Volgens de fakenews.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Meer dan 20.000 keer gelogen de afgelopen jaren... Ik neem dit dus ook maar met een korreltje zout.
Je beseft dat je de speeches van Trump zelf ook gewoon kunt fact-checken?quote:
Ik vond het niet lachwekkend toen hij "stand back and standby" tegen zijn gewapende bruinhemden zei.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:37 schreef June. het volgende:
Naja de snelheid van de test maakt niet zoveel uit op overleving. We zullen het wel merken over 10 dagen of hij opgenomen wordt.
Daarnaast vraag ik me bij alles wat Trump zegt af of het waar is. Komt wel goed uit. Quarantaine betekend geen nieuw lachwekkend debat.
Ten eerste: Jij haalt toch ook Biden erbij. Ik denk dat de angst eerder andersom is eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:30 schreef wpor het volgende:
[..]
Ten eerste, oke, maar het gaat hier om Trump toch? Waarom haal je dit erbij.
Ten tweede, dit een politiek spelletje noemen..
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:02 schreef Domnivoor het volgende:
"The doctors say it´s the most postitive test they have ever seen. They actually don’t know how one test can be so positive. It´s the greatest test that has ever been tested."
Trump deed natuurlijk ook geen enkele moeite om zich te beschermen tegen het virus. Hij bleef grote verkiezingsbijeenkomsten houden en maakte Biden belachelijk omdat die wel een mondkapje draagt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:03 schreef thedeedster het volgende:
Beterschap gewenst.
Als je zo’n publieke functie hebt, dan kom je met heel veel mensen in contact. Het is geen toeval dat meerdere politieke leiders Corona hebben gehad.
Dat laatste vooral, daarmee insinuerend dat mensen die het niet overleven al niet gezond waren, en je het als gezond persoon wel overleeft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:04 schreef June. het volgende:
[..]
En over 2 weken als hij coronavrij blijkt "the most greatest staff" en "due to excellent health".
Dit idd, en dat geldt voor alle politieke leiders die tot nu toe besmet zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump deed natuurlijk ook geen enkele moeite om zich te beschermen tegen het virus. Hij bleef grote verkiezingsbijeenkomsten houden en maakte Biden belachelijk omdat die wel een mondkapje draagt.
Echt, juist met zo’n functie moet je extra voorzichtig zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump deed natuurlijk ook geen enkele moeite om zich te beschermen tegen het virus. Hij bleef grote verkiezingsbijeenkomsten houden en maakte Biden belachelijk omdat die wel een mondkapje draagt.
Nou ja dat laatste is toch ook wel de praktijk in 999 van de 1000 gevallen. De media strategie was om zo veel mogelijk jongeren met een extra zwaar ziekteverloop in de media te gooien, maar als je kijkt naar de cijfers gaan er helemaal niet zoveel mensen dood aan alleen de Chinese flu.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste vooral, daarmee insinuerend dat mensen die het niet overleven al niet gezond waren, en je het als gezond persoon wel overleeft.
Meh, ik weet het niet. Trump kan een trap niet aflopen, heeft twee handen nodig voor een glaasje water en laat zich al voor 100m rijden in een karretje. Biden loopt nog normaal rond en kan wel traplopen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:32 schreef Nicksanders het volgende:
Biden oogt minder fit ondanks dat die geen overgewicht heeft.
Mondkapjes zijn er niet om je zelf te beschermen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, maar dat dacht ie niet hoor. Zijn hele staf moest uit zijn buurt blijven en met mondkapjes rondlopen in het witte huis begreep ik van Max Westerman vanochtend op de radio. Hij was er best bezorgd over. Alleen publiekelijk niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:10 schreef thedeedster het volgende:
Echt, juist met zo’n functie moet je extra voorzichtig zijn.
Maar ja, als je denkt dat je onkwetsbaar bent...
Nee, want dan zagen we niet zoveel extra opnames op de afdelingen en IC's als het maar een mild virusje zou zijn, Natuurlijk liggen er ook mensen met griep op de IC, maar dat zijn er gemiddeld maar iets van 4 ofzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou ja dat laatste is toch ook wel de praktijk in 999 van de 1000 gevallen. De media strategie was om zo veel mogelijk jongeren met een extra zwaar ziekteverloop in de media te gooien, maar als je kijkt naar de cijfers gaan er helemaal niet zoveel mensen dood aan alleen de Chinese flu.
Hij vond dan ook dat anderen geen mondkapjes hoefden te dragen en met die "fill that seat" kreten op een rally is wel duidelijk dat hij bescherming tegen Corona totaal overbodig vond, en zo gedroeg hij zich dus ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mondkapjes zijn er niet om je zelf te beschermen.
Waar staat dit?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:02 schreef Domnivoor het volgende:
"The doctors say it´s the most positive test they have ever seen. They actually don’t know how one test can be so positive. It´s the greatest test that has ever been tested."
Hij was dus vooral bezig met beeldvorming.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:15 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Oh, maar dat dacht ie niet hoor. Zijn hele staf moest uit zijn buurt blijven en met mondkapjes rondlopen in het witte huis begreep ik van Max Westerman vanochtend op de radio. Hij was er best bezorgd over. Alleen publiekelijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |