Op mijn ipad en telefoon kan ik switchen naar de desktopversie.Op aA klikken in de adresbalk van je browser.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
J
[..]
j daar ga je al.. komende week geen desktop verbindung
Zullen wel weer de nodige gemeenteraadsleden wat extra's in hun zak hebben kunnen stekenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, wat een volksverlakkerij
Smerigquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen wel weer de nodige gemeenteraadsleden wat extra's in hun zak hebben kunnen steken![]()
politiekquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen wel weer de nodige gemeenteraadsleden wat extra's in hun zak hebben kunnen steken![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie bovenaan in die donatie balk staan "je moeder is een plopkoek". Om de een of andere reden lig ik er elke keer als het langskomt weer van in een deuk
Krijg ik niet voor elkaar, maar kan aan de satteliet liggenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op mijn ipad en telefoon kan ik switchen naar de desktopversie.Op aA klikken in de adresbalk van je browser.
Ja die zag ik ook. Wat is een plopkoek dan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie bovenaan in die donatie balk staan "je moeder is een plopkoek". Om de een of andere reden lig ik er elke keer als het langskomt weer van in een deuk
Geen idee, maar het klinkt zo lolligquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook. Wat is een plopkoek dan?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:24 schreef kwiwi het volgende:
Moederkoek van de moeder van Kabouter plop?quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:27 schreef Molo het volgende:
Ik zei laatst een keer 'vis een optie?' toen iemand vroeg wat ze zou gaan eten.
Maar ja, toen zat ik dus heel sneu in mijn eentje te grinniken
heb wel vaker dingen willen zeggen irl waarvan ik me net op tijd bedacht dat het buiten Fok minder begrepen zou wordenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik diegene even zonder iets te zeggen aankijken en denken "FOK!ker of toeval?"
EN DAN??!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op mijn ipad en telefoon kan ik switchen naar de desktopversie.Op aA klikken in de adresbalk van je browser.
Het is ook een ding op google zie ikquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:28 schreef Koen66 het volgende:
zoonlief zei het laatst ook (je moeder is een plopkoek) dus het zal wel een dingetje zijn
Hahahaquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik diegene even zonder iets te zeggen aankijken en denken "FOK!ker of toeval?"
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:27 schreef Molo het volgende:
Ik zei laatst een keer 'vis een optie?' toen iemand vroeg wat ze zou gaan eten.
Maar ja, toen zat ik dus heel sneu in mijn eentje te grinniken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |