Op mijn ipad en telefoon kan ik switchen naar de desktopversie.Op aA klikken in de adresbalk van je browser.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
J
[..]
j daar ga je al.. komende week geen desktop verbindung
Zullen wel weer de nodige gemeenteraadsleden wat extra's in hun zak hebben kunnen stekenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, wat een volksverlakkerij
Smerigquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen wel weer de nodige gemeenteraadsleden wat extra's in hun zak hebben kunnen steken![]()
politiekquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen wel weer de nodige gemeenteraadsleden wat extra's in hun zak hebben kunnen steken![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie bovenaan in die donatie balk staan "je moeder is een plopkoek". Om de een of andere reden lig ik er elke keer als het langskomt weer van in een deuk
Krijg ik niet voor elkaar, maar kan aan de satteliet liggenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op mijn ipad en telefoon kan ik switchen naar de desktopversie.Op aA klikken in de adresbalk van je browser.
Ja die zag ik ook. Wat is een plopkoek dan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie bovenaan in die donatie balk staan "je moeder is een plopkoek". Om de een of andere reden lig ik er elke keer als het langskomt weer van in een deuk
Geen idee, maar het klinkt zo lolligquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook. Wat is een plopkoek dan?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:24 schreef kwiwi het volgende:
Moederkoek van de moeder van Kabouter plop?quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:27 schreef Molo het volgende:
Ik zei laatst een keer 'vis een optie?' toen iemand vroeg wat ze zou gaan eten.
Maar ja, toen zat ik dus heel sneu in mijn eentje te grinniken
heb wel vaker dingen willen zeggen irl waarvan ik me net op tijd bedacht dat het buiten Fok minder begrepen zou wordenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik diegene even zonder iets te zeggen aankijken en denken "FOK!ker of toeval?"
EN DAN??!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op mijn ipad en telefoon kan ik switchen naar de desktopversie.Op aA klikken in de adresbalk van je browser.
Het is ook een ding op google zie ikquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:28 schreef Koen66 het volgende:
zoonlief zei het laatst ook (je moeder is een plopkoek) dus het zal wel een dingetje zijn
Hahahaquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik diegene even zonder iets te zeggen aankijken en denken "FOK!ker of toeval?"
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:27 schreef Molo het volgende:
Ik zei laatst een keer 'vis een optie?' toen iemand vroeg wat ze zou gaan eten.
Maar ja, toen zat ik dus heel sneu in mijn eentje te grinniken
quote:
Mijn zwager ging dit weekend ook weer klussen en heeft met een hamer al zijn voortanden eruit geslagen.quote:
wow, serieus, hoe doe je dat nu weerquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn zwager ging dit weekend ook weer klussen en heeft met een hamer al zijn voortanden eruit geslagen.
gewoon op elke nieuwssite?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:38 schreef Koen66 het volgende:
waar vindt je tegenwoordig nog de dagbesmettingen terug?
Auw..quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn zwager ging dit weekend ook weer klussen en heeft met een hamer al zijn voortanden eruit geslagen.
Niet schroeven?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:39 schreef Koen66 het volgende:
ik wilde een drempel vastzetten. Helaas, zal eerst nieuwe kit moeten kopen
Ja best sneu, normaal hielp ik hun altijd maar nou “moest” hij eens proberen alles zelf te doen. De schuur isoleren en gipsen. En tja gewoon 2 linkerhanden.quote:
is meer een metalen afdekking die is losgeschoten (zat met dubbelzijdige tape vast....)quote:
ik haat klussen dus laat het graag anderen doenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja best sneu, normaal hielp ik hun altijd maar nou “moest” hij eens proberen alles zelf te doen. De schuur isoleren en gipsen. En tja gewoon 2 linkerhanden.![]()
Ben jij er ook zo een?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik haat klussen dus laat het graag anderen doen
Maar is nieuwe dubbelzijdige tape dan niet handiger? Gezien spanningsbelasting en materiaal?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is meer een metalen afdekking die is losgeschoten (zat met dubbelzijdige tape vast....)
waarom zou ik percee zelf willen doen wat ik niet leuk vind en ook niet goed in ben?quote:
ja wellicht dat ik dat beter kan kopen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar is nieuwe dubbelzijdige tape dan niet handiger? Gezien spanningsbelasting en materiaal?
Eckte spul werkt als een malle hiervoorquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja wellicht dat ik dat beter kan kopen.
Heb alleen hobby dubbelzijdige meuk dus dat blijft geheid niet vastzitten
Och, ben je er zo een?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom zou ik percee zelf willen doen wat ik niet leuk vind en ook niet goed in ben?
Anderen laten doen bevredigt me veel meer
Corona is jouw oplossing.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:46 schreef Molo het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een paar weken nul taken of werk om handen en lekker van alles klussen in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |