kdvlt?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:02 schreef LTVDK het volgende:
Zelfs al zou ik mijn username willen veranderen zou ik niet weten waarin
Dat zou echt helemaal nergens op slaanquote:
ja vandaag winkracht 16 dus zo plat mogelijk op het strand bikkelenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb je beetje lekker weer daar?
Bitterbal is wel oerhollandsch.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
k ben erg blij met bitterbal. denkt men tenmimste niet meer dat ik een moslim ben
preciesquote:Op woensdag 30 september 2020 15:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bitterbal is wel oerhollandsch.
Ja, maar stokoude, ongebruikte accounts kan je ook aanvragen.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat die al bestond? En dan denken mensen waarschijnlijk ook dat je IJsmeis bent
Nicequote:Op woensdag 30 september 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vandaag winkracht 16 dus zo plat mogelijk op het strand bikkelentemp is goed maar wind wat fris :p
Ik dacht dat ik laatst iemand zag posten met de naam IJs, maar daar zal nog wel iets anders achter hebben gestaan danquote:Op woensdag 30 september 2020 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar stokoude, ongebruikte accounts kan je ook aanvragen.
Al is dat van IJsmeis wel een goeie.
Er stond 0 posts in het profiel iig.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik laatst iemand zag posten met de naam IJs, maar daar zal nog wel iets anders achter hebben gestaan dan
Wald een optie?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:12 schreef Bos81 het volgende:
Het wordt iig geen Bos, die nieuwe nick van mij
'Verzamelingvanbomen'quote:Op woensdag 30 september 2020 15:12 schreef Bos81 het volgende:
Het wordt iig geen Bos, die nieuwe nick van mij
Anders kan UitSchot ook nog.quote:
Ik kan IJsdraakje en Rocknijntje nooit uit elkaar houdenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik had tot een paar jaar terug moeite om IJsdraakje en Drakin uit elkaar te houden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had tot voor kort moeite met Rocknijntje en IJsdraakjequote:Op woensdag 30 september 2020 15:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik had tot een paar jaar terug moeite om IJsdraakje en Drakin uit elkaar te houden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh lol, ben dus niet de enigequote:Op woensdag 30 september 2020 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan IJsdraakje en Rocknijntje nooit uit elkaar houden
Serieus, wat zijn jullie slechte luisteraars/lezers zeg.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:16 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet nog steeds niet of Joop nou bij IJs of Nijn hoort
Bij mij.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:16 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet nog steeds niet of Joop nou bij IJs of Nijn hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |