Jeej, klein grut dat in je rug traptquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
K zit er in hoor. Veel kleine kut kinderen die ook gaan vliegen
Sterkte met de koters.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Die gaan allemaal kotsen, janken en met poep gooienquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Weleens op de voorste rij gezeten op een vlucht naar Amerika. Waar ze moeders met koters vaak stallen. Gaat de moeder naast me de luier van haar kind verschonen op haar tray table.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gaan allemaal kotsen, janken en met poep gooien
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weleens op de voorste rij gezeten op een vlucht naar Amerika. Waar ze moeders met koters vaak stallen. Gaat de moeder naast me de luier van haar kind verschonen op haar tray table.
Kennen ze mij nog nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gaan allemaal kotsen, janken en met poep gooien
Hete salpicon teruggooien.quote:
K kan ook met poep gooien en nog veel meeeeer poep heheheheheehheequote:
De toiletten hebben zo''n uitklapbaar ding daarvoor, dus dat leek me de aangewezen plekquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik snap dat je dat érgens moet doen, maar zo'n tray table lijkt me toch ook niet de plek.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K kan ook met poep gooien en nog veel meeeeer poep heheheheheehhee
MUWHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Disturbing this is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K kan ook met poep gooien en nog veel meeeeer poep heheheheheehhee
MUWHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Zoiets vermoedde ik, de laatste keer dat ik vloog is ook alweer een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De toiletten hebben zo''n uitklapbaar ding daarvoor, dus dat leek me de aangewezen plek
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo kijkt dat kind nu ook nu k dat hem heb verteld
"Vliegtuig met 35 kinderen onder de poep land op Schiphol"quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Vliegtuig met 35 kinderen onder de poep land op Schiphol"
Dader voortvluchtig, slachtofferhulp is ingeschakeld.
"ik deed alleen maar het bagagerek een paar keer open en dicht en toen ontplofte ze"quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over twintig jaar zie je dat kind, dan volwassen, in een tv-programma vertellen over zijn vliegangst.
"Ik heb vier uur in een toestel gezeten met een ragout gooiende, tierende bitterbal. Sindsdien reis ik per trein."
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"ik deed alleen maar het bagagerek een paar keer open en dicht en toen ontplofte ze"
k lees net een persbericht dat iedereen die met het vliegtuig Nederland verlaat 6 maanden in Quarantaine moet in een Extra beveiligde Inrichtingquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |