Ja hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:53 schreef UitStraling het volgende:
Mijn ex had altijd een spermasok naast haar bed liggen, schiet me ineens te binnen
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond ze haar tanden te poetsen in de motregen zegt er een een grijze dakduif tegen haar "nou heerlijk dit hè ik snap niet dat mensen in een hotel gaan zitten"
"Luister lelijke trol, ik heb huizen op tropische eilanden maar door die kut corona sta ik hier met jou nu dus bek houden aub"
Gewoon in je blote kont slaapt zoveel lekkerderquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik het liefst ook maar ja doe ik wel als ik alleen slaap.
Volgens mij houdt hij helemaal niet van warm weer en zonquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel meteen iemand om je rug in te smeren en om steeds eten te halen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die hele huispakken en pyjama's aantrekken als ze gaan slapen, dus kan best.
Gewoon zo'n peperdure RV nemen met drie tv's en een buitenkeuken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje camper heeft die ook. Drie druppels water en je tankje is weer leeg, maar goed....
Ja jij slaapt met 30+ nog in een pyjama onder een winterdekbed met een paar warme kruikenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij houdt hij helemaal niet van warm weer en zon
[..]
En een inpandige garage waar nog een klein campertje in zitquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zo'n peperdure RV nemen met drie tv's en een buitenkeuken.
Dit was de rijke Maxima achtige zus.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het gaat weer goed met haar zo te horen.
Toy RV ofzo?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een inpandige garage waar nog een klein campertje in zit
Fruit is te zurig?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit was de rijke Maxima achtige zus.
Maar met de andere gaat het wonder boven wonder ook goed, ze is zo fit als een hoentje, ziet er blakend van gezondheid uit, ze kan alleen geen fruit eten en ze heeft haar stekels iets te ver omhoog staan.
Ja brand als de hel en smaakt naar oude levertraan volgens haar.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fruit is te zurig?
Blij dat het beter met haar gaat. Was toch allemaal wel heftig
Voor als je er onderweg even tussenuit wil.quote:
ja en verwarming aanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij slaapt met 30+ nog in een pyjama onder een winterdekbed met een paar warme kruiken
Gatverdamme, niets zo lekker als een ijskoud bed opwarmen met mijn heerlijke warme potente lichaam juist.quote:
Ik heb een dun zomerdekbed. Dat is tot nu toe warm genoeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:04 schreef Karzai het volgende:
Dekbed is te warm en alleen onder een ovetrek te koud
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:04 schreef Karzai het volgende:
Dekbed is te warm en alleen onder een overtrek te koud
In mijn slaapkamer heb ik het liefst ook pooltemperaturenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gatverdamme, niets zo lekker als een ijskoud bed opwarmen met mijn heerlijke warme potente lichaam juist.
Kost drie keer niks bij de Zweedse kiloknaller.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:05 schreef Karzai het volgende:
moet ik ook maar eens regelen, vannacht was het steeds warm, koud, warm, koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |