Hmm ...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:16 schreef wpor het volgende:
Ik ben niet van de wilde theorien maar omdat het Trump is, vraag ik me direct af of dit wel echt is. Of zegt hij dit maar om aan sympathie te winnen? Of om ervoor te zorgen dat hij niet meer naar een debat hoeft? Of om ervoor te zorgen dat ook Biden en z'n team in quarantaine moeten?
Zal wel niet hoor, maar Trump is er toe in staat denk ik.
Weet je nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Mag ik ‘m doen aangezien niemand anders het doet?
FAKE-NEWS
Politieke spelletjes zijn echt niet louter aan Trump of de Republikeinen voorbehouden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:16 schreef wpor het volgende:
Ik ben niet van de wilde theorien maar omdat het Trump is, vraag ik me direct af of dit wel echt is. Of zegt hij dit maar om aan sympathie te winnen? Of om ervoor te zorgen dat hij niet meer naar een debat hoeft? Of om ervoor te zorgen dat ook Biden en z'n team in quarantaine moeten?
Zal wel niet hoor, maar Trump is er toe in staat denk ik.
Ten eerste, oke, maar het gaat hier om Trump toch? Waarom haal je dit erbij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:29 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Politieke spelletjes zijn echt niet louter aan Trump of de Republikeinen voorbehouden.
Hij zit wel in de risicogroep.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:23 schreef Nicksanders het volgende:
Hij zal het best hebben hij overleeft het wel.
Maar 0.2 gaat dood je moet wel veel pech hebben daarbij te horen.
En als je vaak genoeg test, test je vanzelf keer positief.
Als Biden besmet raakt die is veel zwakker.
Precies Trump speelt veel spelletjes en zal genoeg dingen zeggen die niet kloppen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:29 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Politieke spelletjes zijn echt niet louter aan Trump of de Republikeinen voorbehouden.
Geen idee hij heeft wat overgewicht maar verder oogt die fit en gezond.quote:
Berlusconi overleefde het ook. Ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:32 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Geen idee hij heeft wat overgewicht maar verder oogt die fit en gezond.
Niet elke 70 Of 80 + sterft aan covid.
Sterker nog de meeste niet.
Biden oogt minder fit ondanks dat die geen overgewicht heeft.
Geniaal dit, ik reageerde ook op die andere user; dit is toch helemaal niet relevant hier, het gaat over Trump. Ik heb namelijk nergens gezegd dat alleen Trump dit zou kunnen doen, je hele punt is niet relevantquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:31 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Precies Trump speelt veel spelletjes en zal genoeg dingen zeggen die niet kloppen.
Maar dat doet Biden ook het gebeurt hier ook.
Hoeveel leugens vertelt onze 2de kamer wel niet.
Dit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:46 schreef Apekoek het volgende:
Dit gaat een Bolsonarootje worden. Als hij er goed uit komt, zegt hij dat iedereen een mietje is en hij zelf een fitness god is.
Zou ik niet te snel zeggen:quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:23 schreef Nicksanders het volgende:
Hij zal het best hebben hij overleeft het wel.
Maar 0.2 gaat dood je moet wel veel pech hebben daarbij te horen.
En als je vaak genoeg test, test je vanzelf keer positief.
Als Biden besmet raakt die is veel zwakker.
'Wat overgewicht'?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:32 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Geen idee hij heeft wat overgewicht maar verder oogt die fit en gezond.
Niet elke 70 Of 80 + sterft aan covid.
Sterker nog de meeste niet.
Geen idee. Als Trump voor het einde van zijn termijn omvalt krijgen we Pence aan de macht. Als Pence ook stuk gaat krijgen we Pelosi. Dat is voor het presidentschap. Maar volgens mij is er geen reservekandidaat bij de verkiezingen. Interessante vraag!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:11 schreef Zorro het volgende:
Mocht Trump omvallen voor de verkiezingen is dan Pence automatisch kandidaat? Of komt Pence alleen in beeld voor het presidentschap als Trump na gewonnen verkiezingen het licht uitdoet?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:26 schreef Frutsel het volgende:
Heb ergens zo'n gevoel dat dit het oktoberkonijn is dat vlak voor de verkiezingen uit de hoed wordt getoverd en er nog iets gebeurd waar Trump een groot voordeel gaat halen![]()
Bidenway: Hope Hicks is trouwens best leuk om te ziennet als perschef Kayleigh McEnany
Volgens de fakenews.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Meer dan 20.000 keer gelogen de afgelopen jaren... Ik neem dit dus ook maar met een korreltje zout.
Je beseft dat je de speeches van Trump zelf ook gewoon kunt fact-checken?quote:
Ik vond het niet lachwekkend toen hij "stand back and standby" tegen zijn gewapende bruinhemden zei.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:37 schreef June. het volgende:
Naja de snelheid van de test maakt niet zoveel uit op overleving. We zullen het wel merken over 10 dagen of hij opgenomen wordt.
Daarnaast vraag ik me bij alles wat Trump zegt af of het waar is. Komt wel goed uit. Quarantaine betekend geen nieuw lachwekkend debat.
Ten eerste: Jij haalt toch ook Biden erbij. Ik denk dat de angst eerder andersom is eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:30 schreef wpor het volgende:
[..]
Ten eerste, oke, maar het gaat hier om Trump toch? Waarom haal je dit erbij.
Ten tweede, dit een politiek spelletje noemen..
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:02 schreef Domnivoor het volgende:
"The doctors say it´s the most postitive test they have ever seen. They actually don’t know how one test can be so positive. It´s the greatest test that has ever been tested."
Trump deed natuurlijk ook geen enkele moeite om zich te beschermen tegen het virus. Hij bleef grote verkiezingsbijeenkomsten houden en maakte Biden belachelijk omdat die wel een mondkapje draagt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:03 schreef thedeedster het volgende:
Beterschap gewenst.
Als je zo’n publieke functie hebt, dan kom je met heel veel mensen in contact. Het is geen toeval dat meerdere politieke leiders Corona hebben gehad.
Dat laatste vooral, daarmee insinuerend dat mensen die het niet overleven al niet gezond waren, en je het als gezond persoon wel overleeft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:04 schreef June. het volgende:
[..]
En over 2 weken als hij coronavrij blijkt "the most greatest staff" en "due to excellent health".
Dit idd, en dat geldt voor alle politieke leiders die tot nu toe besmet zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump deed natuurlijk ook geen enkele moeite om zich te beschermen tegen het virus. Hij bleef grote verkiezingsbijeenkomsten houden en maakte Biden belachelijk omdat die wel een mondkapje draagt.
Echt, juist met zo’n functie moet je extra voorzichtig zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump deed natuurlijk ook geen enkele moeite om zich te beschermen tegen het virus. Hij bleef grote verkiezingsbijeenkomsten houden en maakte Biden belachelijk omdat die wel een mondkapje draagt.
Nou ja dat laatste is toch ook wel de praktijk in 999 van de 1000 gevallen. De media strategie was om zo veel mogelijk jongeren met een extra zwaar ziekteverloop in de media te gooien, maar als je kijkt naar de cijfers gaan er helemaal niet zoveel mensen dood aan alleen de Chinese flu.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste vooral, daarmee insinuerend dat mensen die het niet overleven al niet gezond waren, en je het als gezond persoon wel overleeft.
Meh, ik weet het niet. Trump kan een trap niet aflopen, heeft twee handen nodig voor een glaasje water en laat zich al voor 100m rijden in een karretje. Biden loopt nog normaal rond en kan wel traplopen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:32 schreef Nicksanders het volgende:
Mondkapjes zijn er niet om je zelf te beschermen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, maar dat dacht ie niet hoor. Zijn hele staf moest uit zijn buurt blijven en met mondkapjes rondlopen in het witte huis begreep ik van Max Westerman vanochtend op de radio. Hij was er best bezorgd over. Alleen publiekelijk niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:10 schreef thedeedster het volgende:
Echt, juist met zo’n functie moet je extra voorzichtig zijn.
Maar ja, als je denkt dat je onkwetsbaar bent...
Nee, want dan zagen we niet zoveel extra opnames op de afdelingen en IC's als het maar een mild virusje zou zijn, Natuurlijk liggen er ook mensen met griep op de IC, maar dat zijn er gemiddeld maar iets van 4 ofzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou ja dat laatste is toch ook wel de praktijk in 999 van de 1000 gevallen. De media strategie was om zo veel mogelijk jongeren met een extra zwaar ziekteverloop in de media te gooien, maar als je kijkt naar de cijfers gaan er helemaal niet zoveel mensen dood aan alleen de Chinese flu.
Hij vond dan ook dat anderen geen mondkapjes hoefden te dragen en met die "fill that seat" kreten op een rally is wel duidelijk dat hij bescherming tegen Corona totaal overbodig vond, en zo gedroeg hij zich dus ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mondkapjes zijn er niet om je zelf te beschermen.
Waar staat dit?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:02 schreef Domnivoor het volgende:
"The doctors say it´s the most positive test they have ever seen. They actually don’t know how one test can be so positive. It´s the greatest test that has ever been tested."
Hij was dus vooral bezig met beeldvorming.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:15 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Oh, maar dat dacht ie niet hoor. Zijn hele staf moest uit zijn buurt blijven en met mondkapjes rondlopen in het witte huis begreep ik van Max Westerman vanochtend op de radio. Hij was er best bezorgd over. Alleen publiekelijk niet.
Hij had een medisch mondkapje kunnen dragen om zichzelf te beschermen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Toch fijn dat je - ook al draag je niks bij aan de belasting pot - zo goed geholpen wordtquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:04 schreef June. het volgende:
[..]
En over 2 weken als hij coronavrij blijkt "the most greatest staff" en "due to excellent health".
Het is een grap!quote:
Daarmee had hij qua beeldvorming zoveel positiefs gedaan dat er waarschijnlijk veel minder mensen besmet waren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:18 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij had een medisch mondkapje kunnen dragen om zichzelf te beschermen.
Volgens mij kun je daar niet heel makkelijk mee praten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:18 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij had een medisch mondkapje kunnen dragen om zichzelf te beschermen.
Ah, ja leuk. Selectieve grapjes zijn inderdaad altijd geweldig IMHO. LMAOquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:18 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het is een grap!
(Een goede overigens IMHO)
Je weet hopelijk dat we miljoenen bejaarden, mensen met obesitas en chronisch zieken hebben en maar een paar duizend IC plekken? Een virus kan prima best wel kut, maar ongevaarlijk voor een gezond persoon zijn en tegelijkertijd massaal die eerdere groepen over de kling jagen. We zien het al decennia met griep gebeuren. Kan zijn dat ik wat gemist heb, maar volgens mij zijn er nog steeds 0 gezonde twintigers aan corona overleden in Nederland.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:15 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, want dan zagen we niet zoveel extra opnames op de afdelingen en IC's als het maar een mild virusje zou zijn, Natuurlijk liggen er ook mensen met griep op de IC, maar dat zijn er gemiddeld maar iets van 4 ofzo.
Kom op zeg! Hij is nu niet in levensgevaar. Niks mis met wat relativering. De sfeer in dat land is al zodanig verziekt en gepolariseerd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:21 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ah, ja leuk. Selectieve grapjes zijn inderdaad altijd geweldig IMHO. LMAO
Waarom zo zuur?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:21 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ah, ja leuk. Selectieve grapjes zijn inderdaad altijd geweldig IMHO. LMAO
Grappen zouden nog steeds op zijn plaats zijn als hij op het randje van de dood of erover stond. De afgelopen week heeft hij zicht echt van zijn slechtste kant laten zien. Geen vredige overdracht van macht garanderen en stand by roepen tegen rechts extremistische milities.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:24 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Kom op zeg! Hij is nu niet in levensgevaar. Niks mis met wat relativering. De sfeer in dat land is al zodanig verziekt en gepolariseerd.
Er mag best meer gelachen worden. In mijn eerste post wens ik hem beterschap, ik ben geen zure SJW-er.
Natuurlijk zijn die mensen er, die waren en vorig jaar en de jaren ervoor ook. Toen lagen echter de IC 's en afdelingen niet overvol en kon de gewone zorg gewoon doorgaan. Dat is het grote verschil. Gelukkig gaat het meerendeel niet dood zeg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je weet hopelijk dat we miljoenen bejaarden, mensen met obesitas en chronisch zieken hebben en maar een paar duizend IC plekken? Een virus kan prima best wel kut, maar ongevaarlijk voor een gezond persoon zijn en tegelijkertijd massaal die eerdere groepen over de kling jagen. We zien het al decennia met griep gebeuren. Kan zijn dat ik wat gemist heb, maar volgens mij zijn er nog steeds 0 gezonde twintigers aan corona overleden in Nederland.
Jongste (29) van twee Brabantse broers op de ic overleden aan corona.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:23 schreef Glazenmaker het volgende:
volgens mij zijn er nog steeds 0 gezonde twintigers aan corona overleden in Nederland.
I stand corrected.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:34 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jongste (29) van twee Brabantse broers op de ic overleden aan corona.
Wellicht, maar het laat wel zien dat Trump het virus weinig serieus nam.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens het RIVM zijn er drie twintigers overleden, op de hele Nederlandse bevolking gezien, is dat vrij weinig.quote:
Hij is niet eens ziek. Alleen positief getest. Straks heeft hij het ‘doorstaan’ zonder maar een moment ziek geweest te zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:44 schreef BeriBeri het volgende:
Is ook niet best, een maand voor de verkiezingen
Hopelijk overleven ze het
En die 20-ers, wat hadden die nog meer onder de leden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Volgens het RIVM zijn er drie twintigers overleden, op de hele Nederlandse bevolking gezien, is dat vrij weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |