Wat wil je er van maken dan? Bos82?quote:Op woensdag 30 september 2020 14:16 schreef Bos81 het volgende:
FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)
Zou ik??![]()
Eigenlijk zonder de 81, maar die bestaat dacht ik alquote:Op woensdag 30 september 2020 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat wil je er van maken dan? Bos82?
Als ie ongebruikt is mag je 'm claimenquote:Op woensdag 30 september 2020 14:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk zonder de 81, maar die bestaat dacht ik al
Valt te vragen, profiel uit 2004 zonder posts.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2020 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is dit voor suggestieve reclame:
[ afbeelding ]
Zo belabberd kook ik ook weer niet.
Wat ben je stil vandaag?quote:
Buikpuin doordat het schijnende zonnetje geen optie meer is dankzij een bezoek van Dracula?quote:Op woensdag 30 september 2020 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ben je stil vandaag?
a. Buikpijn
b. De zon schijnt hard
c. Dracula
d. Een combinatie van bovenstaande opties
Kleine getinte vleermuizenquote:Op woensdag 30 september 2020 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Buikpuin doordat het schijnende zonnetje geen optie meer is dankzij een bezoek van Dracula?
Bosinator incomingquote:
Of UitStrijkje.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:51 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat ik voor BeStraling ga.
quote:Op woensdag 30 september 2020 14:51 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat ik voor BeStraling ga.
in dit geval nietquote:Op woensdag 30 september 2020 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang.
Ben jij niet ooit Ijsmeis geweest?quote:Op woensdag 30 september 2020 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ergens wel prettig om te weten dat IJs een stokoud, ongebruikt account is.
kdvlt?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:02 schreef LTVDK het volgende:
Zelfs al zou ik mijn username willen veranderen zou ik niet weten waarin
Dat zou echt helemaal nergens op slaanquote:
ja vandaag winkracht 16 dus zo plat mogelijk op het strand bikkelenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb je beetje lekker weer daar?
Bitterbal is wel oerhollandsch.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
k ben erg blij met bitterbal. denkt men tenmimste niet meer dat ik een moslim ben
preciesquote:Op woensdag 30 september 2020 15:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bitterbal is wel oerhollandsch.
Ja, maar stokoude, ongebruikte accounts kan je ook aanvragen.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat die al bestond? En dan denken mensen waarschijnlijk ook dat je IJsmeis bent
Nicequote:Op woensdag 30 september 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vandaag winkracht 16 dus zo plat mogelijk op het strand bikkelentemp is goed maar wind wat fris :p
Ik dacht dat ik laatst iemand zag posten met de naam IJs, maar daar zal nog wel iets anders achter hebben gestaan danquote:Op woensdag 30 september 2020 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar stokoude, ongebruikte accounts kan je ook aanvragen.
Al is dat van IJsmeis wel een goeie.
Er stond 0 posts in het profiel iig.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik laatst iemand zag posten met de naam IJs, maar daar zal nog wel iets anders achter hebben gestaan dan
Wald een optie?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:12 schreef Bos81 het volgende:
Het wordt iig geen Bos, die nieuwe nick van mij
'Verzamelingvanbomen'quote:Op woensdag 30 september 2020 15:12 schreef Bos81 het volgende:
Het wordt iig geen Bos, die nieuwe nick van mij
Anders kan UitSchot ook nog.quote:
Ik kan IJsdraakje en Rocknijntje nooit uit elkaar houdenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik had tot een paar jaar terug moeite om IJsdraakje en Drakin uit elkaar te houden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had tot voor kort moeite met Rocknijntje en IJsdraakjequote:Op woensdag 30 september 2020 15:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik had tot een paar jaar terug moeite om IJsdraakje en Drakin uit elkaar te houden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh lol, ben dus niet de enigequote:Op woensdag 30 september 2020 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan IJsdraakje en Rocknijntje nooit uit elkaar houden
Serieus, wat zijn jullie slechte luisteraars/lezers zeg.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:16 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet nog steeds niet of Joop nou bij IJs of Nijn hoort
Bij mij.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:16 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet nog steeds niet of Joop nou bij IJs of Nijn hoort
Ja lastig die twee uit elkaar te houdenquote:
Het is de IJ-klank die me in verwarring brengt denk ik. En ik zie op mobiel ook geen UI's, anders had dat waarschijnlijk wel geholpenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus, wat zijn jullie slechte luisteraars/lezers zeg.
quote:Op woensdag 30 september 2020 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar wij zijn dan ook echte autisten die niet tegen verandering kunnen
Ik wel,quote:Op woensdag 30 september 2020 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan IJsdraakje en Rocknijntje nooit uit elkaar houden
namen en rugnummersquote:Op woensdag 30 september 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn wel een paar compleet nietszeggende posters hier die redelijk wat meeposten en die zijn zoooo saai en voorspelbaar en vlak en muisgrijs dat ik die totaal niet uit elkaar kan houden
Ja sorryquote:Op woensdag 30 september 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn wel een paar compleet nietszeggende posters hier die redelijk wat meeposten en die zijn zoooo saai en voorspelbaar en vlak en muisgrijs dat ik die totaal niet uit elkaar kan houden
Ik heb niemand in een apart kleurtje, vind ik maar irritant iedereen is gelijk voor mijquote:Op woensdag 30 september 2020 15:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wel,![]()
![]()
Rocknijntje is een vriend, dus zie ik een ander kleurtje bij haar posts
Zelfs bitterbal niet?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb niemand in een apart kleurtje, vind ik maar irritant iedereen is gelijk voor mij
Nopequote:
Ik heb allebei niet.. weet niet eens of dat kan met mijn abo, even zien.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, friends. Ik heb alleen maar foes ingesteld.
Dus aan een bitterbal likken of aan een kroket maakt je niet uit?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb niemand in een apart kleurtje, vind ik maar irritant iedereen is gelijk voor mij
Ik zag het net ook pas, gewoon een paar geblockte users.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb allebei niet.. weet niet eens of dat kan met mijn abo, even zien.
Met alleen een beetje likken kom je niet bij de ragout uit he.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus aan een bitterbal likken of aan een kroket maakt je niet uit?
quote:Op woensdag 30 september 2020 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NopeAl is dat wel de enige in mijn vriendenlijst dus die heeft wel een groen vinkje
Ik wist niet eens wat foes waren tot voor kortquote:Op woensdag 30 september 2020 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, friends. Ik heb alleen maar foes ingesteld.
En er gaat thuis toch een zoemer af als zij online verschijnt?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NopeAl is dat wel de enige in mijn vriendenlijst dus die heeft wel een groen vinkje
ja vind ik welquote:Op woensdag 30 september 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bruin kleurtje zou wel passend zijn, toch?
Zo, welkom op het internet Haags.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wat foes waren tot voor kort
ja en van die rode alarm lampenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En er gaat thuis toch een zoemer af als zij online verschijnt?
Meer een soort luchtalarm vanwege de metersdikke bunkerdeuren die sluiten.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En er gaat thuis toch een zoemer af als zij online verschijnt?
Deuren automatisch op slot en rolluiken naar beneden.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en van die rode alarm lampen
Never with English opgelet on the school for little Hagenezen?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wat foes waren tot voor kort
Die kent alleen tfoes.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Never with English opgelet on the school for little Hagenezen?
Yes bye, you can the tree inquote:Op woensdag 30 september 2020 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Never with English opgelet on the school for little Hagenezen?
quote:Op woensdag 30 september 2020 15:34 schreef Karzai het volgende:
Ik wilde de was eruit halen maar drukte op het verkeerde knopje, nu draait ie em nog een keer
quote:Op woensdag 30 september 2020 15:34 schreef Karzai het volgende:
Ik wilde de was eruit halen maar drukte op het verkeerde knopje, nu draait ie em nog een keer
Ik zit naar iets met kip en tomaten te zoeken, want dat heb ik in huisquote:Op woensdag 30 september 2020 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga voor "groente die we nog hebben" met tomatensaus van gisteren en een ei ofzo. Geen zin in weer supermarkten.
Lekker op pikachu knagen.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:41 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat ik lekker lui voor een poke bowl ga.
Volgens mij ben jij echt zo'n enorme droogklootquote:Op woensdag 30 september 2020 15:34 schreef Karzai het volgende:
Omg Bos ook al een andere naam, ik kan hier niet mee omgaanquote:
Ik kan ook een andere UI nemenquote:Op woensdag 30 september 2020 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omg Bos ook al een andere naam, ik kan hier niet mee omgaan
Al is dit beter dan de naamsverandering van Haags
Nee dat is teveel van het goedequote:Op woensdag 30 september 2020 16:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan ook een andere UI nemen![]()
Volbietquote:
of Zwespri of Zwispri...quote:Op woensdag 30 september 2020 16:03 schreef kwiwi het volgende:
misschien moet ik van mijne "kiwimetspraakgebrek" maken..
'harigfrwuit'quote:Op woensdag 30 september 2020 16:03 schreef kwiwi het volgende:
misschien moet ik van mijne "kiwimetspraakgebrek" maken..
UitSlag heeft een nieuwe UI, daar staat volbeat in.quote:
Ik ga ook zo aan het eten beginnen, maar eerst Sjefke nog een keer uitlatenquote:Op woensdag 30 september 2020 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet zo naar de garage, auto ophalen. En dan maar eens koken
quote:Op woensdag 30 september 2020 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet zo naar de garage, auto ophalen. En dan maar eens koken
Ik was ijs aan het eten.quote:
het is dat "doordebomenzieikhetbosniet" wat lang isquote:Op woensdag 30 september 2020 14:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Frietquote:
Hij komt hij kom de goedequote:Op woensdag 30 september 2020 17:01 schreef mschol het volgende:
heeeeeel langzaam komt die mondkapjesplicht in zicht..
Wat staat hier?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij komt hij kom de goede
K zie de sint en zwarte piet smiley niet?
Kloptquote:Op woensdag 30 september 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja advies en het bij de winkeliers/ondernemers laten is ook niet tof
quote:Op woensdag 30 september 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij komt hij kom de goede
K zie de sint en zwarte piet smiley niet?
Op mobiel heb ik ze niet.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wilde dus de sint smiley plaatsen :p
Dat is een van de standaard TT's in de VBL SCquote:
Dat weet ik (alleen maar omdat iemand 'm hier eens gebruikte)quote:Op woensdag 30 september 2020 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is een van de standaard TT's in de VBL SC![]()
Ja wat leuk johquote:Op woensdag 30 september 2020 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is een van de standaard TT's in de VBL SC![]()
quote:Op woensdag 30 september 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb k een correcte verzameling va smileys dan?
quote:Het kabinet komt voor heel Nederland met het advies om in winkels en andere voor het publiek toegankelijke binnenruimten vanaf nu een mondkapje te dragen. Premier Rutte zei in een coronadebat in de Tweede Kamer dat op die manier zoveel mogelijk één lijn wordt getrokken.
https://nos.nl/artikel/23(...)n-binnenruimtes.html
Nou echt leuk vind ik het ook niet hoor, wellicht dat dequote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Once you go white you never have spijt
Kloptquote:Op woensdag 30 september 2020 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik jou geen type voor.
quote:Op woensdag 30 september 2020 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Once you go white you never have spijt
Then you have te lang in de pan gelegen.quote:
daarom de nadruk op heel langzaamquote:Op woensdag 30 september 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja advies en het bij de winkeliers/ondernemers laten is ook niet tof
quote:
Net als bij de fiets die ik tevergeefs in elkaar heb proberen te zettenquote:Op woensdag 30 september 2020 17:42 schreef mschol het volgende:
zeker gezien er niet echt een handleiding bij zit
alleen een schematische tekening ding
dit is gelukkig minder lastig vermoed ik..quote:Op woensdag 30 september 2020 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net als bij de fiets die ik tevergeefs in elkaar heb proberen te zetten
Heb je nou al wat Grieks gegeten ondertussen?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
Ik eet echt de lekkerste pasta cabonara ooit maar hij valt zo zwaar
Misschien wat rustiger eten en niet heel het bord binnen 2 minuten leegvreten?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
Ik eet echt de lekkerste pasta cabonara ooit maar hij valt zo zwaar
Gewoon het bord laten staan en enkel dat wat er op ligt naar binnen schuiven..quote:Op woensdag 30 september 2020 17:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wat rustiger eten en niet heel het bord binnen 2 minuten leegvreten?
In een blender en dan in een grote teug drie liter opdrinken.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die groenten dingen. Tsasiki en souflakiquote:Op woensdag 30 september 2020 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je nou al wat Grieks gegeten ondertussen?
K heb af en toe pauze genomenquote:Op woensdag 30 september 2020 17:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2020 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je dat vuilnis nou al weggegooid?
Neequote:Op woensdag 30 september 2020 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat die stinkzak al buiten?
Ja die komen op je vuilnis af slimmerikquote:Op woensdag 30 september 2020 17:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ze komen van buiten. De deur stond open.
Dan is het maar goed dat ik de deur dicht heb gedaan nuquote:Op woensdag 30 september 2020 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die komen op je vuilnis af slimmerik
Eehm, souflaki is een vleesspies?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die groenten dingen. Tsasiki en souflaki
:p.
Ja :pquote:Op woensdag 30 september 2020 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, souflaki is een vleesspies?
Ja goor man.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neee bedoel allemaal verschillende dingen die k heb gegeten :pquote:Op woensdag 30 september 2020 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zat zeker een verdwaald stukje ui tussen?
Heb je al baklava op?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
Niet wachten of zo nee gelijk dat dessert er achter aan
Jum https://imgur.com/gallery/O2MAEOI
Andere groenten zoals een schnitzel en spek?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neee bedoel allemaal verschillende dingen die k heb gegeten :p
Je somde het echt zo op van, ik heb groenten op zoals tzaziki en souflakiquote:Op woensdag 30 september 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neee bedoel allemaal verschillende dingen die k heb gegeten :p
Griekse snikkelquote:Op woensdag 30 september 2020 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2020 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Andere groenten zoals een schnitzel en spek?
tzatziki is Grieks ejaculatievloeistof??quote:
Is dat Grieks?quote:
Had eigenlijk wel gyros verwachtquote:Op woensdag 30 september 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die groenten dingen. Tsasiki en souflaki
:p.
ejaculaatquote:Op woensdag 30 september 2020 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
tzatziki is Grieks ejaculatievloeistof??
Ja, alleen moet je dat niet zeggen in de buurt van een Ottomaanquote:
Ja hoor :pquote:Op woensdag 30 september 2020 17:57 schreef Amarantha het volgende:
Bitterbal kun je even wat in een envelop opsturen?
Op z’n Grieks :’)quote:Op woensdag 30 september 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
weet niet hoe k zo die berg op kom
Eerst je linkerbeen vooruit en dan je rechterbeen vooruit, net zo lang tot je er bent.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
weet niet hoe k zo die berg op kom
quote:Op woensdag 30 september 2020 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, alleen moet je dat niet zeggen in de buurt van een Ottomaan
Alles laten asfalteren?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:06 schreef Amarantha het volgende:
En die van de buurvrouw meteen ook maar.
Ook een beetje pittig?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee alles is weer helemaal kort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yay fun![]()
quote:Op woensdag 30 september 2020 18:19 schreef mschol het volgende:
i was mistaken...Is dat om alleen een beeldschermpje aan op te hangen of bouw je er tegelijkertijd ook nog een stellingkast meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yay fun
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Bos wat doe je??quote:Op woensdag 30 september 2020 14:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
i was mistaken...Succes, jij liever dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yay fun![]()
een stelling voor 3 monitorenquote:Op woensdag 30 september 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat om alleen een beeldschermpje aan op te hangen of bouw je er tegelijkertijd ook nog een stellingkast mee
Ben ik blij dat ik geen monitoren heb, veel te veel gedoe dit allemaal hoorquote:Op woensdag 30 september 2020 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
een stelling voor 3 monitoren
gewoon een zeer degelijke stand.. aluminium profielen enzo
'Eens wat leuks'quote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen monitoren heb, veel te veel gedoe dit allemaal hoor
Ben ik blij dat ik met een laptop tevreden benquote:Op woensdag 30 september 2020 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]dit doe je dan ook alleen als je echt fantiek bent.. (kost ook 300 euro; er zijn goedkopere bureaublad steunen)
dit soort stellingen vind je normaal gesproken meestal in die simrigs
Klinkt als pornoquote:Op woensdag 30 september 2020 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]dit doe je dan ook alleen als je echt fantiek bent.. (kost ook 300 euro; er zijn goedkopere bureaublad steunen)
Nu al???quote:Op woensdag 30 september 2020 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
zoooooooooooooooo.... tijd voor koek en koffie
Vandaag?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is er vandaag met jou en porno?
benieuwd naar het eind resultaat ;pquote:Op woensdag 30 september 2020 18:43 schreef mschol het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2020 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is er vandaag met jou en porno?
Is vrij normaal voor Molo.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh is dat altijd zo? Was me niet opgevallen
en jullie maar denken dat ik vies wasquote:Op woensdag 30 september 2020 18:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is vrij normaal voor Molo.![]()
Of dingen als pusbulten uitknijpen enzo.
Ieder vies op z'n eigen manier.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en jullie maar denken dat ik vies was
ja hoop zo nog lekker te kunnen poepenquote:Op woensdag 30 september 2020 18:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ieder vies op z'n eigen manier.
i was mistaken...Tot over een paar dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yay fun![]()
Henk Gnoom. Even checken op facebook.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
mijn beneden buurman was laatst bij mij in de woonkamer. dus hij ziet 2 schermen.
vraagt die; heb je aan 1 niet genoeg...?
Nou je ziet 2 staan toch Henk
nee benedenquote:Op woensdag 30 september 2020 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Henk Gnoom. Even checken op facebook.
als laatste in de europese uniequote:Op woensdag 30 september 2020 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)s-in-openbare-ruimte
Mondkapjesgenot in het hele land nu.
Maar nog steeds vrijblijvend.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dus doe ik m nog steeds niet op
Vaar je onder Nederlandse vlag?quote:Op woensdag 30 september 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dus doe ik m nog steeds niet op
Prima, morgen komt mijn haaienmasker.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, misschien toch ook maar een paar herbruikbare bestellen danquote:Op woensdag 30 september 2020 19:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima, morgen komt mijn haaienmasker.
Zolang t geen plicht is doe ik m niet op.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vaar je onder Nederlandse vlag?
Dit is zo'n heerlijke versiequote:Op woensdag 30 september 2020 19:22 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben weer in dat hoekje van YT aangekomen, tijd om te gaan koken denk ik
Dat laatste moet dan wel even geleden zijn...quote:Op woensdag 30 september 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bos wat doe je??
Ook al mij Stalken op LinkedIn
quote:Op woensdag 30 september 2020 19:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit is zo'n heerlijke versie![]()
![]()
![]()
#waardeer
Phehehe, goeie usernamequote:Op woensdag 30 september 2020 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat laatste moet dan wel even geleden zijn...![]()
Da's eik ook bijna alleen maar leuk voor kneuzen en aandachtshoeren. Zie niet echt toegevoegde waarde voor het forum. Wel goed dat er weer aan 1 en ander gewerkt wordt maar hij zou dat nooit allemaal in zijn eentje moeten hoeven doen.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Al die mensen die nu gezellig gaan wisselen en wisselen
meld je je nu aan als vrijwilliger?quote:Op woensdag 30 september 2020 19:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's eik ook bijna alleen maar leuk voor kneuzen en aandachtshoeren. Zie niet echt toegevoegde waarde voor het forum. Wel goed dat er weer aan 1 en ander gewerkt wordt maar hij zou dat nooit allemaal in zijn eentje moeten hoeven doen.
Of het een toegevoegde waarde heeft weet ik niet, maar het levert wel geld op dat hard nodig is.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's eik ook bijna alleen maar leuk voor kneuzen en aandachtshoeren. Zie niet echt toegevoegde waarde voor het forum. Wel goed dat er weer aan 1 en ander gewerkt wordt maar hij zou dat nooit allemaal in zijn eentje moeten hoeven doen.
Hij is de laatste persoon die dat sowieso zou moeten doen als je het mij vraagtquote:Op woensdag 30 september 2020 19:49 schreef Modus het volgende:
[..]
De mogelijkheid tot nickchange levert geld op?quote:Op woensdag 30 september 2020 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of het een toegevoegde waarde heeft weet ik niet, maar het levert wel geld op dat hard nodig is.
Ja, kost ¤15,-quote:Op woensdag 30 september 2020 19:56 schreef Modus het volgende:
[..]
De mogelijkheid tot nickchange levert geld op?
Wat zou ik dan moeten als het uitsterft, is niet echt een alternatiefquote:Op woensdag 30 september 2020 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij is de laatste persoon die dat sowieso zou moeten doen als je het mij vraagt
Maar goed, dat doet men niet en het is ook wel best
Als Fok me de strot uit komt kap ik er gewoon lekker mee
En soms wel zin in
Maar zal vast ergens gaan uitsterven. Het zij zo
Oh dat had ik gemist. Nahja allemaal wel weer korte termijnbeleid. Daarmee verder niet suggererend dat ik het beter weet.quote:
hou je nog wel tijd over dan?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen weer reisdagje. Het zou heel soepel kunnen allemaal. Ik verwacht dat ik er weer een hele dag mee kwijt ben
Ik ook.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij is de laatste persoon die dat sowieso zou moeten doen als je het mij vraagt
Maar goed, dat doet men niet en het is ook wel best
Als Fok me de strot uit komt kap ik er gewoon lekker mee
En soms wel zin in
Maar zal vast ergens gaan uitsterven. Het zij zo
Moet je voor ingelogd zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig denk ik. Maar ik vind het reizen op zich ook wel leuk.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hou je nog wel tijd over dan?
9292.gr kennen ze zeker ook niet danquote:Op woensdag 30 september 2020 20:03 schreef liesje1979 het volgende:
Je hebt hier dus een busbedrijf. Die heeft voor elke bestemming ongeveer een eigen website.Bus laten aansluiten op elkaar hebben ze hier nog nooit van gehoord en vanaf de meeste plaatsen gaat er 1 bus in de ochtend. En 1 in de middag, Met wat geluk ook nog 1 in de avond. Ik start morgen rond 7 uur en ben er eigenlijk wel zeker van dat ik op mijn bestemming kom. Maar ik verwacht wachten, heel veel wachten.
Waarom huur je geen auto?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:03 schreef liesje1979 het volgende:
Je hebt hier dus een busbedrijf. Die heeft voor elke bestemming ongeveer een eigen website.Bus laten aansluiten op elkaar hebben ze hier nog nooit van gehoord en vanaf de meeste plaatsen gaat er 1 bus in de ochtend. En 1 in de middag, Met wat geluk ook nog 1 in de avond. Ik start morgen rond 7 uur en ben er eigenlijk wel zeker van dat ik op mijn bestemming kom. Maar ik verwacht wachten, heel veel wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |