Moeten we niet accepteren ditquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een schending van de mensenrechten
Klinkt lekker onhandig jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar die praktijk was wel door haar aanbevolen, dus zij had zoiets van 'ja kap daar maar weer mee', maar die coach was een tijdelijke invaller dus het was maar even, maar ik werd er wel een beetje moe van. Hij moest zich daar niet mee bemoeien.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom hier op het industrieterrein wandelen
Het probleem is meer dat ik echt persoonlijke begeleiding nodig heb, die instructrice kwam er amper aan toe om zelf het voorbeeld te geven want die fladderde steeds om mij heen. Was maar een introcursus van een paar keer, maar ze heeft me niet overgehaald om te blijven, zeg maarquote:
Voor een industrieterrein is het best groen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik probeer altijd wat groen op te zoeken. En loop het liefst niet op verharde paden.
Ik was twee keer bij die psychologe geweest en toen ging ze een maand met vakantie. Vond ik eigenlijk niet tof, dan had ik me wel bij een ander ingeschreven. Beetje het autorijden-effect: heb je twee lesjes gehad en dan een maand niet, kun je opnieuw beginnen. Had wel wat opdrachtjes, maar dat was voor de eerste week.quote:
Zwaar levenquote:
Ik ben al klaar hoorquote:
Oh ik heb dat altijd gewoon vanaf filmpjes gedaanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat ik echt persoonlijke begeleiding nodig heb, die instructrice kwam er amper aan toe om zelf het voorbeeld te geven want die fladderde steeds om mij heen. Was maar een introcursus van een paar keer, maar ze heeft me niet overgehaald om te blijven, zeg maar
Het is echt een enorm verschil per instructeur. Ademhaling is wel een belangrijk ding, want dat verkeerd doen kan je écht in de weg zitten (net als bij alle sport eigenlijk), dus dat overdrijven snap ik ergens wel als je het geeft.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén keer gedaan. Kreeg de slappe lach van het overdreven ademhalen van de instructrice
Het klonk alsof ze tussen de kussens van de bank aan het stofzuigen wasquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is echt een enorm verschil per instructeur. Ademhaling is wel een belangrijk ding, want dat verkeerd doen kan je écht in de weg zitten (net als bij alle sport eigenlijk), dus dat overdrijven snap ik ergens wel als je het geeft.![]()
Maar het hele "voel je chakra's" kan ik niet zoveel mee.
Gadver nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond boerenkool met rookworst en de winterbanden onder de auto leggen?
Doe even normaal zeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Macaroni met rookworst dan.
Ik heb de winterbanden er al onder hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond boerenkool met rookworst en de winterbanden onder de auto leggen?
Ik sta soms nog op de Wii Fitquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ik heb dat altijd gewoon vanaf filmpjes gedaanwaarbij me dat bij andere vormen van yoga inderdaad niet lukt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het klonk alsof ze tussen de kussens van de bank aan het stofzuigen was
Onder de Dwusterquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb de winterbanden er al onder hoor
In Nederland zit je dan ook nog eens met wachtlijsten waardoor die coaches er tussenkomen als een tijdelijke oplossing. Of je moet maar een cursus mindfullness gaan doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was twee keer bij die psychologe geweest en toen ging ze een maand met vakantie. Vond ik eigenlijk niet tof, dan had ik me wel bij een ander ingeschreven. Beetje het autorijden-effect: heb je twee lesjes gehad en dan een maand niet, kun je opnieuw beginnen. Had wel wat opdrachtjes, maar dat was voor de eerste week.
Dat had ik tegen die coach gezegd die met mij aan mijn ademhaling moest werken, dus die wilde het wel even een beetje overnemen in de tussentijd. Ja dat kan dus beter niet, want die psychologe had zoiets van 'het klopt allemaal wel, maar je komt niet voor niets bij mij, en hij zit daar niet voor. Aardig van hem, maar nee.'
Filipijn?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooit eens gehad tijdens een bedrijfsfeestje. De kok van de kantine dacht even creabea te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |