dit is gelukkig minder lastig vermoed ik..quote:Op woensdag 30 september 2020 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net als bij de fiets die ik tevergeefs in elkaar heb proberen te zetten
Heb je nou al wat Grieks gegeten ondertussen?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
Ik eet echt de lekkerste pasta cabonara ooit maar hij valt zo zwaar
Misschien wat rustiger eten en niet heel het bord binnen 2 minuten leegvreten?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
Ik eet echt de lekkerste pasta cabonara ooit maar hij valt zo zwaar
Gewoon het bord laten staan en enkel dat wat er op ligt naar binnen schuiven..quote:Op woensdag 30 september 2020 17:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wat rustiger eten en niet heel het bord binnen 2 minuten leegvreten?
In een blender en dan in een grote teug drie liter opdrinken.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die groenten dingen. Tsasiki en souflakiquote:Op woensdag 30 september 2020 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je nou al wat Grieks gegeten ondertussen?
K heb af en toe pauze genomenquote:Op woensdag 30 september 2020 17:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2020 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je dat vuilnis nou al weggegooid?
Neequote:Op woensdag 30 september 2020 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat die stinkzak al buiten?
Ja die komen op je vuilnis af slimmerikquote:Op woensdag 30 september 2020 17:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ze komen van buiten. De deur stond open.
Dan is het maar goed dat ik de deur dicht heb gedaan nuquote:Op woensdag 30 september 2020 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die komen op je vuilnis af slimmerik
Eehm, souflaki is een vleesspies?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die groenten dingen. Tsasiki en souflaki
:p.
Ja :pquote:Op woensdag 30 september 2020 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, souflaki is een vleesspies?
Ja goor man.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neee bedoel allemaal verschillende dingen die k heb gegeten :pquote:Op woensdag 30 september 2020 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zat zeker een verdwaald stukje ui tussen?
Heb je al baklava op?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
Niet wachten of zo nee gelijk dat dessert er achter aan
Jum https://imgur.com/gallery/O2MAEOI
Andere groenten zoals een schnitzel en spek?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neee bedoel allemaal verschillende dingen die k heb gegeten :p
Je somde het echt zo op van, ik heb groenten op zoals tzaziki en souflakiquote:Op woensdag 30 september 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neee bedoel allemaal verschillende dingen die k heb gegeten :p
Griekse snikkelquote:Op woensdag 30 september 2020 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2020 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Andere groenten zoals een schnitzel en spek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |