quote:Op woensdag 30 september 2020 15:34 schreef Karzai het volgende:
Ik wilde de was eruit halen maar drukte op het verkeerde knopje, nu draait ie em nog een keer
quote:Op woensdag 30 september 2020 15:34 schreef Karzai het volgende:
Ik wilde de was eruit halen maar drukte op het verkeerde knopje, nu draait ie em nog een keer
Ik zit naar iets met kip en tomaten te zoeken, want dat heb ik in huisquote:Op woensdag 30 september 2020 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga voor "groente die we nog hebben" met tomatensaus van gisteren en een ei ofzo. Geen zin in weer supermarkten.
Lekker op pikachu knagen.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:41 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat ik lekker lui voor een poke bowl ga.
Volgens mij ben jij echt zo'n enorme droogklootquote:Op woensdag 30 september 2020 15:34 schreef Karzai het volgende:
Omg Bos ook al een andere naam, ik kan hier niet mee omgaanquote:
Ik kan ook een andere UI nemenquote:Op woensdag 30 september 2020 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omg Bos ook al een andere naam, ik kan hier niet mee omgaan
Al is dit beter dan de naamsverandering van Haags
Nee dat is teveel van het goedequote:Op woensdag 30 september 2020 16:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan ook een andere UI nemen![]()
Volbietquote:
of Zwespri of Zwispri...quote:Op woensdag 30 september 2020 16:03 schreef kwiwi het volgende:
misschien moet ik van mijne "kiwimetspraakgebrek" maken..
'harigfrwuit'quote:Op woensdag 30 september 2020 16:03 schreef kwiwi het volgende:
misschien moet ik van mijne "kiwimetspraakgebrek" maken..
UitSlag heeft een nieuwe UI, daar staat volbeat in.quote:
Ik ga ook zo aan het eten beginnen, maar eerst Sjefke nog een keer uitlatenquote:Op woensdag 30 september 2020 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet zo naar de garage, auto ophalen. En dan maar eens koken
quote:Op woensdag 30 september 2020 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet zo naar de garage, auto ophalen. En dan maar eens koken
Ik was ijs aan het eten.quote:
het is dat "doordebomenzieikhetbosniet" wat lang isquote:Op woensdag 30 september 2020 14:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eigenlijk zonder de 81, maar die bestaat dacht ik al
Frietquote:
Hij komt hij kom de goedequote:Op woensdag 30 september 2020 17:01 schreef mschol het volgende:
heeeeeel langzaam komt die mondkapjesplicht in zicht..
Wat staat hier?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij komt hij kom de goede
K zie de sint en zwarte piet smiley niet?
Kloptquote:Op woensdag 30 september 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja advies en het bij de winkeliers/ondernemers laten is ook niet tof
quote:Op woensdag 30 september 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij komt hij kom de goede
K zie de sint en zwarte piet smiley niet?
Op mobiel heb ik ze niet.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wilde dus de sint smiley plaatsen :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |