Schoonoudersquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:19 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nu pauze en lig even op de bank![]()
Ik ben moe, het was een vermoeiende week. En dan moet ik vanavond nog 2 uur tennissen en dan komen mijn schoonouders ook nog op bezoek
Stuiteren niet hoog genoeg opquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je niet met je schoonouders gaan tennissen om het te combineren?
Adviseren helpt ook niet bij dit soort eigenwijze mensen, verplichten is de enige manier, helpt het dan nog niet, dan een dikke bekeuring en een uurtje mee laten lopen op de IC!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:56 schreef Em31 het volgende:
Ik was net in de supermarkt en vooral ouderen hadden geen mondkapje opben wel benieuwd of het volgende week al meer wordt.
Een racket lijkt me toch makkelijker, maar wie weetquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Verplichting zou in mijn ogen ook beter zijn, het is allemaal te vrijblijvend nu.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:23 schreef summer52 het volgende:
[..]
Adviseren helpt ook niet bij dit soort eigenwijze mensen, verplichten is de enige manier, helpt het dan nog niet, dan een dikke bekeuring en een uurtje mee laten lopen op de IC!
Ik dacht zelf dus als bal, maar ze stuiteren niet zo goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Een racket lijkt me toch makkelijker, maar wie weet
Oooo drama! Slecht hoor!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:26 schreef GeorgeM het volgende:
't is een heel verhaal
Mijn ouders zijn vorige week verhuisd naar een (nieuwbouw)appartement. Ze hadden een afspraak gemaakt met KPN om alles aan te sluiten. Komt niemand. Mijn vader gebeld, na een tijd in de wacht, wordt de verbinding verbroken. Nog een keer gebeld. Zegt dat deentje dat er geen afspraak staat. Ze zou het uitzoeken en m'n ouders zouden worden teruggebeld. Worden niet teruggebeld.
Ik zei tegen m'n moeder; IK BEL WEL EVEN hopsa
Na een kwartier in de wacht, krijg ik een niet zo aardige meneer aan de telefoon, die een halfuur in z'n systemen moet kijken om te zien wat er aan de hand is. Is nog niet duidelijk dus. Zegt-ie: ik ga het hier even navragen, kom ik zo bij u terug.
WACHTEN WACHTEN WACHTEN. Na 25 minuten muziek weg. daarna verbinding weg
Sta nu weer in de wacht.
NU GA IK ZE ZEGGEN DAT ZE KUNNEN STIKKEN IN DE HELE ZOOI EN DAT ZE NAAR ZIGGO GAAN
ZO
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit soort grote bedrijven zijn de hel inderdaad. Groot gelijk om weg te gaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:26 schreef GeorgeM het volgende:
't is een heel verhaal
Mijn ouders zijn vorige week verhuisd naar een (nieuwbouw)appartement. Ze hadden een afspraak gemaakt met KPN om alles aan te sluiten. Komt niemand. Mijn vader gebeld, na een tijd in de wacht, wordt de verbinding verbroken. Nog een keer gebeld. Zegt dat deentje dat er geen afspraak staat. Ze zou het uitzoeken en m'n ouders zouden worden teruggebeld. Worden niet teruggebeld.
Na een kwartier in de wacht, krijg ik een niet zo aardige meneer aan de telefoon, die een halfuur in z'n systemen moet kijken om te zien wat er aan de hand is. Is nog niet duidelijk dus. Zegt-ie: ik ga het hier even navragen, kom ik zo bij u terug.
Sta nu weer in de wacht.
NU GA IK ZE ZEGGEN DAT ZE KUNNEN STIKKEN IN DE HELE ZOOI EN DAT ZE NAAR ZIGGO GAAN
ZO
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit kan toch niet???quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Soms word je sneller geholpen door via Twitter contact te zoeken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit kan toch niet???
Sta nu al weer ruim 10 minuten in de wacht
Bij mij doet de digitale tv het ook niet goed, maar dan krijg je iemand aan de lijn die zegt je moet die kabel er even uit doen. Dat had ik al zoveel keer gedaan, eigenlijk geen zin om er weer achteraan te gaan. Ik stream nu gewoon vanuit de app naar mijn tv werkt net zo goed. Maar ik kan niet switchen, KPN is de enige provider die ik kan nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit kan toch niet???
Sta nu al weer ruim 10 minuten in de wacht
OH neeeee wat herkenbaar en stom!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:26 schreef GeorgeM het volgende:
't is een heel verhaal
Sta nu weer in de wacht.
ZO
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet me te herinneren dat de ouders van @Greys ook zoiets hadden toen ze waren verhuisd (of ben ik nou in de war met iemand anders?). Heel gedoe was dat! Volgens mij was het juist Ziggo die voor de heibel zorgden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:26 schreef GeorgeM het volgende:
't is een heel verhaal
Sta nu weer in de wacht.
ZO
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog nooit gedoe met Ziggo gehad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet me te herinneren dat de ouders van @:Greys ook zoiets hadden toen ze waren verhuisd (of ben ik nou in de war met iemand anders?). Heel gedoe was dat! Volgens mij was het juist Ziggo die voor de heibel zorgden.
Goede reclamequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:35 schreef GeorgeM het volgende:
Heb nu weer iemand anders aan de telefoon. Zij zegt dat er veel storingen zijn en dat medewerkers thuis werken met een slechte verbinding, personeelstekort bla bla
Toen ik voor KPN werkte had meer dan de helft van de collega's zelf geen KPNquote:
HUHquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet bijkomen van het laatste F1 nieuws
quote:
Zou de trap het wel houden? Heel spannend dit!quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:44 schreef Strani het volgende:
Ik vind deze SC momenteel chaotisch verlopen.
Dat is toch normaalquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:44 schreef Strani het volgende:
Ik voel me ook CHAOSTISCH Straanquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:44 schreef Strani het volgende:
Nou gespreksleider, doe er wat aan!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:44 schreef Strani het volgende:
@Hamlapjes: Disney!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou gespreksleider, doe er wat aan!
quote:
Mwah, gaat hem niet worden voor mij denk ik. Die van december was op een zaterdag, dit is op maandag, midden in Amsterdam, volgende dag weer werken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
Concert van Dadi Freyr in december afgelast. Was wel te verwachten... Nieuwe datum is 29 maart en ticket blijft geldig.
Ik denk dat het wel die richting op moet ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie je in de toekomst voortaan gewoon 1-woord-orders uitdelen op Jitsi
Ah jammer!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwah, gaat hem niet worden voor mij denk ik. Die van december was op een zaterdag, dit is op maandag, midden in Amsterdam, volgende dag weer werken.
Wat krijg ik voor order?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel die richting op moet ja.
Ik zat er al op te wachtenquote:
Oh dat is wel stom.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwah, gaat hem niet worden voor mij denk ik. Die van december was op een zaterdag, dit is op maandag, midden in Amsterdam, volgende dag weer werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |