Wakker en aanwezigquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 05:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Fier overeind, mot nodig pissen. Oh wacht het leven, ja goed.
Daar?
Neequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 05:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wakker aanwezig
Pissen met een odol is geen aanrader
Saaiquote:
Cool.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 05:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Saai
Administratie
Leerling op zn flikker gegeven dat ie te weinig aan zn schoolwerk doet..
Dat soort dingen
Maatjequote:
Ahwquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Te vroeg haags. Te vroeg.
Dacht dat het ontbijt al open was
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tien voor 8 dus moet in 20 min een heel buffet op eten
Eyooooquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:16 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Of eigenlijk -bij gebrek aan daglicht- goedenacht.
Heb je al gevraagd of ze al het eten meteen op jouw tafel kunnen zetten ipv op het buffet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tien voor 8 dus moet in 20 min een heel buffet op eten
Eerste vliegtuig dat opstijgt door gebruik te maken van biobrandstofquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:23 schreef Justin_Case het volgende:
Zit ze straks zo vol scheten te laten in het vliegtuig
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerste vliegtuig dat opstijgt door gebruik te maken van biobrandstof.
Hmm nee. Gemiste kans wel jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je al gevraagd of ze al het eten meteen op jouw tafel kunnen zetten ipv op het buffet?
Misschien nu wat sneller want minder druk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gok ook pas rond 1630 hoor. Op Schiphol moet je altijd zo lang wachten op je bagage
Ja dat zou kunnenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Misschien nu wat sneller want minder druk.
Misschien dat we ons in de toekomst ergens heen kunnen teleporterenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar als je naar band 32 moet lopen ben je wel even onderweg ja
Zo dat zou lekker zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:46 schreef bitterbal het volgende:
Hou je je koffertje vast en ga je door zon portal en ben je gelijk op je vakantie bestemming
Echt he. Maar dan jaren later zou blijken dat door de straling men allemaal gekke vormen van kanker kreeg en mismaakte kinderen. Dus zouden we weer normaal gaan vliegenquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt he. Maar dan jaren later zou blijken dat door de straling men allemaal gekke vormen van kanker kreeg en mismaakte kinderen. Dus zouden we weer normaal gaan vliegen
Misschien zouden er ook wel mensen verdwijnen in de void door een bug in de softwarequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]tot zover het mooie idee van ballie
Wie weet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien zouden er ook wel mensen verdwijnen in de void door een bug in de software
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.vkmag.com/mag(...)last_van_constipatie
Ik ga niet klikkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.vkmag.com/mag(...)last_van_constipatie
ja dat dacht ik ook nog evenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:08 schreef FranticDJ het volgende:
Zou me niks verbazen als t een verkiezingsstunt is.
Of dat ie dat er van maakt.
Mooi. Over 29.600 beademingsapparaten is hij aan de beurt. We're doing great!quote:
Daar zal Hope Hicks niet veel van gemerkt hebben dan. Misschien ineens wat roos op haar jurkje of zo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat Trump zijn paddenstoelenpiemeltje in Hope Hicks heeft gestopt
Denk niet dat Hope het daarom te doen isquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zal Hope Hicks niet veel van gemerkt hebben dan. Misschien ineens wat roos op haar jurkje of zo.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou geld heeft ie ook niet begreep ik laatst
In de reguliere speeltijd 2-2 en daarna wint Rusland.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst nog Armenië - Azerbeidzjan.
Hier gaat het zo te zien over een uurtje al weer regenenquote:
Keer aan de zwengel hangen, 20 push-ups, koude douche, sterke zwarte koffie erin, je lievelingsplaatje zes keer hard luisteren, paar tikken tegen je eigen wangen aangeven, lekker luchtje op en you go get 'em tiger.quote:
Dan moet je die niet gebruiken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Getver, ik krijg jeuk van die Sanicur douchegel
Ja vergeet het lijntje coke nog te vermelden in je lijstje voor optimaal resultaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer aan de zwengel hangen, 20 push-ups, koude douche, sterke zwarte koffie erin, je lievelingsplaatje zes keer hard luisteren, paar tikken tegen je eigen wangen aangeven, lekker luchtje op en you go get 'em tiger.
Ik ken het niet eens, maar waarom heb je die gekocht dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, tot die conclusie was ik ook al gekomen
Dat is voor de zwakkeren onder ons.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vergeet het lijntje coke nog te vermelden in je lijstje voor optimaal resultaat.
Ik weet toch niet van tevoren dat ik er jeuk van krijg?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken het niet eens, maar waarom heb je die gekocht dan?
Ja kon zijn dat je het al jarenlang gebruikte ofzoquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet toch niet van tevoren dat ik er jeuk van krijg?
Nee uurtje of 12 pas.quote:
Flink winden om de druk te verminderen. Schiet als een leeglopende ballon door dat toestel heen.quote:
Stond dat niet op het flesje?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet toch niet van tevoren dat ik er jeuk van krijg?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flink winden om de druk te verminderen. Schiet als een leeglopende ballon door dat toestel heen.
"Gegarandeerd eczeem binnen 5 dagen"quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond dat niet op het flesje?
"pas op, veroorzaakt uitwendige jeuk"
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer aan de zwengel hangen, 20 push-ups, koude douche, sterke zwarte koffie erin, je lievelingsplaatje zes keer hard luisteren, paar tikken tegen je eigen wangen aangeven, lekker luchtje op en you go get 'em tiger.
Schiphol.nl geeft nu al aan dat ze eerder vertrekt, meteen rekening gehouden met het windje mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flink winden om de druk te verminderen. Schiet als een leeglopende ballon door dat toestel heen.
Eerder vertrekken. Dat genoegen heb ik nog nooit mogen smakenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schiphol.nl geeft nu al aan dat ze eerder vertrekt, meteen rekening gehouden met het windje mee.
O eerder landt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerder vertrekken. Dat genoegen heb ik nog nooit mogen smaken
Je mag me gewoon Buda noemen. Jij welquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O eerder landt.
Jezus goedemorgen.
'het busje' klinkt wel alsof het speciaal vervoer naar de dagbesteding isquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'het busje' klinkt wel alsof het speciaal vervoer naar de dagbesteding is
Als ik m'n kleine teentje weer stoot zal ik je roepen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag me gewoon Buda noemen. Jij wel
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik m'n kleine teentje weer stoot zal ik je roepen.
Lijkt me best tof, maar zit waarschijnlijk de hele reis op de pot.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Net een vlog zitten kijken over Mexico. Daar hoef ik in elk geval nooit heen.
quote:
Once upon a time in Mexico is geen docu he?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Keer op stap geweest in Cancun, sindsdien noem ik die stad Cancer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:40 schreef crv het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)positief-getest.html
Laten we het "Beste" ervan hopen![]()
gewoon laten lopen joh, anders zie je niksquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me best tof, maar zit waarschijnlijk de hele reis op de pot.
Ja, de streetfoodtentjes zagen er niet al te best uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me best tof, maar zit waarschijnlijk de hele reis op de pot.
in elke post die je plaatst kopieren danquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry ik wil deze gif gewoon altijd gebruiken.
Is dat een titel uit je purnocollectie?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Once upon a time in Mexico is geen docu he?
Daar heb ik deze al voor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:42 schreef crv het volgende:
[..]
in elke post die je plaatst kopieren dan
Peruquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
In Zuid-Amerika trekt eigenlijk alleen Argentinië me
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik deze al voor.
[ afbeelding ]
Sigaartjes roken met oude nazi's.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
O, god.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt de reden heel snel geradenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sigaartjes roken met oude nazi's.
galapagos eilanden, costa rica (of is dat midden-A?)quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Is wel met Salma Hayek en Eva Mendes, maar is gewoon een 'normale' film van Robert Rodriguezquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een titel uit je purnocollectie?
Ja, Mexico is ook Midden-Amerika, maar voor het gemak schaar ik alles dat niet VS of Canada is onder Zuid-Amerikaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:46 schreef crv het volgende:
[..]
galapagos eilanden, costa rica (of is dat midden-A?)
natuurlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel met Salma Hayek en Eva Mendes, maar is gewoon een 'normale' film van Robert Rodriguez
Uhuh.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel met Salma Hayek en Eva Mendes, maar is gewoon een 'normale' film van Robert Rodriguez
Ja, je veestapel kijkt je nooit meer aan anders.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat ik het caviavlees oversla.
lijkt me juist wel lekkerquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat ik het caviavlees oversla.
Chili lijkt me ook wel tof, de Atacama en al die andere hoogvlaktes daarquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Maken ze kartonnen bordjes met genocide erop geschreven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je veestapel kijkt je nooit meer aan anders.
Klein getint gehurkt plassend indiaantje mee naar huis nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chili lijkt me ook wel tof, de Atacama en al die andere hoogvlaktes daar
Guinea pigs lives matter.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maken ze kartonnen bordjes met genocide erop geschreven.
Wat doe jij nou zo op deze dag. Zit je op kantoor achter een pc, in het veld?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein getint gehurkt plassend indiaantje mee naar huis nemen.
Kantoor is voor mij strikt verboden helaas, ik zit aan de keukentafel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat doe jij nou zo op deze dag. Zit je op kantoor achter een pc, in het veld?
Als chirurg of wat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kantoor is voor mij strikt verboden helaas, ik zit aan de keukentafel.
ervaringsdeskundige ?quote:
Misschien via een robot?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lastig snijden zou dat wel zijn.
Mexico is wel degelijk midden-Amerika...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
O, wacht Mexico is Noord-Amerika.
niet goed gezochtquote:
Verwarrende begrippen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mexico is wel degelijk midden-Amerika...
Niet te verwarren met Centraal-Amerika overigens..
Heel verwarrend idd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verwarrende begrippen.
Anyway, het staat niet op mijn toch al te lange lijst van plekken die ik wil bezoeken
quote:
Jeej, klein grut dat in je rug traptquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
K zit er in hoor. Veel kleine kut kinderen die ook gaan vliegen
Sterkte met de koters.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Die gaan allemaal kotsen, janken en met poep gooienquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Weleens op de voorste rij gezeten op een vlucht naar Amerika. Waar ze moeders met koters vaak stallen. Gaat de moeder naast me de luier van haar kind verschonen op haar tray table.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gaan allemaal kotsen, janken en met poep gooien
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weleens op de voorste rij gezeten op een vlucht naar Amerika. Waar ze moeders met koters vaak stallen. Gaat de moeder naast me de luier van haar kind verschonen op haar tray table.
Kennen ze mij nog nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gaan allemaal kotsen, janken en met poep gooien
Hete salpicon teruggooien.quote:
K kan ook met poep gooien en nog veel meeeeer poep heheheheheehheequote:
De toiletten hebben zo''n uitklapbaar ding daarvoor, dus dat leek me de aangewezen plekquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik snap dat je dat érgens moet doen, maar zo'n tray table lijkt me toch ook niet de plek.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K kan ook met poep gooien en nog veel meeeeer poep heheheheheehhee
MUWHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Disturbing this is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K kan ook met poep gooien en nog veel meeeeer poep heheheheheehhee
MUWHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Zoiets vermoedde ik, de laatste keer dat ik vloog is ook alweer een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De toiletten hebben zo''n uitklapbaar ding daarvoor, dus dat leek me de aangewezen plek
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo kijkt dat kind nu ook nu k dat hem heb verteld
"Vliegtuig met 35 kinderen onder de poep land op Schiphol"quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Vliegtuig met 35 kinderen onder de poep land op Schiphol"
Dader voortvluchtig, slachtofferhulp is ingeschakeld.
"ik deed alleen maar het bagagerek een paar keer open en dicht en toen ontplofte ze"quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over twintig jaar zie je dat kind, dan volwassen, in een tv-programma vertellen over zijn vliegangst.
"Ik heb vier uur in een toestel gezeten met een ragout gooiende, tierende bitterbal. Sindsdien reis ik per trein."
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"ik deed alleen maar het bagagerek een paar keer open en dicht en toen ontplofte ze"
k lees net een persbericht dat iedereen die met het vliegtuig Nederland verlaat 6 maanden in Quarantaine moet in een Extra beveiligde Inrichtingquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakt wel een hoop kabaal jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat een nieuw soort vuvuzela?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het maakt wel een hoop kabaal ja![]()
Vuvuzela's zijn goed manquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat een nieuw soort vuvuzela?
Die zijn nu extra luchtig.quote:
Vier uur.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoelang duurt zo'n vlucht vanuit Hellas?? 2 uur oid??
ja extra waar voor je geld he nou een vlucht ook 10.000 kost of zoquote:
Mijn vrienden van Wizz doen de kaartjes voor peanuts weg. Maar ja, je komt het land niet inquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja extra waar voor je geld he nou een vlucht ook 10.000 kost of zo
Het viel mij gisteren ook al alles mee! Weinig vreemde blikken ook, ik kreeg ook de indruk dat het personeel het enorm waardeerde.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Zeker de helft van mensen bij AH droeg nu een mondkapje.
Ik was ‘m vergeten. Het gekke is dat juist veel personeel ‘m niet droegquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het viel mij gisteren ook al alles mee! Weinig vreemde blikken ook, ik kreeg ook de indruk dat het personeel het enorm waardeerde.
10.000 Zimbabwaanse dollars?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja extra waar voor je geld he nou een vlucht ook 10.000 kost of zo
Zolang je betaalt zit het wel best.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens even tussendoor: Weet iemand of het gebruikelijk is dat je aan je hypotheekverstreker moet melden als je van baan verandert? Of vinden die het wel best zo lang er maar maandelijks betaald wordt?
Dat laatstequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens even tussendoor: Weet iemand of het gebruikelijk is dat je aan je hypotheekverstreker moet melden als je van baan verandert? Of vinden die het wel best zo lang er maar maandelijks betaald wordt?
Je hebt de hypotheek gekregen op basis van de situatie die je toen had, dus boeiuh?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Succes gewenst!quote:
Dan is het logisch ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:12 schreef Fogel het volgende:
Ik heb het overigens wel verteld, aan de bank zelf, niet aan een tussenpersoon, maar dat was omdat ik een lagere rente wilde en een hogere hypotheek en dat kon omdat ik meer loon kreeg
Viel het op?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eindelijk weg bij de toko waar je al jaaaaaren over klaagt
Je moet er zelf niet tussen gaan hangenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind het tof dat ze bij AH zelf dingen grillen hoor, maar ik ruik altijd naar een grillworst na het boodschappen doen
Dat vind ik ook interessant ja. Maar ik denk dat dat nog wel komt, met AH-logo enzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was ‘m vergeten. Het gekke is dat juist veel personeel ‘m niet droeg
Wel lekker warm.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je moet er zelf niet tussen gaan hangen
Nieuw bij parfumerie Douglas, Eau de Sausage.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind het tof dat ze bij AH zelf dingen grillen hoor, maar ik ruik altijd naar een grillworst na het boodschappen doen
Niks nieuws aan:quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nieuw bij parfumerie Douglas, Eau de Sausage.
Nee, bijna niet. Slechts 50%* van je posts ging erover ofzo.quote:
Eigenlijk is het Sauvage, maar ik wist dat deze photoshops bestaan.quote:
Ah okeequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Sauvage, maar ik wist dat deze photoshops bestaan.
Gaarne, ik was van plan om fruit mee te nemen en wat minder brood dan normaal. Uiteraard ligt het fruit nog thuis en nu heb ik nog trek.quote:
REUZE MERGPIJPENquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaarne, ik was van plan om fruit mee te nemen en wat minder brood dan normaal. Uiteraard ligt het fruit nog thuis en nu heb ik nog trek.
Waar is Haags als ie kans heeft om "ouwe pik, ouwe mergpijp" te roepen?quote:
Er was een periode dat de reclame voor deze echt OVERAL was, daar is 'ie me vooral van bijgebleven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okeeIk zit niet zo in de luchtjeswereld
Die kunnen wel.quote:
Hangt af van wat.quote:
Alleen in de zure luchtjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okeeIk zit niet zo in de luchtjeswereld
Nu even naar de kebabransaap en jezelf aan de schijt eten, ben ze zo een paar rollen kwijtquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuw PR trouwens @:UitStraling . Nu 88 rollen pleepapier op voorraad. Vorige record stond op 74![]()
#doomsday #preppers4life #lockdown #kluizenaar #komlekkerhatenjonguh
ga je je memoires schrijven?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuw PR trouwens @:UitStraling . Nu 88 rollen pleepapier op voorraad. Vorige record stond op 74![]()
Ik gun het je en je hebt niet het kleinste bipsje van Nederland dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien lieg ik daar ook wel overquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gun het je en je hebt niet het kleinste bipsje van Nederland dus
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar is Haags als ie kans heeft om "ouwe pik, ouwe mergpijp" te roepen?
https://edition.cnn.com/v(...)vinograd-sot-vpx.cnnquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:30 schreef UitStraling het volgende:
Erdogan wil Jeruzalem veroveren, gaat nog leuk worden in 2020
was ie vegetarisch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Die curry van gister was niet pittig maar maakte toch wat in me los vanmorgen.
Las ook al dat er een half uur voor de aankondiging van Trumps corona commando-toestellen zijn gelanceerd om vijanden van de VS af te schrikken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/v(...)vinograd-sot-vpx.cnn
En dan dit stukje paniekzaaierij op CNN
Nou ja, als ie het loodje legt zo vlak voor de verkiezingen, en veel mensen hebben al per post gestemd...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
“The most dangerous situation the US government has ever faced.” Alsof een horde zombies of een zwerm vliegende schotels optrekt naar het Witte Huis
Ja, gevoel voor drama hebben ze wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
“The most dangerous situation the US government has ever faced.” Alsof een horde zombies of een zwerm vliegende schotels optrekt naar het Witte Huis
Ja beetje laat he.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:35 schreef Fogel het volgende:
Kan ie mooi als testkonijn dienen voor een nieuw vaccin.
Nee nee, zijn eigen type, gaat het weer van over enzo.quote:
Ja, die boeings die instructies verzenden naar onderzeeërsquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las ook al dat er een half uur voor de aankondiging van Trumps corona commando-toestellen zijn gelanceerd om vijanden van de VS af te schrikken.
Een medicijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee nee, zijn eigen type, gaat het weer van over enzo.
Ik weet niet hoe dat werkt. Gaat het presidentschap dan toch niet automatisch over op de v-p?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als ie het loodje legt zo vlak voor de verkiezingen, en veel mensen hebben al per post gestemd...Neemt Pence het dan automatisch over, nog voor de verkiezingen? Dat kan niet, dan moeten er opnieuw verkiezingen worden gehouden
Eens kijken of gekke Pence zich kan inhouden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die boeings die instructies verzenden naar onderzeeërs
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Die curry van gister was niet pittig maar maakte toch wat in me los vanmorgen.
Hij zal toch niet gelijk wild om zich heen gaan schieten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens kijken of gekke Pence zich kan inhouden.
pence is nog veel creepier dan Trump geloof ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat werkt. Gaat het presidentschap dan toch niet automatisch over op de v-p?
Niet perse. Je kan nl ook een vaccine gebruiken voor immunisatie als je al ergens last van hebt. Al zal dat bij covid niet snel het geval zijn waarschijnlijk. Het werkt prima voor (tegen eigenlijk) allergie bv.quote:
Daarna heb je in ieder geval geen last meer van covid... ook niet van andere kwalen.quote:
Die loopt al maanden aan de deurknop van het Oval Office te likken in de hoop dat hij Trump kan besmetten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pence is nog veel creepier dan Trump geloof ik.
Ik zeg win-win.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daarna heb je in ieder geval geen last meer van covid... ook niet van andere kwalen.
maar zodra trump er geen exht last van ondervind zal het slechts een griepje zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die loopt al maanden aan de deurknop van het Oval Office te likken in de hoop dat hij Trump kan besmetten.
SpanningIntriges
Ligt eraan, als Trump twee dagen voor de verkiezingen het loodje legt, dan is het lastig om hem als president te hebben. Als hij de dag erna zou overlijden, dan gaat het door naar Pence.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat werkt. Gaat het presidentschap dan toch niet automatisch over op de v-p?
Gewoon iedereen dood en opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Biden ziet eruit alsof hij al omvalt van een snotneus
Hij schijnt wel fit te zijn, sportief enzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Biden ziet eruit alsof hij al omvalt van een snotneus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |