quote:
bitterbal vreet dat wel weg ahahahaquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Kaas en chocola lijkt me geen beste combinatie.
Jawelquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Kaas en chocola lijkt me geen beste combinatie.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:49 schreef Molo het volgende:
dat je wilde plaatsen:
[..]Net de Lambada gedanst hier door de kamer Geloof dat mijn kind me nu op wil geven voor een gesticht, zo keek ze iig
Ik ben al vergeven aan Medusa ofwel Persephonequote:
Voor een gewoon kaartje?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Jezus het kost tegenwoordig ruim vier euro om een kaartje te sturen. Dat is negen gulden.
Via Greetz in elk geval, maar een gewoon kaartje zal niet veel goedkoper zijn. 91 cent voor een postzegel.quote:
een postzegel is genoeg voor een kaartje, ¤0,91quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Jezus het kost tegenwoordig ruim vier euro om een kaartje te sturen. Dat is negen gulden.
O, ik stuur eigenlijk nooit kaartjesquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Via Greetz in elk geval, maar een gewoon kaartje zal niet veel goedkoper zijn. 91 cent voor een postzegel.
Ik bedoelde ook het kaartje zelf. Als postzegels vier euro gaan kosten kan ik er net zo goed zelf naartoe rijden om het in de brievenbus te frotten.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:56 schreef mschol het volgende:
[..]
een postzegel is genoeg voor een kaartje, ¤0,91
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Appje kan ookquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Een kaartje? Is dat een uitgeprint mailtje?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:52 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben al vergeven aan Medusa ofwel Persephone
quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, deze unit die hier nu de windmolens aan het plaatsen isgeef em een zetje, zo plof op z'n zijkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik wel zo karig, als iemand niet de moeite neemt om een kaartje te sturen met een verjaardag, en dan een appje of een berichtje op Facebook zet. Ik kap ook maar met de echte kaartjes, blijkbaar boeit het niemand.quote:
Alsof iemand nog een reëel besef heeft van de koopkracht van een gulden. Never mind 20 jaar inflatiequote:Op dinsdag 29 september 2020 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn nu mensen bij he ...quote:
Denk dat ik een paar duizend ton te licht ben daarvoor, dat kleine stukje windmolen dat er naast staat is al iets van 25/30 meter hoogquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:00 schreef mschol het volgende:
[..]
geef em een zetje, zo plof op z'n zijkant
De bezorgvakken van Picnic druppelen ook weer vol zie ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:04 schreef Modus het volgende:
In de Appie waren ineens weer de mandjes weg en winkelwagentjes verplicht. En dan zie je doodleuk groepjes studenten 1 voor 1 een karretje pakken en naar binnen schuifelen. Stond wel een ventje te vertellen dat de mandjes weg waren, maar meer dan 1 tegenhouden, dat dan weer niet.
Dat is dus evenveel als een postzegel hier kost he, en de lonen zijn wel zeker 2x zo hoog..quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Via Greetz in elk geval, maar een gewoon kaartje zal niet veel goedkoper zijn. 91 cent voor een postzegel.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, deze unit die hier nu de windmolens aan het plaatsen isWaar gaan ze nou weer van die lelijke dingen dumpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat is dat ding op het industrieterrein trouwens? Volgens mij zit er een Vattenfal-logo op?
met mondkapje?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wandel zo even naar de grote AH. Zal nu wel rustig zijn
Dit jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Al ligt het wel aan de vriendschap trouwens.
7 stuks op het industrieterrein, die Vattenfal meuk zijn de generatoren waar de wieken aan vast komen. Worden dingen met een piekhoogte van 180 meterquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar gaan ze nou weer van die lelijke dingen dumpen?![]()
En wat is dat ding op het industrieterrein trouwens? Volgens mij zit er een Vattenfal-logo op?
Vanmiddag waren er gewoon normale hoeveelheid mensen. Ook normale hoeveelheid voorraad nog beschikbaar. Wel veel mondkapjes gezienquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wandel zo even naar de grote AH. Zal nu wel rustig zijn
Bij de AH in het centrum staan heel snel rijen. Daar heb ik een hekel aan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanmiddag waren er gewoon normale hoeveelheid mensen. Ook normale hoeveelheid voorraad nog beschikbaar. Wel veel mondkapjes gezien
Flinke dingen. Kunnen ze niet beter alle lege stukken volplempen met zonnepanelen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
7 stuks op het industrieterrein, die Vattenfal meuk zijn de generatoren waar de wieken aan vast komen. Worden dingen met een piekhoogte van 180 meter
Opblazen is ook weer zo extreem, Koenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:15 schreef Koen66 het volgende:
IS er nu al een switch om deze onzin uit te zetten?
[ afbeelding ]
Oh dat is nog het grappige, voor de vergunningaanvraag van die dingen hadden ze afgesproken dat ze een heel zonnepark zouden aanleggen om daar de lokale bevolking mee te compenseren (dus gratis stroom hier). Maar nu ze die dingen aan het bouwen zijn is dat zonnepark opeens van tafel omdat dat te moeilijk te realiseren is en ze geen geschikte locatie kunnen vindenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flinke dingen. Kunnen ze niet beter alle lege stukken volplempen met zonnepanelen?
Jezus, wat een volksverlakkerijquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat is nog het grappige, voor de vergunningaanvraag van die dingen hadden ze afgesproken dat ze een heel zonnepark zouden aanleggen om daar de lokale bevolking mee te compenseren (dus gratis stroom hier). Maar nu ze die dingen aan het bouwen zijn is dat zonnepark opeens van tafel omdat dat te moeilijk te realiseren is en ze geen geschikte locatie kunnen vinden![]()
![]()
![]()
j daar ga je al.. komende week geen desktop verbindungquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die settings kun je alleen op desktop doen, maar het werkt vervolgens wel mobiel.
Dit ja. Werkt hier inmiddels primaquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die settings kun je alleen op desktop doen, maar het werkt vervolgens wel mobiel.
op mobiel kan je toch ook desktopweergave aanzetten?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
J
[..]
j daar ga je al.. komende week geen desktop verbindung
als er nu iets tussenstond waar ik op zou willen klikken dan zou ik het wel laten staan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Opblazen is ook weer zo extreem, Koen![]()
En ja. Onder settings -> advertenties op desktop.
Op mijn ipad en telefoon kan ik switchen naar de desktopversie.Op aA klikken in de adresbalk van je browser.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
J
[..]
j daar ga je al.. komende week geen desktop verbindung
Zullen wel weer de nodige gemeenteraadsleden wat extra's in hun zak hebben kunnen stekenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, wat een volksverlakkerij
Smerigquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen wel weer de nodige gemeenteraadsleden wat extra's in hun zak hebben kunnen steken![]()
politiekquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen wel weer de nodige gemeenteraadsleden wat extra's in hun zak hebben kunnen steken![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie bovenaan in die donatie balk staan "je moeder is een plopkoek". Om de een of andere reden lig ik er elke keer als het langskomt weer van in een deuk
Krijg ik niet voor elkaar, maar kan aan de satteliet liggenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op mijn ipad en telefoon kan ik switchen naar de desktopversie.Op aA klikken in de adresbalk van je browser.
Ja die zag ik ook. Wat is een plopkoek dan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie bovenaan in die donatie balk staan "je moeder is een plopkoek". Om de een of andere reden lig ik er elke keer als het langskomt weer van in een deuk
Geen idee, maar het klinkt zo lolligquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook. Wat is een plopkoek dan?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:24 schreef kwiwi het volgende:
Moederkoek van de moeder van Kabouter plop?quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:27 schreef Molo het volgende:
Ik zei laatst een keer 'vis een optie?' toen iemand vroeg wat ze zou gaan eten.
Maar ja, toen zat ik dus heel sneu in mijn eentje te grinniken
heb wel vaker dingen willen zeggen irl waarvan ik me net op tijd bedacht dat het buiten Fok minder begrepen zou wordenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik diegene even zonder iets te zeggen aankijken en denken "FOK!ker of toeval?"
EN DAN??!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op mijn ipad en telefoon kan ik switchen naar de desktopversie.Op aA klikken in de adresbalk van je browser.
Het is ook een ding op google zie ikquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:28 schreef Koen66 het volgende:
zoonlief zei het laatst ook (je moeder is een plopkoek) dus het zal wel een dingetje zijn
Hahahaquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik diegene even zonder iets te zeggen aankijken en denken "FOK!ker of toeval?"
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:27 schreef Molo het volgende:
Ik zei laatst een keer 'vis een optie?' toen iemand vroeg wat ze zou gaan eten.
Maar ja, toen zat ik dus heel sneu in mijn eentje te grinniken
quote:
Mijn zwager ging dit weekend ook weer klussen en heeft met een hamer al zijn voortanden eruit geslagen.quote:
wow, serieus, hoe doe je dat nu weerquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn zwager ging dit weekend ook weer klussen en heeft met een hamer al zijn voortanden eruit geslagen.
gewoon op elke nieuwssite?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:38 schreef Koen66 het volgende:
waar vindt je tegenwoordig nog de dagbesmettingen terug?
Auw..quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn zwager ging dit weekend ook weer klussen en heeft met een hamer al zijn voortanden eruit geslagen.
Niet schroeven?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:39 schreef Koen66 het volgende:
ik wilde een drempel vastzetten. Helaas, zal eerst nieuwe kit moeten kopen
Ja best sneu, normaal hielp ik hun altijd maar nou “moest” hij eens proberen alles zelf te doen. De schuur isoleren en gipsen. En tja gewoon 2 linkerhanden.quote:
is meer een metalen afdekking die is losgeschoten (zat met dubbelzijdige tape vast....)quote:
ik haat klussen dus laat het graag anderen doenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja best sneu, normaal hielp ik hun altijd maar nou “moest” hij eens proberen alles zelf te doen. De schuur isoleren en gipsen. En tja gewoon 2 linkerhanden.![]()
Ben jij er ook zo een?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik haat klussen dus laat het graag anderen doen
Maar is nieuwe dubbelzijdige tape dan niet handiger? Gezien spanningsbelasting en materiaal?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is meer een metalen afdekking die is losgeschoten (zat met dubbelzijdige tape vast....)
waarom zou ik percee zelf willen doen wat ik niet leuk vind en ook niet goed in ben?quote:
ja wellicht dat ik dat beter kan kopen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar is nieuwe dubbelzijdige tape dan niet handiger? Gezien spanningsbelasting en materiaal?
Eckte spul werkt als een malle hiervoorquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja wellicht dat ik dat beter kan kopen.
Heb alleen hobby dubbelzijdige meuk dus dat blijft geheid niet vastzitten
Och, ben je er zo een?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom zou ik percee zelf willen doen wat ik niet leuk vind en ook niet goed in ben?
Anderen laten doen bevredigt me veel meer
Corona is jouw oplossing.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:46 schreef Molo het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een paar weken nul taken of werk om handen en lekker van alles klussen in huis
Waarom is dat mijn oplossing? En hoe?quote:
Check.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:46 schreef Molo het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een paar weken nul taken of werk om handen en lekker van alles klussen in huis
Yepquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check.
Al ga ik ook genoeg tijd kwijt zijn aan opruimen vrees ik.
Wat ga je verbouwen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Krijgen over 2 weken een vrij te besteden bouwdepot dus laat die lockdown maar komen
Laatst wel wat tuinwerk gedaan, dat resultaat (ok, moet nog genoeg gebeuren) is ook al fijn.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Dat eerst ja
Uitzoeken, opruimen, velen wegtyften, schoonmaken
![]()
Maar klussen is heerlijk
Kan je weer in de rij staan bij de bouwmarkt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Krijgen over 2 weken een vrij te besteden bouwdepot dus laat die lockdown maar komen
Absoluutquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laatst wel wat tuinwerk gedaan, dat resultaat (ok, moet nog genoeg gebeuren) is ook al fijn.
Paar m2 eraan bouwen, woonkeuken vergroten, schuifpui van 8 meter, veranda, nieuwe vloer, alles strak maken gang en keuken.quote:
nicequote:Op dinsdag 29 september 2020 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Paar m2 eraan bouwen, woonkeuken vergroten, schuifpui van 8 meter, veranda, nieuwe vloer, alles strak maken gang en keuken.
Woonkamer dit zomer al gedaan.
Dus nog ff paar dingen uitzoeken en heb net alles in 3D uitgetekend.
Oh dat is wel leuk ja!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Paar m2 eraan bouwen, woonkeuken vergroten, schuifpui van 8 meter, veranda, nieuwe vloer, alles strak maken gang en keuken.
Woonkamer dit zomer al gedaan.
Dus nog ff paar dingen uitzoeken en heb net alles in 3D uitgetekend.
Wellicht gaat 'ie uit van thuis"werken" met een bullshitbaan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk ja!
Hoe is corona eigenlijk mijn oplossing? Ik snap je niet
Ja die moeten wel open blijven, al laat ik veel online langskomen, bv gipsplaten, hout,quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je weer in de rij staan bij de bouwmarkt.
Ik werk ook thuisquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wellicht gaat 'ie uit van thuis"werken" met een bullshitbaan?
Elke keer een week ziek melden?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk ja!
Hoe is corona eigenlijk mijn oplossing? Ik snap je niet
Dan zouden we een zwaardere lockdown krijgen dan vorige xquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die moeten wel open blijven, al laat ik veel online langskomen, bv gipsplaten, hout,
Netjes op de stoep geleverd door vrachtwaggels binnen een dag.
Ja wat denk jij dan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan zouden we een zwaardere lockdown krijgen dan vorige x
Klinkt goed maar ik heb iets teveel illusie dat mijn werk er toe doetquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Elke keer een week ziek melden?
Nee jij zit in de zorg verkeerde vak.
Stel je was docent of kantoorklerk dan verdampte het werk nu wel weer snel als alles dichtgaat.
Daarom de toevoeging bullshitbaan en werken tussen aanhalingstekens.quote:
Ik ben anders blij met de biermakers en kruidnootjesproducentenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom de toevoeging bullshitbaan en werken tussen aanhalingstekens.
Dat zijn wel de nr 1 prioritaire beroepen deze dagen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben anders blij met de biermakers en kruidnootjesproducenten
Wat doet ze?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:01 schreef Koen66 het volgende:
mevr Koen heeft nauwelijks werk, verveelt zich rot op kantoor. En bij een volgende lockdown zal dat laatste draadje wel doorgeknipt worden
Ja die toko's gaan wel omvallenquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:01 schreef Koen66 het volgende:
mevr Koen heeft nauwelijks werk, verveelt zich rot op kantoor. En bij een volgende lockdown zal dat laatste draadje wel doorgeknipt worden
werkt op een reisbureauquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat doet ze?
Wij zijn bijna drukker dan ooit
Omturnen tot uitvaartcentrum, 'uw laatste reis'quote:
das wel echt sneuquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:01 schreef Koen66 het volgende:
tsja, 30 jaar geleden tot secretaresse opgeleid ook, dat gaat het hem niet meer worden, ze heeft altijd in het reiswezen gewerktquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Snel omscholen dus of misschien heeft ze andere papieren?
Bron- en contactonderzoekerquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, 30 jaar geleden tot secretaresse opgeleid ook, dat gaat het hem niet meer worden, ze heeft altijd in het reiswezen gewerkt
weinig andere keus. Haastig in een ander avontuur stappen op je 51e gaat niet werkenquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Bron- en contactonderzoeker![]()
Nee joh, gewoon even afwachten hoe en wat
Niet haastig maar alvast voorbereidend, een change zo nu en dan is wel eens goed.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weinig andere keus. Haastig in een ander avontuur stappen op je 51e gaat niet werken
Dat zijn toch geen bullshitbanen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben anders blij met de biermakers en kruidnootjesproducenten
ja, maar in een economische malaise tijd ben je als 51 jarige redelijk kansloos als je instapt in een nieuwe branchequote:Op dinsdag 29 september 2020 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet haastig maar alvast voorbereidend, een change zo nu en dan is wel eens goed.
Ze moet wel tenzij je alleen het inkomen kan dragen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar in een economische malaise tijd ben je als 51 jarige redelijk kansloos als je instapt in een nieuwe branche
klopt, als ze eruit ligt en er is echt niks meer te behalen in de reisbranche dan .quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze moet wel tenzij je alleen het inkomen kan dragen.
altijd welquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
Lijkt me echt kut als je zo je baan verliest
ik zie het met angst en beven tegemoet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
owwww das nog een extra bij komend dingetje jahquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie het met angst en beven tegemoet.
Al is het nu minder onverwacht, maar in 2013 raakte d'r reisbureau failliet (was onderdeel van OAD) en kon ze acuut weer te biecht bij het psychiater/psychologengilde
Ik hoor je ook al maanden over die onzekerheid, dat sloopt ookquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie het met angst en beven tegemoet.
Al is het nu minder onverwacht, maar in 2013 raakte d'r reisbureau failliet (was onderdeel van OAD) en kon ze acuut weer te biecht bij het psychiater/psychologengilde
yep. Tegenslagen op ieder front triggeren d'r zwakke psychische gesteldheid telkens weer. Gelukkig zit ze nu standaard aan de antidepressiva. Was ze in 2013 net mee gestoptquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
owwww das nog een extra bij komend dingetje jah
Tja dat ligt eraan misschien heb je een passie of interesse of iets dat je altijd had willen doen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
oeh nicequote:Op dinsdag 29 september 2020 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ging een wijntje bestellen, kreeg er een ouzo bij lol
Hee dat was een uurtje geleden ook al zoquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
FLESSUH?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Etto hou je lip eens man mafkees
Hoe ist in Griekistan ?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Haha zit ik hier al een uur? Vond het gewoon grappig, gratis drank bij een drankjequote:Op dinsdag 29 september 2020 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat was een uurtje geleden ook al zo
Zo, zit jij ook al in Hellas?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ouzo krijg je daar toch al als je vraagt hoe laat het is?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Zou ik ook om kunnen lachenquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha zit ik hier al een uur? Vond het gewoon grappig, gratis drank bij een drankje
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ouzo krijg je daar toch al als je vraagt hoe laat het is?
Wow netjes, op die leeftijd. Mijn werk is wel echt ook een passiequote:Op dinsdag 29 september 2020 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja dat ligt eraan misschien heb je een passie of interesse of iets dat je altijd had willen doen.
Mijn moeder is op haar 58ste gaan studeren en erkend psychotherapeut geworden.
in b4 iedereen doet het op z'n Grieksquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wel veel Grieks hier de laatste tijd
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:46 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Snel, gooi even wat borden op de grond om erbij te horen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat betekent brony?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Was leuk de westerse beschaving
Echt zo genieten joh, merk nu hoe erg ik reizen gemist heb en ben me er ook van bewust dat het zomaar heel lang niet gaat kunnen dus. Zit nu op een stukje paradijs dus veel toeristen en iedereen kijkt zo van dat we boffen, zal straks op de kamer een foto posten als ik het niet vergeetquote:
ben jij gek, zijn originele Lodewijk XIV exemplaren in mijn etablissementquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snel, gooi even wat borden op de grond om erbij te horen.
Zijn ook amper andere zonnige bestemmingen om uit te kiezen hé?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
ahquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
volwassen mannen die fan zijn van my little pony..
maar ik wil dan ook regen, duisternis en kou.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn ook amper andere zonnige bestemmingen om uit te kiezen hé?
Dan zit je goed in Helmondquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar ik wil dan ook regen, duisternis en kou.
Of gewoon jaartje in NL blijven?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn ook amper andere zonnige bestemmingen om uit te kiezen hé?
serieusquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
volwassen mannen die fan zijn van my little pony..
Jij afwijker.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar ik wil dan ook regen, duisternis en kou.
Is het enige waar mijn vermolmde, aan fantoompijn lijdende ziel zich weet thuis te voelen.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had vandaag ijs met bolletje unicorn smaak. Gewoon omdat de naam
fixedquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of gewoon jaartje in Brabant blijven?
Helmond?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is het enige waar mijn vermolmde, aan fantoompijn lijdende ziel zich weet thuis te voelen.
Kan ook. Vind het lastig uit te leggen ik doe niets liever dan reizen, beetje alsof ik tegen jou zou zeggen gewoon jaartje niet blowen. Tuurlijk kan je dat maar liever niet toch?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of gewoon jaartje in NL blijven?
Nat ding met gat.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan ook. Vind het lastig uit te leggen ik doe niets liever dan reizen, beetje alsof ik tegen jou zou zeggen gewoon jaartje niet blowen. Tuurlijk kan je dat maar liever niet toch?
Doet me denken aan The Boys, zo’n vrouwtje neemt een soort superdrugs gaat facezitten op de huurbaas, met de uitspraak lik mijn kont. Waarna het hoofd van de beste man uit elkaar spat door de druk.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doet me denken aan The Boys, zo’n vrouwtje neemt een soort superdrugs gaat facezitten op de huurbaas, met de uitspraak lik mijn kont. Waarna het hoofd van de beste man uit elkaar spat door de druk.
Beetje lastig uit te leggen maar ik kan andere weken extra werken om weer gelijk te komen te staan, daardoor heb ik vrij veel verlof en als ik tijdens schoolweken reis kost het me minder verlofquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met werk eigenlijk Liesje? Zoveel rondreizen?
je gaat wel steeds meer op UT lijken hequote:Op dinsdag 29 september 2020 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doet me denken aan The Boys, zo’n vrouwtje neemt een soort superdrugs gaat facezitten op de huurbaas, met de uitspraak lik mijn kont. Waarna het hoofd van de beste man uit elkaar spat door de druk.
Proberen ze vaak wel jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]zo snel mogelijk dronken voeren die hap
Je bent juffrouw?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje lastig uit te leggen maar ik kan andere weken extra werken om weer gelijk te komen te staan, daardoor heb ik vrij veel verlof en als ik tijdens schoolweken reis kost het me minder verlof
Hahaquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
En iemand moet toch kaartjes voor je scoren Amaranta dan offer ik me wel op 😀
Het is gewoon een stomme TT.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb kaas criossants, moet ik dan ook weg? #durfttevragen
Compound Vquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ow, etto heeft hem gemaakt. Dan zijn ze altijd stomquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is gewoon een stomme TT.
Kaas.
Tip van Molo en Ijsdraakjequote:Op dinsdag 29 september 2020 20:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
je gaat wel steeds meer op UT lijken he![]()
Van Molo vooral, ik ben zelf net begonnen ermee.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb kaas criossants, moet ik dan ook weg? #durfttevragen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beroerd idd zelfs geen cola
Het wordt nog zoveel leuker die seriequote:
Dat wordt een slechte beoordeling voor het hotelquote:
oh k bedoel ik heb niks te snackenquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wordt een slechte beoordeling voor het hotel![]()
![]()
Kan niet wachten tot je er doorheen bentquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van Molo vooral, ik ben zelf net begonnen ermee.
Wel een lollig stuk, dat wel.
Roomservice?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh k bedoel ik heb niks te snacken
ja?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... maar... je hebt net gegeten
Ja, dus is er niks in het hotel, of snap ik het niet ??quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh k bedoel ik heb niks te snacken
dat denk ik wel maar ik heb zelf niks te snacken gehaaldquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dus is er niks in het hotel, of snap ik het niet ??
Heb je nou honger of niet?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
in
[..]
in mijn kamer.
om naar de bar te gaan moet ik mij weer aankleden en zo.
ga dan etenquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja gewoon, jaloers... ik wil ook eten
Vind je me nog lief?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik wel maar ik heb zelf niks te snacken gehaald
Denk niet dat de barman dat heel erg vindt als je naakt gaatquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
in
[..]
in mijn kamer.
ah dat wilde ik net zeggen, er is toch nog wel ergens wat te snacken daarquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
in
[..]
in mijn kamer.
hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, ben kilo aangekomen... zit op 61 nu. BAH
Vind je mij nog lief?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar heb ik ook nooit gevonden
Ik ga het niet eens meer zeggen hoor ...quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beroerd idd zelfs geen cola
Zal wel van het weekend pas worden dat we verder gaan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot je er doorheen bent
Aflevering 6 van seizoen 2, hahahaha, zoooo gelachen
Ben jij die knakker uit Scooby-Doo?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
te...
Mijn BMI is niet best
61 kilo is toch niet veel.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
te...
Mijn BMI is niet best
IPH is handig hoor!quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
er loopt hier in het hotel een stel
die gast is 2 meter en zijn vriendin denk 155
vrij laag waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
te...
Mijn BMI is niet best
... zonder betweterige hond. Dat kan ik goed zelf.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij die knakker uit Scooby-Doo?
Dit was gelukkig wat minder heftigquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een BMI kan ook te laag zijn hequote:Op dinsdag 29 september 2020 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
61 kilo is toch niet veel.
zelfs ik weeg dat nu met zwembandjes
Boks.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
vrij laag waarschijnlijk.
ik weeg nu 77.8. Nog steeds te veel...
arts zei dat er zeker vier kilo bij moetquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
vrij laag waarschijnlijk.
ik weeg nu 77.8. Nog steeds te veel...
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
er loopt hier in het hotel een stel
die gast is 2 meter en zijn vriendin denk 155
quote:
Huuuuuhh?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... zonder betweterige hond. Dat kan ik goed zelf.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... zonder betweterige hond. Dat kan ik goed zelf.
Belangrijker, hoeveel watt per kg trap je weg?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
te...
Mijn BMI is niet best
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Belangrijker, hoeveel watt per kg trap je weg?
Scooby snacks dan maar?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
arts zei dat er zeker vier kilo bij moet
ja DAG
Viesdikke struggles
Das een anorexiaanse Uitspraakquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zolang ik Kokomo van de Beach Boys op mijn ribbenkast kan spelen ben ik content.
Oh, no pressure hoorquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zal wel van het weekend pas worden dat we verder gaan.
aruba, jamaica... come on pretty mama, Key largo, martigo...quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das een anorexiaanse Uitspraak
ow die ken ik nog nietquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben liever aan de chubby kant van het spectrum geloof ik.
Oh nee, thiccc noemt de jeugd dat.
Wat een gast idd.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, no pressure hoor
Het is gewoon heerlijke humor, echt fijne serie en ik vind Homelander zoooo goed, die acteur
Koen de man van zestienduizend kilo plus een miljoen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel een paar kg in de aanbieding
Kloptquote:
Dat geldt alleen voor billen/benen/borstenquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben liever aan de chubby kant van het spectrum geloof ik.
Oh nee, thiccc noemt de jeugd dat.
mehquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor billen/benen/borsten
Had je niet gewoon altijd op je knieen kunnen lopen om toch de schijn te wekken?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Toch jammer dat het om die reden niets werd tussen ons
Ik heb er nog weken van liggen jankenquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Toch jammer dat het om die reden niets werd tussen ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |