Waar is Haags als ie kans heeft om "ouwe pik, ouwe mergpijp" te roepen?quote:
Er was een periode dat de reclame voor deze echt OVERAL was, daar is 'ie me vooral van bijgebleven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okeeIk zit niet zo in de luchtjeswereld
Die kunnen wel.quote:
Hangt af van wat.quote:
Alleen in de zure luchtjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okeeIk zit niet zo in de luchtjeswereld
Nu even naar de kebabransaap en jezelf aan de schijt eten, ben ze zo een paar rollen kwijtquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuw PR trouwens @:UitStraling . Nu 88 rollen pleepapier op voorraad. Vorige record stond op 74![]()
#doomsday #preppers4life #lockdown #kluizenaar #komlekkerhatenjonguh
ga je je memoires schrijven?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuw PR trouwens @:UitStraling . Nu 88 rollen pleepapier op voorraad. Vorige record stond op 74![]()
Ik gun het je en je hebt niet het kleinste bipsje van Nederland dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien lieg ik daar ook wel overquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gun het je en je hebt niet het kleinste bipsje van Nederland dus
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar is Haags als ie kans heeft om "ouwe pik, ouwe mergpijp" te roepen?
https://edition.cnn.com/v(...)vinograd-sot-vpx.cnnquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:30 schreef UitStraling het volgende:
Erdogan wil Jeruzalem veroveren, gaat nog leuk worden in 2020
was ie vegetarisch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Die curry van gister was niet pittig maar maakte toch wat in me los vanmorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |