Hoe was Onderweg Naar Morgen je nog bevallen?
Goed dat je dit er even bij zet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:20 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
Freek (links) en Suzan (rechts)
quote:
Bijzonder dat hier geen antwoord op komt. Hoogstwaarschijnlijk omdat hij ook dondersgoed weet dat zijn muzieksmaak volledig afgezeken zal worden.quote:
Muzieksmaak afzeiken is wel redelijk kansloos though.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[..]
Bijzonder dat hier geen antwoord op komt. Hoogstwaarschijnlijk omdat hij ook dondersgoed weet dat zijn muzieksmaak volledig afgezeken zal worden.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:54 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Muzieksmaak afzeiken is wel redelijk kansloos though.
Inderdaad.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:38 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al tegen inderdaadquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[..]
Bijzonder dat hier geen antwoord op komt. Hoogstwaarschijnlijk omdat hij ook dondersgoed weet dat zijn muzieksmaak volledig afgezeken zal worden.
Ze zijn zo gewoonquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:38 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Mensen die fan zijn van gitaarmuziek zijn altijd zo megazuur over alle muziek die niet uit een gitaar komt. En altijd maar roepen dat classic rock het eeuwige goud isquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al tegen inderdaad![]()
Zal wel een fan van metal zijn
Daarmee vergeleken klinkt zo ongeveer alles op z'n minst redelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:40 schreef Bottendaal het volgende:
Ach het is te doen
Een verademing tegenover die bagger nederlandse autotune rap
Nou vertelquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou vertel
Wat is wel goeie muzieksmaak?
Wmb enorm muffe muziek, maar erg lastig te begrijpen is het ook niet. Zodra je je buiten de Randstad (of relatief grote plaatsen elders) begeeft, blijkt er een hele wereld te zijn waar men veel in die mensen herkent. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.quote:Op maandag 12 september 2022 16:17 schreef DJ11 het volgende:
Waarom plaatsen we dit kneuzen-duo toch zo op een voetstuk?
Wellicht is dat keeltje zo goud omdat Freek deze iedereen avond vol spuitquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:27 schreef kwaliteitsfunctionaris het volgende:
Die Freek is een dertien uit een dozijn, maar die Susan heeft wel een gouden keeltje hoor. Goh kwaliteitsfunctionaris, hoe weet je dat?
Nou, ik heb dus Beste Zangers gekeken (Stef Bos deed mee, sorry) en daar kwam ik erachter dat die Susan écht wel kan zingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |