Las ook al dat er een half uur voor de aankondiging van Trumps corona commando-toestellen zijn gelanceerd om vijanden van de VS af te schrikken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/v(...)vinograd-sot-vpx.cnn
En dan dit stukje paniekzaaierij op CNN
Nou ja, als ie het loodje legt zo vlak voor de verkiezingen, en veel mensen hebben al per post gestemd...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
“The most dangerous situation the US government has ever faced.” Alsof een horde zombies of een zwerm vliegende schotels optrekt naar het Witte Huis
Ja, gevoel voor drama hebben ze wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
“The most dangerous situation the US government has ever faced.” Alsof een horde zombies of een zwerm vliegende schotels optrekt naar het Witte Huis
Ja beetje laat he.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:35 schreef Fogel het volgende:
Kan ie mooi als testkonijn dienen voor een nieuw vaccin.
Nee nee, zijn eigen type, gaat het weer van over enzo.quote:
Ja, die boeings die instructies verzenden naar onderzeeërsquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las ook al dat er een half uur voor de aankondiging van Trumps corona commando-toestellen zijn gelanceerd om vijanden van de VS af te schrikken.
Een medicijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee nee, zijn eigen type, gaat het weer van over enzo.
Ik weet niet hoe dat werkt. Gaat het presidentschap dan toch niet automatisch over op de v-p?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als ie het loodje legt zo vlak voor de verkiezingen, en veel mensen hebben al per post gestemd...Neemt Pence het dan automatisch over, nog voor de verkiezingen? Dat kan niet, dan moeten er opnieuw verkiezingen worden gehouden
Eens kijken of gekke Pence zich kan inhouden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die boeings die instructies verzenden naar onderzeeërs
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Die curry van gister was niet pittig maar maakte toch wat in me los vanmorgen.
Hij zal toch niet gelijk wild om zich heen gaan schieten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens kijken of gekke Pence zich kan inhouden.
pence is nog veel creepier dan Trump geloof ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat werkt. Gaat het presidentschap dan toch niet automatisch over op de v-p?
Niet perse. Je kan nl ook een vaccine gebruiken voor immunisatie als je al ergens last van hebt. Al zal dat bij covid niet snel het geval zijn waarschijnlijk. Het werkt prima voor (tegen eigenlijk) allergie bv.quote:
Daarna heb je in ieder geval geen last meer van covid... ook niet van andere kwalen.quote:
Die loopt al maanden aan de deurknop van het Oval Office te likken in de hoop dat hij Trump kan besmetten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pence is nog veel creepier dan Trump geloof ik.
Ik zeg win-win.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daarna heb je in ieder geval geen last meer van covid... ook niet van andere kwalen.
maar zodra trump er geen exht last van ondervind zal het slechts een griepje zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die loopt al maanden aan de deurknop van het Oval Office te likken in de hoop dat hij Trump kan besmetten.
SpanningIntriges
Ligt eraan, als Trump twee dagen voor de verkiezingen het loodje legt, dan is het lastig om hem als president te hebben. Als hij de dag erna zou overlijden, dan gaat het door naar Pence.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat werkt. Gaat het presidentschap dan toch niet automatisch over op de v-p?
Gewoon iedereen dood en opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Biden ziet eruit alsof hij al omvalt van een snotneus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |