Ja ok, true.quote:
En er hoeft er maar eentje het weer te krijgen die niet gevaccineerd is en hoppaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
China mag weer op vakantie, soms is het een voordeel als mensen gewoon luisteren in een totalitaire staat.
https://edition.cnn.com/t(...)-intl-hnk/index.html
Ik heb vorig jaar door het hele gedoe rond mijn moeder een burn-out gehad. Daar is dit nog een gevolg van. In dat hele verhaal heeft de(ze) huisarts geen rol gespeeld, dus ik wil even bij hem beginnen. Kijken wat hij zegt. Ik ben alleen zo klaar met dat mindfulness wat tegenwoordig de oplossing voor alles moet zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, true.
Videoconsulten kunnen wel echt een prima vervanger zijn voor real life consulten vind ik
Vragen of de huisarts dat wil/kan? Zijn nu veel digitale oplossingen versneld en van prima kwaliteit en functionaliteit uitgerold.
Als huisarts slim is doet ie daar aan mee
Speelt het al langer trouwens? Want dan is een POH-GGZ of een hardcore psycholoog wellicht constructiever
Als ze maar daar blijven gekke vleermuisvretersquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
China mag weer op vakantie, soms is het een voordeel als mensen gewoon luisteren in een totalitaire staat.
https://edition.cnn.com/t(...)-intl-hnk/index.html
Zweefteverijquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar door het hele gedoe rond mijn moeder een burn-out gehad. Daar is dit nog een gevolg van. In dat hele verhaal heeft de(ze) huisarts geen rol gespeeld, dus ik wil even bij hem beginnen. Kijken wat hij zegt. Ik ben alleen zo klaar met dat mindfulness wat tegenwoordig de oplossing voor alles moet zijn.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ze maar daar blijven gekke vleermuisvreters
quote:
Mindfulness kan een oplossing zijn, maar dat weet je niet als je de oorzaak niet weet en lost ook de oorzaak niet opquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar door het hele gedoe rond mijn moeder een burn-out gehad. Daar is dit nog een gevolg van. In dat hele verhaal heeft de(ze) huisarts geen rol gespeeld, dus ik wil even bij hem beginnen. Kijken wat hij zegt. Ik ben alleen zo klaar met dat mindfulness wat tegenwoordig de oplossing voor alles moet zijn.
Helemaal niet, maar geen trucje wat je op alles wil en moet toepassenquote:
Ja, ik vind het ook een beetje te gemakkelijk. Wat is er trouwens mis met good old elektroshocktherapiequote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Mindfulness kan een oplossing zijn, maar dat weet je niet als je de oorzaak niet weet en lost ook de oorzaak niet op
Eerst lekker diagnostiek doen, probleem definiëren iig, en dán pas kijken wat eraan gedaan moet en kan worden
Oplossingsgericht is zo leuk altijd, ja, top, nuttig, maar geen vervanging voor je hele diagnose/analyse en een soort van magic trick voor alles
Zo blij dat ik niet meer in de zorg werk, had ik dat al verteld?![]()
![]()
Maar goed, lang verhaal kort, prima, en kom voor jezelf op
Jawel moet je echt voor open staan en een zweefteefje zijn anders werkt het totaal niet, ja het werkt op mijn lachspieren en ik krijg zin om sarcastische rotzooi te gaan trappenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar geen trucje wat je op alles wil en moet toepassen
Elektroconvulsietherapie is trouwens weer helemaal in opkomstquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook een beetje te gemakkelijk. Wat is er trouwens mis met good old elektroshocktherapie
Ja dat bedoel ik juist.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:09 schreef Molo het volgende:
Als jij met pijn aan je been bij een arts komt zeggen ze toch ook niet direct 'ja hier is een looprek, werkt bij iedereen, doei!'
Waarom dan bij mentale issues wel. Ergerlijk, enormmmmm
Complete onzin wat je nu zegt. Het is geen hypnose ofzo hèquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel moet je echt voor open staan en een zweefteefje zijn anders werkt het totaal niet, ja het werkt op mijn lachspieren en ik krijg zin om sarcastische rotzooi te gaan trappen
In dat geval ben ik best wel een zweefteefjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel moet je echt voor open staan en een zweefteefje zijn anders werkt het totaal niet, ja het werkt op mijn lachspieren en ik krijg zin om sarcastische rotzooi te gaan trappen
Oh jammerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Elektroconvulsietherapie is trouwens weer helemaal in opkomst
Wél voor de iets zwaardere gevallen, na gedegen diagnostiek![]()
![]()
Als er goed onderzoek en analyse gedaan is kán mindfulness nog steeds een prima middel zijn om een doel te bereikenquote:
Is juist onzin om dat als huisarts voor iedereen voor te schrijven, kom met psychische klachten aan en ze beginnen erover, echtquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Complete onzin wat je nu zegt. Het is geen hypnose ofzo hè
Voor sommige mensen juist wel maar wat ik zeg je moet er open voor staan en vatbaar voor zijn, dan kan het juist wel werken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Als er goed onderzoek en analyse gedaan is kán mindfulness nog steeds een prima middel zijn om een doel te bereiken
Het is alleen niet hét middel tegen alles
Jij vindt het toch überhaupt niks, of begreep ik je nou niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |