Anders kan UitSchot ook nog.quote:
Ik kan IJsdraakje en Rocknijntje nooit uit elkaar houdenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik had tot een paar jaar terug moeite om IJsdraakje en Drakin uit elkaar te houden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had tot voor kort moeite met Rocknijntje en IJsdraakjequote:Op woensdag 30 september 2020 15:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik had tot een paar jaar terug moeite om IJsdraakje en Drakin uit elkaar te houden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh lol, ben dus niet de enigequote:Op woensdag 30 september 2020 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan IJsdraakje en Rocknijntje nooit uit elkaar houden
Serieus, wat zijn jullie slechte luisteraars/lezers zeg.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:16 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet nog steeds niet of Joop nou bij IJs of Nijn hoort
Bij mij.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:16 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet nog steeds niet of Joop nou bij IJs of Nijn hoort
Ja lastig die twee uit elkaar te houdenquote:
Het is de IJ-klank die me in verwarring brengt denk ik. En ik zie op mobiel ook geen UI's, anders had dat waarschijnlijk wel geholpenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus, wat zijn jullie slechte luisteraars/lezers zeg.
quote:Op woensdag 30 september 2020 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar wij zijn dan ook echte autisten die niet tegen verandering kunnen
Ik wel,quote:Op woensdag 30 september 2020 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan IJsdraakje en Rocknijntje nooit uit elkaar houden
namen en rugnummersquote:Op woensdag 30 september 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn wel een paar compleet nietszeggende posters hier die redelijk wat meeposten en die zijn zoooo saai en voorspelbaar en vlak en muisgrijs dat ik die totaal niet uit elkaar kan houden
Ja sorryquote:Op woensdag 30 september 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn wel een paar compleet nietszeggende posters hier die redelijk wat meeposten en die zijn zoooo saai en voorspelbaar en vlak en muisgrijs dat ik die totaal niet uit elkaar kan houden
Ik heb niemand in een apart kleurtje, vind ik maar irritant iedereen is gelijk voor mijquote:Op woensdag 30 september 2020 15:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wel,![]()
![]()
Rocknijntje is een vriend, dus zie ik een ander kleurtje bij haar posts
Zelfs bitterbal niet?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb niemand in een apart kleurtje, vind ik maar irritant iedereen is gelijk voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |