Dit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:46 schreef Apekoek het volgende:
Dit gaat een Bolsonarootje worden. Als hij er goed uit komt, zegt hij dat iedereen een mietje is en hij zelf een fitness god is.
Zou ik niet te snel zeggen:quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:23 schreef Nicksanders het volgende:
Hij zal het best hebben hij overleeft het wel.
Maar 0.2 gaat dood je moet wel veel pech hebben daarbij te horen.
En als je vaak genoeg test, test je vanzelf keer positief.
Als Biden besmet raakt die is veel zwakker.
'Wat overgewicht'?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:32 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Geen idee hij heeft wat overgewicht maar verder oogt die fit en gezond.
Niet elke 70 Of 80 + sterft aan covid.
Sterker nog de meeste niet.
Biden oogt minder fit ondanks dat die geen overgewicht heeft.
Geen idee. Als Trump voor het einde van zijn termijn omvalt krijgen we Pence aan de macht. Als Pence ook stuk gaat krijgen we Pelosi. Dat is voor het presidentschap. Maar volgens mij is er geen reservekandidaat bij de verkiezingen. Interessante vraag!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:11 schreef Zorro het volgende:
Mocht Trump omvallen voor de verkiezingen is dan Pence automatisch kandidaat? Of komt Pence alleen in beeld voor het presidentschap als Trump na gewonnen verkiezingen het licht uitdoet?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:26 schreef Frutsel het volgende:
Heb ergens zo'n gevoel dat dit het oktoberkonijn is dat vlak voor de verkiezingen uit de hoed wordt getoverd en er nog iets gebeurd waar Trump een groot voordeel gaat halen![]()
Bidenway: Hope Hicks is trouwens best leuk om te ziennet als perschef Kayleigh McEnany
Volgens de fakenews.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Meer dan 20.000 keer gelogen de afgelopen jaren... Ik neem dit dus ook maar met een korreltje zout.
Je beseft dat je de speeches van Trump zelf ook gewoon kunt fact-checken?quote:
Ik vond het niet lachwekkend toen hij "stand back and standby" tegen zijn gewapende bruinhemden zei.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:37 schreef June. het volgende:
Naja de snelheid van de test maakt niet zoveel uit op overleving. We zullen het wel merken over 10 dagen of hij opgenomen wordt.
Daarnaast vraag ik me bij alles wat Trump zegt af of het waar is. Komt wel goed uit. Quarantaine betekend geen nieuw lachwekkend debat.
Ten eerste: Jij haalt toch ook Biden erbij. Ik denk dat de angst eerder andersom is eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:30 schreef wpor het volgende:
[..]
Ten eerste, oke, maar het gaat hier om Trump toch? Waarom haal je dit erbij.
Ten tweede, dit een politiek spelletje noemen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |