Dit is zo'n heerlijke versiequote:Op woensdag 30 september 2020 19:22 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben weer in dat hoekje van YT aangekomen, tijd om te gaan koken denk ik
Dat laatste moet dan wel even geleden zijn...quote:Op woensdag 30 september 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bos wat doe je??
Ook al mij Stalken op LinkedIn
quote:Op woensdag 30 september 2020 19:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit is zo'n heerlijke versie![]()
![]()
![]()
#waardeer
Phehehe, goeie usernamequote:Op woensdag 30 september 2020 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat laatste moet dan wel even geleden zijn...![]()
Da's eik ook bijna alleen maar leuk voor kneuzen en aandachtshoeren. Zie niet echt toegevoegde waarde voor het forum. Wel goed dat er weer aan 1 en ander gewerkt wordt maar hij zou dat nooit allemaal in zijn eentje moeten hoeven doen.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Al die mensen die nu gezellig gaan wisselen en wisselen
meld je je nu aan als vrijwilliger?quote:Op woensdag 30 september 2020 19:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's eik ook bijna alleen maar leuk voor kneuzen en aandachtshoeren. Zie niet echt toegevoegde waarde voor het forum. Wel goed dat er weer aan 1 en ander gewerkt wordt maar hij zou dat nooit allemaal in zijn eentje moeten hoeven doen.
Of het een toegevoegde waarde heeft weet ik niet, maar het levert wel geld op dat hard nodig is.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's eik ook bijna alleen maar leuk voor kneuzen en aandachtshoeren. Zie niet echt toegevoegde waarde voor het forum. Wel goed dat er weer aan 1 en ander gewerkt wordt maar hij zou dat nooit allemaal in zijn eentje moeten hoeven doen.
Hij is de laatste persoon die dat sowieso zou moeten doen als je het mij vraagtquote:Op woensdag 30 september 2020 19:49 schreef Modus het volgende:
[..]
De mogelijkheid tot nickchange levert geld op?quote:Op woensdag 30 september 2020 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of het een toegevoegde waarde heeft weet ik niet, maar het levert wel geld op dat hard nodig is.
Ja, kost ¤15,-quote:Op woensdag 30 september 2020 19:56 schreef Modus het volgende:
[..]
De mogelijkheid tot nickchange levert geld op?
Wat zou ik dan moeten als het uitsterft, is niet echt een alternatiefquote:Op woensdag 30 september 2020 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij is de laatste persoon die dat sowieso zou moeten doen als je het mij vraagt
Maar goed, dat doet men niet en het is ook wel best
Als Fok me de strot uit komt kap ik er gewoon lekker mee
En soms wel zin in
Maar zal vast ergens gaan uitsterven. Het zij zo
Oh dat had ik gemist. Nahja allemaal wel weer korte termijnbeleid. Daarmee verder niet suggererend dat ik het beter weet.quote:
hou je nog wel tijd over dan?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen weer reisdagje. Het zou heel soepel kunnen allemaal. Ik verwacht dat ik er weer een hele dag mee kwijt ben
Ik ook.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij is de laatste persoon die dat sowieso zou moeten doen als je het mij vraagt
Maar goed, dat doet men niet en het is ook wel best
Als Fok me de strot uit komt kap ik er gewoon lekker mee
En soms wel zin in
Maar zal vast ergens gaan uitsterven. Het zij zo
Moet je voor ingelogd zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig denk ik. Maar ik vind het reizen op zich ook wel leuk.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hou je nog wel tijd over dan?
9292.gr kennen ze zeker ook niet danquote:Op woensdag 30 september 2020 20:03 schreef liesje1979 het volgende:
Je hebt hier dus een busbedrijf. Die heeft voor elke bestemming ongeveer een eigen website.Bus laten aansluiten op elkaar hebben ze hier nog nooit van gehoord en vanaf de meeste plaatsen gaat er 1 bus in de ochtend. En 1 in de middag, Met wat geluk ook nog 1 in de avond. Ik start morgen rond 7 uur en ben er eigenlijk wel zeker van dat ik op mijn bestemming kom. Maar ik verwacht wachten, heel veel wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |