Hmm ...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:16 schreef wpor het volgende:
Ik ben niet van de wilde theorieën maar omdat het Trump is, vraag ik me direct af of dit wel echt is. Of zegt hij dit maar om aan sympathie te winnen? Of om ervoor te zorgen dat hij niet meer naar een debat hoeft? Of om ervoor te zorgen dat ook Biden en z'n team in quarantaine moeten?
Zal wel niet hoor, maar Trump is er toe in staat denk ik.
Weet je nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Mag ik ‘m doen aangezien niemand anders het doet?
FAKE-NEWS
Politieke spelletjes zijn echt niet louter aan Trump of de Republikeinen voorbehouden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:16 schreef wpor het volgende:
Ik ben niet van de wilde theorieën maar omdat het Trump is, vraag ik me direct af of dit wel echt is. Of zegt hij dit maar om aan sympathie te winnen? Of om ervoor te zorgen dat hij niet meer naar een debat hoeft? Of om ervoor te zorgen dat ook Biden en z'n team in quarantaine moeten?
Zal wel niet hoor, maar Trump is er toe in staat denk ik.
Ten eerste, oke, maar het gaat hier om Trump toch? Waarom haal je dit erbij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:29 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Politieke spelletjes zijn echt niet louter aan Trump of de Republikeinen voorbehouden.
Hij zit wel in de risicogroep.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:23 schreef Nicksanders het volgende:
Hij zal het best hebben hij overleeft het wel.
Maar 0.2 gaat dood je moet wel veel pech hebben daarbij te horen.
En als je vaak genoeg test, test je vanzelf keer positief.
Als Biden besmet raakt die is veel zwakker.
Precies Trump speelt veel spelletjes en zal genoeg dingen zeggen die niet kloppen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:29 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Politieke spelletjes zijn echt niet louter aan Trump of de Republikeinen voorbehouden.
Geen idee hij heeft wat overgewicht maar verder oogt die fit en gezond.quote:
Berlusconi overleefde het ook. Ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:32 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Geen idee hij heeft wat overgewicht maar verder oogt die fit en gezond.
Niet elke 70 Of 80 + sterft aan covid.
Sterker nog de meeste niet.
Biden oogt minder fit ondanks dat die geen overgewicht heeft.
Geniaal dit, ik reageerde ook op die andere user; dit is toch helemaal niet relevant hier, het gaat over Trump. Ik heb namelijk nergens gezegd dat alleen Trump dit zou kunnen doen, je hele punt is niet relevantquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:31 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Precies Trump speelt veel spelletjes en zal genoeg dingen zeggen die niet kloppen.
Maar dat doet Biden ook het gebeurt hier ook.
Hoeveel leugens vertelt onze 2de kamer wel niet.
Dit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:46 schreef Apekoek het volgende:
Dit gaat een Bolsonarootje worden. Als hij er goed uit komt, zegt hij dat iedereen een mietje is en hij zelf een fitness god is.
Zou ik niet te snel zeggen:quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:23 schreef Nicksanders het volgende:
Hij zal het best hebben hij overleeft het wel.
Maar 0.2 gaat dood je moet wel veel pech hebben daarbij te horen.
En als je vaak genoeg test, test je vanzelf keer positief.
Als Biden besmet raakt die is veel zwakker.
'Wat overgewicht'?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:32 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Geen idee hij heeft wat overgewicht maar verder oogt die fit en gezond.
Niet elke 70 Of 80 + sterft aan covid.
Sterker nog de meeste niet.
Biden oogt minder fit ondanks dat die geen overgewicht heeft.
Geen idee. Als Trump voor het einde van zijn termijn omvalt krijgen we Pence aan de macht. Als Pence ook stuk gaat krijgen we Pelosi. Dat is voor het presidentschap. Maar volgens mij is er geen reservekandidaat bij de verkiezingen. Interessante vraag!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:11 schreef Zorro het volgende:
Mocht Trump omvallen voor de verkiezingen is dan Pence automatisch kandidaat? Of komt Pence alleen in beeld voor het presidentschap als Trump na gewonnen verkiezingen het licht uitdoet?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:26 schreef Frutsel het volgende:
Heb ergens zo'n gevoel dat dit het oktoberkonijn is dat vlak voor de verkiezingen uit de hoed wordt getoverd en er nog iets gebeurd waar Trump een groot voordeel gaat halen![]()
Bidenway: Hope Hicks is trouwens best leuk om te ziennet als perschef Kayleigh McEnany
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |