En hij heeft gelijk. De politiek wordt gegijzeld door spelletjes van de oppositie en waan van de dag denken.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Rutte wilde er volgens mij helemaal niet aan. Net als die scholen dicht. Wilde die ook niet. Maar ja..
Goedzo, ben benieuwd. Dat is ook het enige wat gaat werken. Vaccin geloof ik niet in, niet voor 2022 in elk geval. Sneltest wel.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je geluisterd vandaag? Het komt er aan.
Alles wat enigszins kans heeft aan sneltesten wordt aanbesteed (ook die van TNO).
We gaan naar een zogenaamde testsamenleving.
Eh... de oppositie heeft geen meerderheid, dus waar heb je het over?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En hij heeft gelijk. De politiek wordt gegijzeld door spelletjes van de oppositie en waan van de dag denken.
Precies wat ik zeg. De oppositie speelt politieke spelletjes.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eh... de oppositie heeft geen meerderheid, dus waar heb je het over?
Wordt wel december. Om het ook goed uit te rollen etc.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:19 schreef asco het volgende:
[..]
Goedzo, ben benieuwd. Dat is ook het enige wat gaat werken. Vaccin geloof ik niet in, niet voor 2022 in elk geval. Sneltest wel.
Aanloop naar de verkiezingen, he?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:21 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. De oppositie speelt politieke spelletjes.
Om het kabinet hiermee misleiden tot desinformatie wat niet klopt?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:21 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het zijn altijd allemaal types waarvan ik wel 1,5 meter wil houden.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:34 schreef GemMagic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik probeer ze te vinden, maar de foto's die er zijn maken het niet makkelijk..
Ja ok, maar wat heeft de regering daarmee te maken? De enige reden dat er nu nationaal mondkapjes worden geadviseerd is omdat nota bene de VVD-fractie zelf daarvoor is.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:21 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En dat wordt ook echt een thuistest?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:20 schreef Tijger_m het volgende:
Een eenvoudige thuis test zou inderdaad een enorme gamechanger kunnen zijn, beter dan 95% hoeft het echt niet te zijn om goed effect te hebben
Volgens mij wel maar er zijn er hele hoop in ontwikkeling, sommige zijn voor thuisgebruik, sommigen niet.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En dat wordt ook echt een thuistest?
Lijkt me dat het net zo goed gaat werken als nu. Dat er dan pipo's zijn die iets te leuks te doen hebben, test in de prullenbak gooien en lekker hun ding weer doen.
Ja, maar ik vind de minachting voor de kiezer walgelijk. Alsof men niet weet waar men woont, een mondkapjesadvies per regio is zogenaamd te 'onduidelijk'. Geen goed woord heb ik er voor over.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Aanloop naar de verkiezingen, he?
Als het perspectief is dat we vanaf het voorjaar weer grotendeels normaal kunnen leven zal je iedereen wel meekrijgen me dunkt.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Wordt wel december. Om het ook goed uit te rollen etc.
Het kabinet was daar niet voor.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja ok, maar wat heeft de regering daarmee te maken? De enige reden dat er nu nationaal mondkapjes worden geadviseerd is omdat nota bene de VVD-fractie zelf daarvoor is.
Dus ook alweer een maand verderop geschoven. Jammer. We zouden het nu al goed kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Wordt wel december. Om het ook goed uit te rollen etc.
Maar voorlopig gaat de pcr testcapaciteit ook gigantisch omhoog.
2 x 24 uur mag dat maximaal duren.
Nee, maar jij zegt dat het de schuld van de oppositie is. News flash: de VVD is niet de oppositie.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het kabinet was daar niet voor.
Dat is correct, de oppositie heeft er voor gezorgd dat dat advies er nu is door daar over door te drammen. Het kabinet had besloten juist per regio een advies uit te geven, niet landelijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar jij zegt dat het de schuld van de oppositie is. News flash: de VVD is niet de oppositie.
de huidige regering niet ?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:21 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Media heeft ook weer heerlijk meegedaan de afgelopen week.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En hij heeft gelijk. De politiek wordt gegijzeld door spelletjes van de oppositie en waan van de dag denken.
Corrupt.quote:
De media nemen hun taak iets anders op dan zou moeten. Een van hun taken is de overheid controleren en daarover rapporteren. Maar het is nu uitgedraaid op een sport om alles wat het kabinet beslist meteen volledig tegen te spreken, en net te doen alsof het feit dat sommige deskundigen het met elkaar oneens zijn het beleid onderuit haalt.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Media heeft ook weer heerlijk meegedaan de afgelopen week.
Die willen weer eens relevant doen, mooie tv maken voor later voor alle terugkijk docu's van hoe het was. Want een straat vol met maskers op tv zegt meer dan 1.000 minuten lullen.
Ik laat dus met mijn voorbeeld zien dat je er in de praktijk juist heel veel mee kunt.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:46 schreef Elan het volgende:
Ik doelde op het het focussen op superverspreiders. Hoewel dat een enorm fascinerend onderwerp is zal je zelfs als je dat allemaal wetenschappelijk kunt aantonen daar in de praktijk natuurlijk niet zo heel veel mee...
Met een mondkapje mag je opeens wel met tien man aan een tafel?quote:Als er uiteindelijk toch een mondkapjesplicht komt, hoopt KHN dat er goed naar de maatregelen in België en Duitsland wordt gekeken, waar volgens de vereniging tien personen of meer aan tafel zijn toegestaan. "Dan staan we ervoor open." KHN wil in het geval van een mondkapjesplicht ook aanvullende financiële steun.
Het feit dat ondanks alle mondkapjes de besmettingen in België en Duitsland ook oplopen vindt niemand belangrijk schijnbaar.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Met een mondkapje mag je opeens wel met tien man aan een tafel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |