SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakt wel een hoop kabaal jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat een nieuw soort vuvuzela?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het maakt wel een hoop kabaal ja![]()
Vuvuzela's zijn goed manquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat een nieuw soort vuvuzela?
Die zijn nu extra luchtig.quote:
Vier uur.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoelang duurt zo'n vlucht vanuit Hellas?? 2 uur oid??
ja extra waar voor je geld he nou een vlucht ook 10.000 kost of zoquote:
Mijn vrienden van Wizz doen de kaartjes voor peanuts weg. Maar ja, je komt het land niet inquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja extra waar voor je geld he nou een vlucht ook 10.000 kost of zo
Het viel mij gisteren ook al alles mee! Weinig vreemde blikken ook, ik kreeg ook de indruk dat het personeel het enorm waardeerde.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Zeker de helft van mensen bij AH droeg nu een mondkapje.
Ik was ‘m vergeten. Het gekke is dat juist veel personeel ‘m niet droegquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het viel mij gisteren ook al alles mee! Weinig vreemde blikken ook, ik kreeg ook de indruk dat het personeel het enorm waardeerde.
10.000 Zimbabwaanse dollars?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja extra waar voor je geld he nou een vlucht ook 10.000 kost of zo
Zolang je betaalt zit het wel best.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens even tussendoor: Weet iemand of het gebruikelijk is dat je aan je hypotheekverstreker moet melden als je van baan verandert? Of vinden die het wel best zo lang er maar maandelijks betaald wordt?
Dat laatstequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens even tussendoor: Weet iemand of het gebruikelijk is dat je aan je hypotheekverstreker moet melden als je van baan verandert? Of vinden die het wel best zo lang er maar maandelijks betaald wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |