Nopequote:
Ik heb allebei niet.. weet niet eens of dat kan met mijn abo, even zien.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, friends. Ik heb alleen maar foes ingesteld.
Dus aan een bitterbal likken of aan een kroket maakt je niet uit?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb niemand in een apart kleurtje, vind ik maar irritant iedereen is gelijk voor mij
Ik zag het net ook pas, gewoon een paar geblockte users.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb allebei niet.. weet niet eens of dat kan met mijn abo, even zien.
Met alleen een beetje likken kom je niet bij de ragout uit he.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus aan een bitterbal likken of aan een kroket maakt je niet uit?
quote:Op woensdag 30 september 2020 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NopeAl is dat wel de enige in mijn vriendenlijst dus die heeft wel een groen vinkje
Ik wist niet eens wat foes waren tot voor kortquote:Op woensdag 30 september 2020 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, friends. Ik heb alleen maar foes ingesteld.
En er gaat thuis toch een zoemer af als zij online verschijnt?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NopeAl is dat wel de enige in mijn vriendenlijst dus die heeft wel een groen vinkje
ja vind ik welquote:Op woensdag 30 september 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bruin kleurtje zou wel passend zijn, toch?
Zo, welkom op het internet Haags.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wat foes waren tot voor kort
ja en van die rode alarm lampenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En er gaat thuis toch een zoemer af als zij online verschijnt?
Meer een soort luchtalarm vanwege de metersdikke bunkerdeuren die sluiten.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En er gaat thuis toch een zoemer af als zij online verschijnt?
Deuren automatisch op slot en rolluiken naar beneden.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en van die rode alarm lampen
Never with English opgelet on the school for little Hagenezen?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wat foes waren tot voor kort
Die kent alleen tfoes.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Never with English opgelet on the school for little Hagenezen?
Yes bye, you can the tree inquote:Op woensdag 30 september 2020 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Never with English opgelet on the school for little Hagenezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |