Of Wout van Aert doet het er even bij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:05 schreef Fred_B het volgende:
Kan Mark Rutte dan de VS niet gewoon part-time erbij doen, zoals Queen Elizabeth ook koningin van Australië enzo is?
Zo moeilijk kan het nooit zijn. Trump lukt het ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:05 schreef Fred_B het volgende:
Kan Mark Rutte dan de VS niet gewoon part-time erbij doen, zoals Queen Elizabeth ook koningin van Australië enzo is?
Ah, dat is wel een goed idee ja!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik gebruikte dit recept: https://www.lekkerensimpel.com/heerlijke-banoffee-pie/
Best handig, want dan hoef je ook geen citroen op de banaan te smeren om het goed te houden, omdat de banaan toch tussen de bodem en toffee zit en niet vies wordt
quote:
GFLquote:
Hahahaha heb je z'n verhalen gevolgd de afgelopen 24u?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/theseanodonnell/
KPNquote:
Dat zou ook een goede zijn ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of Wout van Aert doet het er even bij.
EMOOSIESquote:
Wat hebben ze gedaan?quote:
Precies! Maar die Amerikanen zullen deze enorm voor de hand liggende optie wel over het hoofd zienquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou ook een goede zijn ja.
Met Bram Tankink als vice-president.
Vertel! Blaas je stoom af!quote:
Nou maar hopen dat ze haar toetsenbord uit frustratie niet uit het raam heeft gegooidquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:18 schreef Arizona het volgende:
We zijn allemaal stil, in gespannen afwachting van @:georgem 's verhaal.
NEEEEEEEEquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:19 schreef GeorgeM het volgende:
DE VERBINDING IS VERBROKEN
MOET EERST TERUGBELLEN
MOMENT
Kan je niet met je schoonouders gaan tennissen om het te combineren?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:19 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nu pauze en lig even op de bank![]()
Ik ben moe, het was een vermoeiende week. En dan moet ik vanavond nog 2 uur tennissen en dan komen mijn schoonouders ook nog op bezoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |