Ja, je veestapel kijkt je nooit meer aan anders.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat ik het caviavlees oversla.
lijkt me juist wel lekkerquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat ik het caviavlees oversla.
Chili lijkt me ook wel tof, de Atacama en al die andere hoogvlaktes daarquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
In Zuid-Amerika trekt eigenlijk alleen Argentinië me
Maken ze kartonnen bordjes met genocide erop geschreven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je veestapel kijkt je nooit meer aan anders.
Klein getint gehurkt plassend indiaantje mee naar huis nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chili lijkt me ook wel tof, de Atacama en al die andere hoogvlaktes daar
Guinea pigs lives matter.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maken ze kartonnen bordjes met genocide erop geschreven.
Wat doe jij nou zo op deze dag. Zit je op kantoor achter een pc, in het veld?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein getint gehurkt plassend indiaantje mee naar huis nemen.
Kantoor is voor mij strikt verboden helaas, ik zit aan de keukentafel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat doe jij nou zo op deze dag. Zit je op kantoor achter een pc, in het veld?
Als chirurg of wat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kantoor is voor mij strikt verboden helaas, ik zit aan de keukentafel.
ervaringsdeskundige ?quote:
Misschien via een robot?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lastig snijden zou dat wel zijn.
Mexico is wel degelijk midden-Amerika...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
O, wacht Mexico is Noord-Amerika.
niet goed gezochtquote:
Verwarrende begrippen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mexico is wel degelijk midden-Amerika...
Niet te verwarren met Centraal-Amerika overigens..
Heel verwarrend idd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verwarrende begrippen.
Anyway, het staat niet op mijn toch al te lange lijst van plekken die ik wil bezoeken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |