Ik liep ook bij een psycholoog voor m'n angststoornis en het liep aan de ene kant in elkaar over, maar het botste ook wel. Dan had hij iets gezegd en zei zij het weer net anders.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Al die coaches moeten sowieso lekker kappen. Belachelijk dat je niets hoeft te kunnen voor die titel en je allemaal kwetsbare mensen kunt gaan lopen verzieken
Eh, in de periodes dat ik het doe, is het juist omdat ik stijf ben, dus de hulpstukken maak ik graag gebruik van.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kutte is dat ik zo stijf als een plankje ben en ik bij yoga allemaal hulpstukken nodig heb, blokken en opgerolde dekentjes enzo, en dat de instructrice mijn houding de hele tijd loopt te verbeteren. Is gewoon kut.
En die coach was in dienst van die psycholoog of bijbehorende organisatie?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep ook bij een psycholoog voor m'n angststoornis en het liep aan de ene kant in elkaar over, maar het botste ook wel. Dan had hij iets gezegd en zei zij het weer net anders.
Enorm eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Al die coaches moeten sowieso lekker kappen. Belachelijk dat je niets hoeft te kunnen voor die titel en je allemaal kwetsbare mensen kunt gaan lopen verzieken
Ik had hier zo'n blok maar is vernaggeld door Miep die ermee in bad is geweestquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, in de periodes dat ik het doe, is het juist omdat ik stijf ben, dus de hulpstukken maak ik graag gebruik van.
Blok moet ik ook maar eens regelen, m'n hamstrings staan te strak.Riem is favoriet, net even wat meer lengte als m'n armen te kort zijn voor een oefening.
Joy.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had hier zo'n blok maar is vernaggeld door Miep die ermee in bad is geweest![]()
![]()
Uhuh, helemaal poreus en ranzig gewordenquote:
Yin Yoga een optie? Als stijve hark vind ik dat een fijne variant waarbij altijd duidelijk is op welk punt ik goed zit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kutte is dat ik zo stijf als een plankje ben en ik bij yoga allemaal hulpstukken nodig heb, blokken en opgerolde dekentjes enzo, en dat de instructrice mijn houding de hele tijd loopt te verbeteren. Is gewoon kut.
Leuk, kan Destiny van 4 dezelfde string aan als mamaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:31 schreef Molo het volgende:
Oh god, de H&M heeft een nieuwe Mini Me collectie
Ik dacht, lollig. Maar dit zijn dus alleen kleren die Cherissa, Djayden en Destiny dragen samen met mama Kelly, Chantal en Takeesha
Da's die met een houding langere tijd vasthouden toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Yin Yoga een optie? Als stijve hark vind ik dat een fijne variant waarbij altijd duidelijk is op welk punt ik goed zit.
Kom hier op het industrieterrein wandelenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ik in Nederland jammer vind is dat je zoveel mensen tegenkomt. Keertje hier gaan wandelen in de Biesvosch. Dan loop je in de file tussen de huisvrouwenverenigingen uit Emmer-Compascuum en het halve bejaardenhuis dat even mag luchten
Ja echt, horreurquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk, kan Destiny van 4 dezelfde string aan als mama
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's die met een houding langere tijd vasthouden toch?
Nee maar die praktijk was wel door haar aanbevolen, dus zij had zoiets van 'ja kap daar maar weer mee', maar die coach was een tijdelijke invaller dus het was maar even, maar ik werd er wel een beetje moe van. Hij moest zich daar niet mee bemoeien.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:28 schreef Molo het volgende:
[..]
En die coach was in dienst van die psycholoog of bijbehorende organisatie?
Eén keer gedaan. Kreeg de slappe lach van het overdreven ademhalen van de instructricequote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:32 schreef Molo het volgende:
Yoga is fantastisch trouwens, dat hoeft totaal niet zweverig te zijn.
Maar valt en staat ook weer met middel en doel, en de instructeur
Moeten we niet accepteren ditquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een schending van de mensenrechten
Klinkt lekker onhandig jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar die praktijk was wel door haar aanbevolen, dus zij had zoiets van 'ja kap daar maar weer mee', maar die coach was een tijdelijke invaller dus het was maar even, maar ik werd er wel een beetje moe van. Hij moest zich daar niet mee bemoeien.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom hier op het industrieterrein wandelen
Het probleem is meer dat ik echt persoonlijke begeleiding nodig heb, die instructrice kwam er amper aan toe om zelf het voorbeeld te geven want die fladderde steeds om mij heen. Was maar een introcursus van een paar keer, maar ze heeft me niet overgehaald om te blijven, zeg maarquote:
Voor een industrieterrein is het best groen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik probeer altijd wat groen op te zoeken. En loop het liefst niet op verharde paden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |