Ik ken het niet eens, maar waarom heb je die gekocht dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, tot die conclusie was ik ook al gekomen
Dat is voor de zwakkeren onder ons.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vergeet het lijntje coke nog te vermelden in je lijstje voor optimaal resultaat.
Ik weet toch niet van tevoren dat ik er jeuk van krijg?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken het niet eens, maar waarom heb je die gekocht dan?
Ja kon zijn dat je het al jarenlang gebruikte ofzoquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet toch niet van tevoren dat ik er jeuk van krijg?
Nee uurtje of 12 pas.quote:
Flink winden om de druk te verminderen. Schiet als een leeglopende ballon door dat toestel heen.quote:
Stond dat niet op het flesje?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet toch niet van tevoren dat ik er jeuk van krijg?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flink winden om de druk te verminderen. Schiet als een leeglopende ballon door dat toestel heen.
"Gegarandeerd eczeem binnen 5 dagen"quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond dat niet op het flesje?
"pas op, veroorzaakt uitwendige jeuk"
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer aan de zwengel hangen, 20 push-ups, koude douche, sterke zwarte koffie erin, je lievelingsplaatje zes keer hard luisteren, paar tikken tegen je eigen wangen aangeven, lekker luchtje op en you go get 'em tiger.
Schiphol.nl geeft nu al aan dat ze eerder vertrekt, meteen rekening gehouden met het windje mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flink winden om de druk te verminderen. Schiet als een leeglopende ballon door dat toestel heen.
Eerder vertrekken. Dat genoegen heb ik nog nooit mogen smakenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schiphol.nl geeft nu al aan dat ze eerder vertrekt, meteen rekening gehouden met het windje mee.
O eerder landt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerder vertrekken. Dat genoegen heb ik nog nooit mogen smaken
Je mag me gewoon Buda noemen. Jij welquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O eerder landt.
Jezus goedemorgen.
'het busje' klinkt wel alsof het speciaal vervoer naar de dagbesteding isquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'het busje' klinkt wel alsof het speciaal vervoer naar de dagbesteding is
Als ik m'n kleine teentje weer stoot zal ik je roepen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag me gewoon Buda noemen. Jij wel
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik m'n kleine teentje weer stoot zal ik je roepen.
Lijkt me best tof, maar zit waarschijnlijk de hele reis op de pot.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Net een vlog zitten kijken over Mexico. Daar hoef ik in elk geval nooit heen.
quote:
Once upon a time in Mexico is geen docu he?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Keer op stap geweest in Cancun, sindsdien noem ik die stad Cancer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:40 schreef crv het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)positief-getest.html
Laten we het "Beste" ervan hopen![]()
gewoon laten lopen joh, anders zie je niksquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me best tof, maar zit waarschijnlijk de hele reis op de pot.
Ja, de streetfoodtentjes zagen er niet al te best uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me best tof, maar zit waarschijnlijk de hele reis op de pot.
in elke post die je plaatst kopieren danquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry ik wil deze gif gewoon altijd gebruiken.
Is dat een titel uit je purnocollectie?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Once upon a time in Mexico is geen docu he?
Daar heb ik deze al voor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:42 schreef crv het volgende:
[..]
in elke post die je plaatst kopieren dan
Peruquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
In Zuid-Amerika trekt eigenlijk alleen Argentinië me
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik deze al voor.
[ afbeelding ]
Sigaartjes roken met oude nazi's.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
O, god.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt de reden heel snel geradenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sigaartjes roken met oude nazi's.
galapagos eilanden, costa rica (of is dat midden-A?)quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Is wel met Salma Hayek en Eva Mendes, maar is gewoon een 'normale' film van Robert Rodriguezquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een titel uit je purnocollectie?
Ja, Mexico is ook Midden-Amerika, maar voor het gemak schaar ik alles dat niet VS of Canada is onder Zuid-Amerikaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:46 schreef crv het volgende:
[..]
galapagos eilanden, costa rica (of is dat midden-A?)
natuurlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel met Salma Hayek en Eva Mendes, maar is gewoon een 'normale' film van Robert Rodriguez
Uhuh.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel met Salma Hayek en Eva Mendes, maar is gewoon een 'normale' film van Robert Rodriguez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |