Misschien heb je koortsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:05 schreef Karzai het volgende:
moet ik ook maar eens regelen, vannacht was het steeds warm, koud, warm, koud
Koude poten aan iemand opwarmenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gatverdamme, niets zo lekker als een ijskoud bed opwarmen met mijn heerlijke warme potente lichaam juist.
Lekker juistquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Koude poten aan iemand opwarmen
En jij mag haar bed nog niet verwarmen :pquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij slaapt met 30+ nog in een pyjama onder een winterdekbed met een paar warme kruiken
Nee en dat terwijl ik een natuurlijke kachel ben.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En jij mag haar bed nog niet verwarmen :p
Gewoon jezelf een keer vermommen als dekbed.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee en dat terwijl ik een natuurlijke kachel ben.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon jezelf een keer vermommen als dekbed.
Denk niet dat Nederlanders voorlopig nog ergens welkom zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
de duitsers gaan de landen buiten de eu apart beoordelen. misschien wij snel ook
Bloedsinaasappel?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
wat is het lievelingsfruit van een vampier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |