Bij mij kwam het door een vreselijk levendige droom die ik een paar jaar geleden had en nooit is weggezakt uit mijn geheugen. Door al het lopen de afgelopen 1,5 jaar is het alleen nog maar verder ontwikkeld in mijn hoofd, nu alleen nog op papier zien te krijgenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo cool he, een boek schrijvenMaar zou niet weten waarover.
Oh dat lijkt me leuk, zelf iets maken met zulke softwarequote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Absoluut! Zou eens op Etsy rondneuzen, je kan het zo gek niet bedenken of er is een patroon van. En als je zelf een idee hebt, is er ook software om zelf patronen te maken.![]()
Zelf heb ik aardig wat fantasymeuk, zoals deze:
[ afbeelding ]
En die kunnen ook in detail dingen beschrijven en vertellen. Ik ben veel te to-the-point en kort van stof. Als iemand vraagt hoe m'n vakantie was zeg ik "goed". Terwijl anderen gelijk met een verhaal van 2u komen aanzettenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha dat is nou juist het ding denk ik.
De goede auteurs hebben juist inspiratie om te schrijven.
Ik zou eerder columns schrijven al is het zonder publiek.
Er is sowieso online een programma voor, ben even de naam er van kwijt. Maar voordeel van zelf samenstellen is dat je de stof makkelijk kan aanpassen (al raad ik beginners wel Aīda aan, da's makkelijker te zien). Garen gaat toch altijd wel uit van DMC.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me leuk, zelf iets maken met zulke software
Dat wil ik al sinds m'n 12dequote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een idee voor een boek in mijn hoofd om te schrijven maar lukt me nog steeds niet om er aan te beginnen
Inktvipquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
En nog een voorbeeldje van een heel andere stijl:
[ afbeelding ]
Hoeft niet perse, bij schrijven heb je veel meer de mogelijkheid om onderzoek te doen en rustig dingen te ordenen ook natuurlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En die kunnen ook in detail dingen beschrijven en vertellen. Ik ben veel te to-the-point en kort van stof. Als iemand vraagt hoe m'n vakantie was zeg ik "goed". Terwijl anderen gelijk met een verhaal van 2u komen aanzetten
O laat even weten wat er wordt gezegd, want ik loop daar dus ook al maanden mee en zit nu sinds een week weer aan de Valeriaan, maar merk niks.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Afspraak bij de huisarts gemaakt omdat ik me steeds maar zo onrustig voel. Vanwege corona wordt het een belafspraak
Dank voor de tipsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is sowieso online een programma voor, ben even de naam er van kwijt. Maar voordeel van zelf samenstellen is dat je de stof makkelijk kan aanpassen (al raad ik beginners wel Aīda aan, da's makkelijker te zien). Garen gaat toch altijd wel uit van DMC.
'Waarom begin je geen chocoladeblog, kun je chocola testen.'quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En die kunnen ook in detail dingen beschrijven en vertellen. Ik ben veel te to-the-point en kort van stof. Als iemand vraagt hoe m'n vakantie was zeg ik "goed". Terwijl anderen gelijk met een verhaal van 2u komen aanzetten
Ja precies. Oordeel: prima.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Waarom begin je geen chocoladeblog, kun je chocola testen.'
Mijn test: 'Ja deze was lekker. Waarom? Ja gewoon, het is chocola.'
Ik heb dat juist andersom, mensen durven niet meer te vragen hoe was je vakantie want dan weten ze dat ze een slaapzak en een snoepzak mee hadden moeten brengen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik geloof dit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat juist andersom, mensen durven niet meer te vragen hoe was je vakantie want dan weten ze dat ze een slaapzak en een snoepzak mee hadden moeten brengen.
Valeriaan doet bij mij ook helemaal niks. Hij zal wel weer beginnen over mindfulness, maar ook dat heb ik al verschillende keren geprobeerd. Ik kan godverdomme moeilijk de hele dag in de lotushouding op de grond gaan zittenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O laat even weten wat er wordt gezegd, want ik loop daar dus ook al maanden mee en zit nu sinds een week weer aan de Valeriaan, maar merk niks.
Heb het vroeger ook wel gedaan, ook een keer een 'live' boek gemaakt, had ik een website gemaakt en dan kwamen er om de zoveel dagen/weken weer een paar nieuwe pagina's bij. Denk alleen niet dat dat nog bestaat.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wil ik al sinds m'n 12deSchreef allemaal korte verhaaltjes enzo, eerst in m'n mooiste Oilily-schrift en toen op de typemachine, zere klauwen kreeg ik daarvan, en daarna op de pc. WordPerfect
Halve boekwerken getikt. Twee cursussen gevolgd. Maar sinds ik vertaal ligt dat helemaal stil.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat juist andersom, mensen durven niet meer te vragen hoe was je vakantie want dan weten ze dat ze een slaapzak en een snoepzak mee hadden moeten brengen.
Oh, plaatje vergeten.quote:
Zou op zich wel geniaal zijn zo'n blog, niet halve verhalen over hoe de kat van de buren een keer een blaadje van je appelboom at en toen ging plassen over de verse muntthee en hoe je daar dagenlang van wakker hebt gelegen. Maar gewoon; Dit is de nieuwe milkareep meer pecannoten, gewoon prima.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Waarom begin je geen chocoladeblog, kun je chocola testen.'
Mijn test: 'Ja deze was lekker. Waarom? Ja gewoon, het is chocola.'
God al die websites met recepten, heel levensverhaal erbij. DONDER OP.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou op zich wel geniaal zijn zo'n blog, niet halve verhalen over hoe de kat van de buren een keer een blaadje van je appelboom at en toen ging plassen over de verse muntthee en hoe je daar dagenlang van wakker hebt gelegen. Maar gewoon; Dit is de nieuwe milkareep meer pecannoten, gewoon prima.
Ja dat heb ik vorig jaar ook gedaan, maar ik kan mindfull zijn tot ik een ons weeg, ik krijg nog steeds de zenuwen van die kutcorona.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valeriaan doet bij mij ook helemaal niks. Hij zal wel weer beginnen over mindfulness, maar ook dat heb ik al verschillende keren geprobeerd. Ik kan godverdomme moeilijk de hele dag in de lotushouding op de grond gaan zitten
Dit ja, gvd een half uur scrollen voordat je eindelijk bij de ingredientenlijst en het recept bent.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God al die websites met recepten, heel levensverhaal erbij. DONDER OP.
Ik kan uberhaupt niks met dat mindfullness.. Sporten werkt beter.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vorig jaar ook gedaan, maar ik kan mindfull zijn tot ik een ons weeg, ik krijg nog steeds de zenuwen van die kutcorona.
Wat kwiwi zegt, ga wandelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vorig jaar ook gedaan, maar ik kan mindfull zijn tot ik een ons weeg, ik krijg nog steeds de zenuwen van die kutcorona.
3 uur is genoeg hoor.quote:
Zo te lezen, flikte hij het zelf ook:quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:22 schreef LTVDK het volgende:
Nou echt hilarisch zeg https://www.bndestem.nl/b(...)n-vrienden~ae4fa1f7/
Paar uur? En dan liefst in het bos, want dat blijkbaar werkt dat nog een aantal dagen ontspannend.quote:
Het mocht wat kosten...quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:22 schreef LTVDK het volgende:
Nou echt hilarisch zeg https://www.bndestem.nl/b(...)n-vrienden~ae4fa1f7/
quote:Met een grote kraan werden de eerste balen over de woning gehesen. Toen die eenmaal op hun plek waren gelegd in de achtertuin kwam een vrachtwagen de straat ingereden. Die kieperde tussen de 30 en 40 kuub zaagsel uit. Met een bak werd later tientallen ladingen zaagsel over de woning heen gehesen, totdat de lading zaagsel twee meter hoog was.
Ik woon bij het bos, ben de afgelopen tijd veel de hei op geweest, maar heb niet het idee dat het dagenlang ontspannend werkt. Misschien een uurtjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Paar uur? En dan liefst in het bos, want dat blijkbaar werkt dat nog een aantal dagen ontspannend.
Wat ik in Nederland jammer vind is dat je zoveel mensen tegenkomt. Keertje hier gaan wandelen in de Biesvosch. Dan loop je in de file tussen de huisvrouwenverenigingen uit Emmer-Compascuum en het halve bejaardenhuis dat even mag luchtenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon bij het bos, ben de afgelopen tijd veel de hei op geweest, maar heb niet het idee dat het dagenlang ontspannend werkt. Misschien een uurtje
Dat is hier vooral op zondag. Denk dat je nu met dit koude kutweer niemand tegenkomt. Of alleen mensen met honden.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ik in Nederland jammer vind is dat je zoveel mensen tegenkomt. Keertje hier gaan wandelen in de Biesvosch. Dan loop je in de file tussen de huisvrouwenverenigingen uit Emmer-Compascuum en het halve bejaardenhuis dat even mag luchten
Een hond schijnt ook ontspannend te werken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is hier vooral op zondag. Denk dat je nu met dit koude kutweer niemand tegenkomt. Of alleen mensen met honden.
Waarom is datquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Afspraak bij de huisarts gemaakt omdat ik me steeds maar zo onrustig voel. Vanwege corona wordt het een belafspraak
Ik was blij verrast, ik trof van de week bejaarden die afstand hielden.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ik in Nederland jammer vind is dat je zoveel mensen tegenkomt. Keertje hier gaan wandelen in de Biesvosch. Dan loop je in de file tussen de huisvrouwenverenigingen uit Emmer-Compascuum en het halve bejaardenhuis dat even mag luchten
Ze hebben de deur van het verpleeghuis weer op slot gedraaid?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was blij verrast, ik trof van de week bejaarden die afstand hielden.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een hond schijnt ook ontspannend te werken.
Ik weet alleen niet of je die dan driemaal daags met een glaasje water moet innemen
Dat laatste inderdaad.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
Nog een uurtje en dan slaap genot
En dat bewust alles ontspannen is genot
Heel vaak dat he onbewust met aangespannen voorhoofd en kaken op elkaar geklemd wat zit te doen.
Deze liepen zonder begeleiding, dus die hebben sleutels gehad.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben de deur van het verpleeghuis weer op slot gedraaid?
Ja, dit!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, gvd een half uur scrollen voordat je eindelijk bij de ingredientenlijst en het recept bent.
Ja ok, true.quote:
En er hoeft er maar eentje het weer te krijgen die niet gevaccineerd is en hoppaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
China mag weer op vakantie, soms is het een voordeel als mensen gewoon luisteren in een totalitaire staat.
https://edition.cnn.com/t(...)-intl-hnk/index.html
Ik heb vorig jaar door het hele gedoe rond mijn moeder een burn-out gehad. Daar is dit nog een gevolg van. In dat hele verhaal heeft de(ze) huisarts geen rol gespeeld, dus ik wil even bij hem beginnen. Kijken wat hij zegt. Ik ben alleen zo klaar met dat mindfulness wat tegenwoordig de oplossing voor alles moet zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, true.
Videoconsulten kunnen wel echt een prima vervanger zijn voor real life consulten vind ik
Vragen of de huisarts dat wil/kan? Zijn nu veel digitale oplossingen versneld en van prima kwaliteit en functionaliteit uitgerold.
Als huisarts slim is doet ie daar aan mee
Speelt het al langer trouwens? Want dan is een POH-GGZ of een hardcore psycholoog wellicht constructiever
Als ze maar daar blijven gekke vleermuisvretersquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
China mag weer op vakantie, soms is het een voordeel als mensen gewoon luisteren in een totalitaire staat.
https://edition.cnn.com/t(...)-intl-hnk/index.html
Zweefteverijquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar door het hele gedoe rond mijn moeder een burn-out gehad. Daar is dit nog een gevolg van. In dat hele verhaal heeft de(ze) huisarts geen rol gespeeld, dus ik wil even bij hem beginnen. Kijken wat hij zegt. Ik ben alleen zo klaar met dat mindfulness wat tegenwoordig de oplossing voor alles moet zijn.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ze maar daar blijven gekke vleermuisvreters
quote:
Mindfulness kan een oplossing zijn, maar dat weet je niet als je de oorzaak niet weet en lost ook de oorzaak niet opquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar door het hele gedoe rond mijn moeder een burn-out gehad. Daar is dit nog een gevolg van. In dat hele verhaal heeft de(ze) huisarts geen rol gespeeld, dus ik wil even bij hem beginnen. Kijken wat hij zegt. Ik ben alleen zo klaar met dat mindfulness wat tegenwoordig de oplossing voor alles moet zijn.
Helemaal niet, maar geen trucje wat je op alles wil en moet toepassenquote:
Ja, ik vind het ook een beetje te gemakkelijk. Wat is er trouwens mis met good old elektroshocktherapiequote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Mindfulness kan een oplossing zijn, maar dat weet je niet als je de oorzaak niet weet en lost ook de oorzaak niet op
Eerst lekker diagnostiek doen, probleem definiëren iig, en dán pas kijken wat eraan gedaan moet en kan worden
Oplossingsgericht is zo leuk altijd, ja, top, nuttig, maar geen vervanging voor je hele diagnose/analyse en een soort van magic trick voor alles
Zo blij dat ik niet meer in de zorg werk, had ik dat al verteld?![]()
![]()
Maar goed, lang verhaal kort, prima, en kom voor jezelf op
Jawel moet je echt voor open staan en een zweefteefje zijn anders werkt het totaal niet, ja het werkt op mijn lachspieren en ik krijg zin om sarcastische rotzooi te gaan trappenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar geen trucje wat je op alles wil en moet toepassen
Elektroconvulsietherapie is trouwens weer helemaal in opkomstquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook een beetje te gemakkelijk. Wat is er trouwens mis met good old elektroshocktherapie
Ja dat bedoel ik juist.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:09 schreef Molo het volgende:
Als jij met pijn aan je been bij een arts komt zeggen ze toch ook niet direct 'ja hier is een looprek, werkt bij iedereen, doei!'
Waarom dan bij mentale issues wel. Ergerlijk, enormmmmm
Complete onzin wat je nu zegt. Het is geen hypnose ofzo hčquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel moet je echt voor open staan en een zweefteefje zijn anders werkt het totaal niet, ja het werkt op mijn lachspieren en ik krijg zin om sarcastische rotzooi te gaan trappen
In dat geval ben ik best wel een zweefteefjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel moet je echt voor open staan en een zweefteefje zijn anders werkt het totaal niet, ja het werkt op mijn lachspieren en ik krijg zin om sarcastische rotzooi te gaan trappen
Oh jammerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Elektroconvulsietherapie is trouwens weer helemaal in opkomst
Wél voor de iets zwaardere gevallen, na gedegen diagnostiek![]()
![]()
Als er goed onderzoek en analyse gedaan is kán mindfulness nog steeds een prima middel zijn om een doel te bereikenquote:
Is juist onzin om dat als huisarts voor iedereen voor te schrijven, kom met psychische klachten aan en ze beginnen erover, echtquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Complete onzin wat je nu zegt. Het is geen hypnose ofzo hč
Voor sommige mensen juist wel maar wat ik zeg je moet er open voor staan en vatbaar voor zijn, dan kan het juist wel werken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Als er goed onderzoek en analyse gedaan is kán mindfulness nog steeds een prima middel zijn om een doel te bereiken
Het is alleen niet hét middel tegen alles
Jij vindt het toch überhaupt niks, of begreep ik je nou niet?
Ja ok, dan zijn we het eensquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is juist onzin om dat als huisarts voor iedereen voor te schrijven, kom met psychische klachten aan en ze beginnen erover, echt
Ik had in mijn klasje een zweefteef die na twee sessies beweerde dat het haar leven had veranderd en zelfs haar huwelijk had gered. Yeah right.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor sommige mensen juist wel maar wat ik zeg je moet er open voor staan en vatbaar voor zijn, dan kan het juist wel werken.
Ik vind de online sessies van Edel Maex geweldig.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:14 schreef Molo het volgende:
Mindfulness in een groep geloof ik trouwens niet in, moet echt individueel
Ik heb regelmatig patiënten gehad die na het onderzoek om te kijken waar klachten vandaan kwamen zeiden dat ze zich zoveel beter voelden en dat het echt al goed hielpquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had in mijn klasje een zweefteef die na twee sessies beweerde dat het haar leven had veranderd en zelfs haar huwelijk had gered. Yeah right.
Heel even gecheckt net, ik zou die stem niet trekken maar ook dat is heel persoonlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind de online sessies van Edel Maex geweldig.
Ik had een of andere zweefteef.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik had een heel nuchtere, Rotterdamse mindfulnesscoach en ik snap heel goed de gedachte achter mindfulness. Maar bij mij doet het niet echt iets.
Die moest gewoon leren tot 10 te tellen en even diep in en uit te ademen voor ze haar man de volle laag gaf.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had in mijn klasje een zweefteef die na twee sessies beweerde dat het haar leven had veranderd en zelfs haar huwelijk had gered. Yeah right.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig patiënten gehad die na het onderzoek om te kijken waar klachten vandaan kwamen zeiden dat ze zich zoveel beter voelden en dat het echt al goed hielp
![]()
![]()
![]()
Mensen zijn de slimste en achterlijkste wezens tegelijkertijd
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel even gecheckt net, ik zou die stem niet trekken maar ook dat is heel persoonlijk
Dat laatste is echt hilarisch ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In dat geval ben ik best wel een zweefteefje![]()
Ik kreeg alleen keihard de slappe lach van die bijeenkomsten. Mensen die tijdens zo matjessessie in slaap vallen en keihard liggen snurken.
Al die coaches moeten sowieso lekker kappen. Belachelijk dat je niets hoeft te kunnen voor die titel en je allemaal kwetsbare mensen kunt gaan lopen verziekenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een of andere zweefteef.
Dat heb ik met yoga en pilates.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste is echt hilarisch ja.Of ineens een enorm harde scheet ofzo, want relaaaaax.
Ik zet alvast een tasje kleren klaarquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had niet heel veel aan mindfullness. Een paar maanden later lag ik op de PAAZ
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste is echt hilarisch ja.Of ineens een enorm harde scheet ofzo, want relaaaaax.
Dat zijn ook mijn ervaringsbronnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met yoga en pilates.
Ik gok dat ook daar íets in de diagnostiek overgeslagen wasquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had niet heel veel aan mindfullness. Een paar maanden later lag ik op de PAAZ
en je collega heet Initia toevallig?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:00 schreef Molo het volgende:
Ik wilde mailen 'initiatief op'
En mailde dus 'initiatieft op'
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ja, ze weten gelukkig dat ik een Hagenees ben
Het kutte is dat ik zo stijf als een plankje ben en ik bij yoga allemaal hulpstukken nodig heb, blokken en opgerolde dekentjes enzo, en dat de instructrice mijn houding de hele tijd loopt te verbeteren. Is gewoon kut.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn ook mijn ervaringsbronnen.Ooit een keer nidra gedaan ("slaapyoga", niets voor mij, maar alles een keer proberen enzo), daar moesten er een paar wakker geschud worden aan het eind.
Zo erg zou het bij jou niet zijn. Er speelde bij mij wel meer factoren. o.a.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zet alvast een tasje kleren klaar
Dat nietquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en je collega heet Initia toevallig?
Ik liep ook bij een psycholoog voor m'n angststoornis en het liep aan de ene kant in elkaar over, maar het botste ook wel. Dan had hij iets gezegd en zei zij het weer net anders.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Al die coaches moeten sowieso lekker kappen. Belachelijk dat je niets hoeft te kunnen voor die titel en je allemaal kwetsbare mensen kunt gaan lopen verzieken
Eh, in de periodes dat ik het doe, is het juist omdat ik stijf ben, dus de hulpstukken maak ik graag gebruik van.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kutte is dat ik zo stijf als een plankje ben en ik bij yoga allemaal hulpstukken nodig heb, blokken en opgerolde dekentjes enzo, en dat de instructrice mijn houding de hele tijd loopt te verbeteren. Is gewoon kut.
En die coach was in dienst van die psycholoog of bijbehorende organisatie?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep ook bij een psycholoog voor m'n angststoornis en het liep aan de ene kant in elkaar over, maar het botste ook wel. Dan had hij iets gezegd en zei zij het weer net anders.
Enorm eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Al die coaches moeten sowieso lekker kappen. Belachelijk dat je niets hoeft te kunnen voor die titel en je allemaal kwetsbare mensen kunt gaan lopen verzieken
Ik had hier zo'n blok maar is vernaggeld door Miep die ermee in bad is geweestquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, in de periodes dat ik het doe, is het juist omdat ik stijf ben, dus de hulpstukken maak ik graag gebruik van.
Blok moet ik ook maar eens regelen, m'n hamstrings staan te strak.Riem is favoriet, net even wat meer lengte als m'n armen te kort zijn voor een oefening.
Joy.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had hier zo'n blok maar is vernaggeld door Miep die ermee in bad is geweest![]()
![]()
Uhuh, helemaal poreus en ranzig gewordenquote:
Yin Yoga een optie? Als stijve hark vind ik dat een fijne variant waarbij altijd duidelijk is op welk punt ik goed zit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kutte is dat ik zo stijf als een plankje ben en ik bij yoga allemaal hulpstukken nodig heb, blokken en opgerolde dekentjes enzo, en dat de instructrice mijn houding de hele tijd loopt te verbeteren. Is gewoon kut.
Leuk, kan Destiny van 4 dezelfde string aan als mamaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:31 schreef Molo het volgende:
Oh god, de H&M heeft een nieuwe Mini Me collectie
Ik dacht, lollig. Maar dit zijn dus alleen kleren die Cherissa, Djayden en Destiny dragen samen met mama Kelly, Chantal en Takeesha
Da's die met een houding langere tijd vasthouden toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Yin Yoga een optie? Als stijve hark vind ik dat een fijne variant waarbij altijd duidelijk is op welk punt ik goed zit.
Kom hier op het industrieterrein wandelenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja echt, horreurquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk, kan Destiny van 4 dezelfde string aan als mama
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's die met een houding langere tijd vasthouden toch?
Nee maar die praktijk was wel door haar aanbevolen, dus zij had zoiets van 'ja kap daar maar weer mee', maar die coach was een tijdelijke invaller dus het was maar even, maar ik werd er wel een beetje moe van. Hij moest zich daar niet mee bemoeien.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:28 schreef Molo het volgende:
[..]
En die coach was in dienst van die psycholoog of bijbehorende organisatie?
Eén keer gedaan. Kreeg de slappe lach van het overdreven ademhalen van de instructricequote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:32 schreef Molo het volgende:
Yoga is fantastisch trouwens, dat hoeft totaal niet zweverig te zijn.
Maar valt en staat ook weer met middel en doel, en de instructeur
Moeten we niet accepteren ditquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een schending van de mensenrechten
Klinkt lekker onhandig jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar die praktijk was wel door haar aanbevolen, dus zij had zoiets van 'ja kap daar maar weer mee', maar die coach was een tijdelijke invaller dus het was maar even, maar ik werd er wel een beetje moe van. Hij moest zich daar niet mee bemoeien.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom hier op het industrieterrein wandelen
Het probleem is meer dat ik echt persoonlijke begeleiding nodig heb, die instructrice kwam er amper aan toe om zelf het voorbeeld te geven want die fladderde steeds om mij heen. Was maar een introcursus van een paar keer, maar ze heeft me niet overgehaald om te blijven, zeg maarquote:
Voor een industrieterrein is het best groen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik probeer altijd wat groen op te zoeken. En loop het liefst niet op verharde paden.
Ik was twee keer bij die psychologe geweest en toen ging ze een maand met vakantie. Vond ik eigenlijk niet tof, dan had ik me wel bij een ander ingeschreven. Beetje het autorijden-effect: heb je twee lesjes gehad en dan een maand niet, kun je opnieuw beginnen. Had wel wat opdrachtjes, maar dat was voor de eerste week.quote:
Zwaar levenquote:
Ik ben al klaar hoorquote:
Oh ik heb dat altijd gewoon vanaf filmpjes gedaanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat ik echt persoonlijke begeleiding nodig heb, die instructrice kwam er amper aan toe om zelf het voorbeeld te geven want die fladderde steeds om mij heen. Was maar een introcursus van een paar keer, maar ze heeft me niet overgehaald om te blijven, zeg maar
Het is echt een enorm verschil per instructeur. Ademhaling is wel een belangrijk ding, want dat verkeerd doen kan je écht in de weg zitten (net als bij alle sport eigenlijk), dus dat overdrijven snap ik ergens wel als je het geeft.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén keer gedaan. Kreeg de slappe lach van het overdreven ademhalen van de instructrice
Het klonk alsof ze tussen de kussens van de bank aan het stofzuigen wasquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is echt een enorm verschil per instructeur. Ademhaling is wel een belangrijk ding, want dat verkeerd doen kan je écht in de weg zitten (net als bij alle sport eigenlijk), dus dat overdrijven snap ik ergens wel als je het geeft.![]()
Maar het hele "voel je chakra's" kan ik niet zoveel mee.
Gadver nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond boerenkool met rookworst en de winterbanden onder de auto leggen?
Doe even normaal zeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Macaroni met rookworst dan.
Ik heb de winterbanden er al onder hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond boerenkool met rookworst en de winterbanden onder de auto leggen?
Ik sta soms nog op de Wii Fitquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ik heb dat altijd gewoon vanaf filmpjes gedaanwaarbij me dat bij andere vormen van yoga inderdaad niet lukt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het klonk alsof ze tussen de kussens van de bank aan het stofzuigen was
Onder de Dwusterquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb de winterbanden er al onder hoor
In Nederland zit je dan ook nog eens met wachtlijsten waardoor die coaches er tussenkomen als een tijdelijke oplossing. Of je moet maar een cursus mindfullness gaan doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was twee keer bij die psychologe geweest en toen ging ze een maand met vakantie. Vond ik eigenlijk niet tof, dan had ik me wel bij een ander ingeschreven. Beetje het autorijden-effect: heb je twee lesjes gehad en dan een maand niet, kun je opnieuw beginnen. Had wel wat opdrachtjes, maar dat was voor de eerste week.
Dat had ik tegen die coach gezegd die met mij aan mijn ademhaling moest werken, dus die wilde het wel even een beetje overnemen in de tussentijd. Ja dat kan dus beter niet, want die psychologe had zoiets van 'het klopt allemaal wel, maar je komt niet voor niets bij mij, en hij zit daar niet voor. Aardig van hem, maar nee.'
Filipijn?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooit eens gehad tijdens een bedrijfsfeestje. De kok van de kantine dacht even creabea te zijn
Is dat met ananas?quote:
Hopelijk hebben ze die man daarna doodgemarteld.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom heet überhaupt alles met ananas "Hawaii".
Edit: blijkbaar omdat de eerste pizza hawaii-maker ananas uit blik van het merk... Hawaii gebruikte.
Ik kreeg net het aanbod kibbeling, maar weegschaal zegt nope.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Zin in pizza nu maar daar heb ik achteraf altijd spijt van.
Smacquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Hawaiianen zijn zo dik omdat ze verslaafd aan Smac zijn.
Wilde kippeling halen maar wil niet naar buiten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg net het aanbod kibbeling, maar weegschaal zegt nope.
Je mist er weinig aan.quote:
lekkerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet varkensvlees in een blikje zonder vitamines en mineralen.
Of volgende keer huis mee nemen hier heen en op strand uitklappenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar emmertjes zand voor op het bitterbalkon meenemen in je koffer.
Koop een caravan en een grote autoquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of volgende keer huis mee nemen hier heen en op strand uitklappen
Ik zie dit voor mequote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je ook bovengnoom meenemen want anders heb je geen dak.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of een campertjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Koop een caravan en een grote auto
Ah kut. Niet aan gedachtquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je ook bovengnoom meenemen want anders heb je geen dak.
Heb je wel meteen iemand om je rug in te smeren en om steeds eten te halen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je ook bovengnoom meenemen want anders heb je geen dak.
Jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
je had het over het strand, niet de zee..
en sowieso zee
Volgens mij houdt hij helemaal niet van warm weer en zonquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel meteen iemand om je rug in te smeren en om steeds eten te halen.
Mijn zus had laatst een camper, twee weken weg geweest en ze zei achteraf, nou niks voor mij, ik heb serieus nog nooit zulke lelijke mensen gezien als campermensen en ze hebben allemaal een zoon die niet helemaal 100 procent in orde is, en een hond en geen make-up en lelijke kleren, en ik had geen privacy in die kut camperquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zus had laatst een camper, twee weken weg geweest en ze zei achteraf, nou niks voor mij, ik heb serieus nog nooit zulke lelijke mensen gezien als campermensen en ze hebben allemaal een zoon die niet helemaal 100 procent in orde is, en een hond en geen make-up en lelijke kleren, en ik had geen privacy in die kut camper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Beetje wildkamperen in Schotland of Scandinavië lijkt me niet verkeerd. Lekker off the grid.
zodat je vriend je voeten kan vinden in het donker?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb glow in the dark sokken gekocht.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij houdt hij helemaal niet van warm weer en zon
Stond ze haar tanden te poetsen in de motregen zegt er een een grijze dakduif tegen haar "nou heerlijk dit hč ik snap niet dat mensen in een hotel gaan zitten"quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Beetje wildkamperen in Schotland of Scandinavië lijkt me niet verkeerd. Lekker off the grid.
Jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
zodat je vriend je voeten kan vinden in het donker?
Onder de dekensquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
zodat je vriend je voeten kan vinden in het donker?
Je hebt ook mensen die hele huispakken en pyjama's aantrekken als ze gaan slapen, dus kan best.quote:
Doe ik het liefst ook maar ja doe ik wel als ik alleen slaap.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die hele huispakken en pyjama's aantrekken als ze gaan slapen, dus kan best.
Ja hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:53 schreef UitStraling het volgende:
Mijn ex had altijd een spermasok naast haar bed liggen, schiet me ineens te binnen
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond ze haar tanden te poetsen in de motregen zegt er een een grijze dakduif tegen haar "nou heerlijk dit hč ik snap niet dat mensen in een hotel gaan zitten"
"Luister lelijke trol, ik heb huizen op tropische eilanden maar door die kut corona sta ik hier met jou nu dus bek houden aub"
Gewoon in je blote kont slaapt zoveel lekkerderquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik het liefst ook maar ja doe ik wel als ik alleen slaap.
Volgens mij houdt hij helemaal niet van warm weer en zonquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel meteen iemand om je rug in te smeren en om steeds eten te halen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die hele huispakken en pyjama's aantrekken als ze gaan slapen, dus kan best.
Gewoon zo'n peperdure RV nemen met drie tv's en een buitenkeuken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje camper heeft die ook. Drie druppels water en je tankje is weer leeg, maar goed....
Ja jij slaapt met 30+ nog in een pyjama onder een winterdekbed met een paar warme kruikenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij houdt hij helemaal niet van warm weer en zon
[..]
En een inpandige garage waar nog een klein campertje in zitquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zo'n peperdure RV nemen met drie tv's en een buitenkeuken.
Dit was de rijke Maxima achtige zus.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het gaat weer goed met haar zo te horen.
Toy RV ofzo?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een inpandige garage waar nog een klein campertje in zit
Fruit is te zurig?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit was de rijke Maxima achtige zus.
Maar met de andere gaat het wonder boven wonder ook goed, ze is zo fit als een hoentje, ziet er blakend van gezondheid uit, ze kan alleen geen fruit eten en ze heeft haar stekels iets te ver omhoog staan.
Ja brand als de hel en smaakt naar oude levertraan volgens haar.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fruit is te zurig?
Blij dat het beter met haar gaat. Was toch allemaal wel heftig
Voor als je er onderweg even tussenuit wil.quote:
ja en verwarming aanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij slaapt met 30+ nog in een pyjama onder een winterdekbed met een paar warme kruiken
Gatverdamme, niets zo lekker als een ijskoud bed opwarmen met mijn heerlijke warme potente lichaam juist.quote:
Ik heb een dun zomerdekbed. Dat is tot nu toe warm genoeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:04 schreef Karzai het volgende:
Dekbed is te warm en alleen onder een ovetrek te koud
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:04 schreef Karzai het volgende:
Dekbed is te warm en alleen onder een overtrek te koud
In mijn slaapkamer heb ik het liefst ook pooltemperaturenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gatverdamme, niets zo lekker als een ijskoud bed opwarmen met mijn heerlijke warme potente lichaam juist.
Kost drie keer niks bij de Zweedse kiloknaller.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:05 schreef Karzai het volgende:
moet ik ook maar eens regelen, vannacht was het steeds warm, koud, warm, koud
Misschien heb je koortsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:05 schreef Karzai het volgende:
moet ik ook maar eens regelen, vannacht was het steeds warm, koud, warm, koud
Koude poten aan iemand opwarmenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gatverdamme, niets zo lekker als een ijskoud bed opwarmen met mijn heerlijke warme potente lichaam juist.
Lekker juistquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Koude poten aan iemand opwarmen
En jij mag haar bed nog niet verwarmen :pquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij slaapt met 30+ nog in een pyjama onder een winterdekbed met een paar warme kruiken
Nee en dat terwijl ik een natuurlijke kachel ben.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En jij mag haar bed nog niet verwarmen :p
Gewoon jezelf een keer vermommen als dekbed.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee en dat terwijl ik een natuurlijke kachel ben.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon jezelf een keer vermommen als dekbed.
Denk niet dat Nederlanders voorlopig nog ergens welkom zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
de duitsers gaan de landen buiten de eu apart beoordelen. misschien wij snel ook
Bloedsinaasappel?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
wat is het lievelingsfruit van een vampier?
?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is groen en het hangt onder een auto?
Ik ging voor uitslaatquote:
HET IS GROEN EN GAAT HARD EEN BERG AFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:33 schreef Modus het volgende:
[..]
HET IS GROEN EN GAAT HARD EEN BERG AFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja die is ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is bruin en gaat hard een berg afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:33 schreef Modus het volgende:
[..]
HET IS GROEN EN GAAT HARD EEN BERG AFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.broccoski
![]()
wat voor curry?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond curry. Had beter nog een dagje kunnen wachten met het verschonen van m'n bed.![]()
met een naan of met rijst?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gele. Met kikkererwten en paprika.![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb bami maar ook wel trek in shoarma met sambal en knoflooksaus
Zonder wrijving geen glans![]()
Dat had ik afgelopen weekend. Was heerlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:08 schreef Karzai het volgende:
curry ga ik ook even onthouden om te maken van de week, met bloemkool![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet dat nooit maar ik heb een uur geleden een volle pan gemaakt toevallig.lekkaaaaaaaaaahhhhhh
Pics?!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst een stamppot maken uit zo'n verspakketZonder wrijving geen glans![]()
Ik ga cheeseburgers eten, maar ipv het broodje een groot blad sla er omheen, soort cheeseburger wrap![]()
![]()
zit ik wel weer met zo'n grote bloemkool, dus dan eet ik dat de hele weekquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen weekend. Was heerlijk![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga cheeseburgers eten, maar ipv het broodje een groot blad sla er omheen, soort cheeseburger wrap![]()
![]()
Booohhhhquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga cheeseburgers eten, maar ipv het broodje een groot blad sla er omheen, soort cheeseburger wrap
Zo groot is een bloemkool toch niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
zit ik wel weer met zo'n grote bloemkool, dus dan eet ik dat de hele week![]()
Karzai houdt van hele grote bloemkolen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo groot is een bloemkool toch niet?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: