Ik zie dit voor mequote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of volgende keer huis mee nemen hier heen en op strand uitklappen
Moet je ook bovengnoom meenemen want anders heb je geen dak.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of volgende keer huis mee nemen hier heen en op strand uitklappen
Of een campertjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Koop een caravan en een grote auto
Ah kut. Niet aan gedachtquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je ook bovengnoom meenemen want anders heb je geen dak.
je had het over het strand, niet de zee..quote:
Heb je wel meteen iemand om je rug in te smeren en om steeds eten te halen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je ook bovengnoom meenemen want anders heb je geen dak.
Jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
je had het over het strand, niet de zee..
en sowieso zee
Volgens mij houdt hij helemaal niet van warm weer en zonquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel meteen iemand om je rug in te smeren en om steeds eten te halen.
Mijn zus had laatst een camper, twee weken weg geweest en ze zei achteraf, nou niks voor mij, ik heb serieus nog nooit zulke lelijke mensen gezien als campermensen en ze hebben allemaal een zoon die niet helemaal 100 procent in orde is, en een hond en geen make-up en lelijke kleren, en ik had geen privacy in die kut camperquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zus had laatst een camper, twee weken weg geweest en ze zei achteraf, nou niks voor mij, ik heb serieus nog nooit zulke lelijke mensen gezien als campermensen en ze hebben allemaal een zoon die niet helemaal 100 procent in orde is, en een hond en geen make-up en lelijke kleren, en ik had geen privacy in die kut camper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Beetje wildkamperen in Schotland of Scandinavië lijkt me niet verkeerd. Lekker off the grid.
zodat je vriend je voeten kan vinden in het donker?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb glow in the dark sokken gekocht.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij houdt hij helemaal niet van warm weer en zon
Stond ze haar tanden te poetsen in de motregen zegt er een een grijze dakduif tegen haar "nou heerlijk dit hè ik snap niet dat mensen in een hotel gaan zitten"quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Beetje wildkamperen in Schotland of Scandinavië lijkt me niet verkeerd. Lekker off the grid.
Jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
zodat je vriend je voeten kan vinden in het donker?
Onder de dekensquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
zodat je vriend je voeten kan vinden in het donker?
Je hebt ook mensen die hele huispakken en pyjama's aantrekken als ze gaan slapen, dus kan best.quote:
Doe ik het liefst ook maar ja doe ik wel als ik alleen slaap.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die hele huispakken en pyjama's aantrekken als ze gaan slapen, dus kan best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |