Daar zal Hope Hicks niet veel van gemerkt hebben dan. Misschien ineens wat roos op haar jurkje of zo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat Trump zijn paddenstoelenpiemeltje in Hope Hicks heeft gestopt
Denk niet dat Hope het daarom te doen isquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zal Hope Hicks niet veel van gemerkt hebben dan. Misschien ineens wat roos op haar jurkje of zo.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou geld heeft ie ook niet begreep ik laatst
In de reguliere speeltijd 2-2 en daarna wint Rusland.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst nog Armenië - Azerbeidzjan.
Hier gaat het zo te zien over een uurtje al weer regenenquote:
Keer aan de zwengel hangen, 20 push-ups, koude douche, sterke zwarte koffie erin, je lievelingsplaatje zes keer hard luisteren, paar tikken tegen je eigen wangen aangeven, lekker luchtje op en you go get 'em tiger.quote:
Dan moet je die niet gebruiken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Getver, ik krijg jeuk van die Sanicur douchegel
Ja vergeet het lijntje coke nog te vermelden in je lijstje voor optimaal resultaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer aan de zwengel hangen, 20 push-ups, koude douche, sterke zwarte koffie erin, je lievelingsplaatje zes keer hard luisteren, paar tikken tegen je eigen wangen aangeven, lekker luchtje op en you go get 'em tiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |